Citat:
Ursprungligen postat av
Kapten Kagge
Jag förlorade just en match på Mines med TVÅ afk:are på vår sida. Jag kollade upp statsen på dessa, den ena har 0.13 kill/death-ratio och 0.17 damage caused/received! Den andra var något "bättre" 0.4 och 0.57 respektive. Vad är det för jäkla människor? Varför överhuvudtaget registrera sig om man inte har för avsikt att spela?
För att trolla och jäklas allmänt med andra. Kan inte se nån annan anledning. Visst kommer det nybörjare hela tiden och de säger jag inget om, ingen var ett stridsvagness från starten.
Men när man ser att de har flera tusen matcher spelade och beter sig som bakfulla söndagsskolebilister (kom inte på nått bättre just nu), börjar man ju allvarligt fundera på vad f-n de sysslar med.
Spela just på Highway . Började bra med några kills, då plötsligt flera heavies (förstås), fick för sig att storma ut på fältet och floden i riktning mot fiendebasen. Scoutsen, ja de åkte in i full fart i staden och "försvann" mystiskt...

Inte ens en smärtsam minut senare var laget massakrerat. Inte nån mening att säga nått i chatten heller, då jag bara kan det konstiga, sällan använda språket Engelska

.