Jättebra trådstart
Jag har med sett den här märkliga trenden, speciellt i trådar på Flashback.
Jag tror att det beror på en felriktad projicering. De som kommenterar skriver
i stil med att "Fan, låt ryssarna ta vårt land, de som styr Sverige är sådana
syltryggar". Ungefär så går resonemanget.
De söker efter en fadersfigur, tror jag det bottnar i. Osäkra män som inte
vill eller orkar med det moderna samhället i Sverige.
Personligen vill jag absolut inte ha någon tyrann som Putin att bestämma
över vårt fina land