Citat:
Ursprungligen postat av
Lustigman
Som väldigt nybliven Putinförespråkare och nationalist kan jag bara säga såhär:
Helst av allt skulle jag vilja att Sverige kunde vara en egen suverän och nationalistisk egenförsörjande stat. Men det verkar ju inte hända, eller har jag fel?
Om det då inte händer, så är det ett bättre alternativ att styras från ryskt håll, än leva ett otryggt liv bland en massa hästtjuvar till sandmänniskor som är kapabla till i princip vad som helst. Jag menar knappast att det skulle vara det optimala med ett ryskt styre, inte alls faktiskt. Men nu när vi har fått det såhär pass jävligt i landet så måste något göras, något väldigt radikalt. Då är verkar det tyvärr bara vara att acceptera läget:
1. Ett Demokraturiskt psykotiskt bögförespråkande fredagsmysland, vars stat årligen och strukturellt förtrycker och förslavar dess urinvånare med alla möjliga vidriga medel, till förmån för främmande onda "människor" som vid 2030 kommer vara en majoritet?
Eller:
2. Ett Sverige ("Svezikistan") med ryskt styre, där åtminstone ordning råder, och den inhemska populationen inte förtrycks eller förslavas?
Jag väljer alternativ 2 när vi Svenskar väl står lutade mot klippkanten. Även om jag är medveten om att det med all säkerhet inte heller blir en särskilt glamorös tillvaro att verka i.
Bra skrivet. Synd att Ryssland inte invaderade det här landet redan på Gustav III:s tid.
Sverige och svenskarna förtjänar inte att vara en egen nation. Putin säkrar Rysslands framtid. När globaliseringsdiktaturen kollapsar står Ryssland kvar, med en stark arme, en växande flotta och modernt flyg. Samt kärnvapenubåtar som kan utplåna vilket land de vill, när de vill.
Sverige är en syltryggsnation utan framtid efter 2030. Putin äger framtiden.
USA är snart slut, Västeuropa ett splittrat ekonomiskt stagnerat område med sitt före bästa datum utgånget för länge, länge sedan. De som kommer komma i framtiden är Ryssland, Brasilien, Indien, Sydostasien, Kina och delar av Afrika.
När bristen på gödsel (fosfat), olja, rent vatten, mineraler, jordbruksmark kommer, då kommer DET STORA KRIGET. Alla andra krig kommer att ha varit ett slagsmål på damtoan i jämförelse.
Då kommer människans sanna natur fram, när den med större puffra ser grannen med fullt kylskåp, vad gör han med den större puffran då, tror ni?