Citat:
Ursprungligen postat av
majk69
Mordet utförde Kristoffer utan hjälp av sin far, du kanske känner till att han var bortrest vid tid för mordet?
Sen är det givetvis fritt att fantisera och även fritt för dig att dela uppfattningen med MBoudine om det "mordevent" som han ser sig ha ägt rum och allt som hör där till. Likaså får du kalla JJ:s inblandning fantasi och jämställa det med vad som inte kan kallas annat än fantasi då MBoudine säger att det är vad han "tror", och som nu även du stöder. Så det är upp till dig, ett "event" som det inte finns stöd för mot att genom en sons hela uppväxt "städa" och mörka allt från att repa bilar, bisarrt djurplågeri och nu även ett styckmord.
Har jag påstått att jag delar någon åsikt ang. Ett event?
Det antar jag att igen av oss vet eftersom vi saknar pusselbitar för att isåfall kunna lägga ihop detta,
Jag påpekade enbart att herrn själv är relativt bra på att fantisera här i tråden.
För mig får ni gärna fantisera åt vilket håll som helst men man bör först se kritiskt åt sitt eget håll.
Kan säga som så att mig behöver du inte oroa dig för då jag troligtvis läst det mesta inom detta rättsfall sedan dag ett. Utan min undran var så enkel som den ställdes.