2014-04-14, 00:21
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
Knappt ett märke på kroppen

Han har kläder på sig....idiot.

Citat:
sitter upp helt obesvärad.

Det vet du i och för sig inte. Jag tycker han ser stel och bekymrad ut, det märks att han inte är i form.

Citat:
Det finns ingen möjlighet att han har brutet bröstben, krossad knäskål och söndersparkade revben i det klippet, han hade legat med morfin isf.

Vilken läkarlinje läste du på? Vi får väl se om Skillt har lust att "reda ut begreppen" här senare men han är ju inte direkt skyldig nån förklaring.
Citera
2014-04-14, 00:23
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Jaha så det kommer vara konflikt och krig här en vacker dag då måste man börja delta i nått annat random (gerilla)krig med oklart mål och syfte.

Bra att han verkar vara vid så pass god hälsa ändå om man jämför med den beskrivningen av sina skador som han gav.

Som vanligt har du fattat noll.

Man ska inte riskera sitt liv i ett krig som man inte har att göra med.

Skulle det funnits en regering i Ukraina som var för Ukrainas genuina självbestämmande och oberoende så kanske det hade varit rätt, men inte som det är för tillfället.

Btw: Ryssland skulle förmodligen inte angripit ett genuint oberoende Ukraina eftersom de i så fall inte hade haft några NATO baser eller missiler på Ukrainas territorium att vara rädda för bland annat.

Frågan är om du kommer att säga det i framtiden. Då jag tror att detta landet är totalt kört utan utländska kamraters hjälp.
Citera
2014-04-14, 00:24
Medlem
mr.demons avatar
Undrar om dom sket i att ta passen för att signalera ut att dom vill att dom åker hem?
Citera
2014-04-14, 00:55
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Det finns ingen möjlighet att han har brutet bröstben, krossad knäskål och söndersparkade revben i det klippet, han hade legat med morfin isf.

Han sitter väll i en sjukhussäng det lär han inte göra utan anledning. Mycket möjligt att han har lämpliga smärtstillande medel i blodomloppet.
Citera
2014-04-14, 01:07
Medlem
Hegernatarens avatar
Han ser väl rätt nöjd ut för att de pumpat i honom en hel del morfin, hade de inte gjort det hade han nog haft rätt svårt att tala med tanke på de krossade revbenen...
Citera
2014-04-14, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Han ser väl rätt nöjd ut för att de pumpat i honom en hel del morfin, hade de inte gjort det hade han nog haft rätt svårt att tala med tanke på de krossade revbenen...

Höga doser morfin tenderar dock att göra människor förvirrade. Skillt verkar inte speciellt förvirrad förutom att han flinar halva klippet då.
Citera
2014-04-14, 05:13
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Tänkte på det att herr Skillt kanske i framtiden kommer tacka sin lyckliga stjärna att han tur i oturen att vara ur "stridbart skick" oförmögen att springa runt med en AK inom den framtid som snart kommer..
Citera
2014-04-14, 06:52
Medlem
Hegernatarens avatar
Ja det är därför han sitter och fnissar i klippet, slug jävel...
Citera
2014-04-14, 07:44
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Att som vit, europeisk och germansk nationalist stödja serberna mot kosmopoliter och globalister av olika slag i en konflikt där den ena sidan demoniserades samtidigt som den andra fick härja fritt är nriktigra sunt och positivt, förutsatt att de tog med sig träningen hem.
Tyvärr så stödde svenska nationalister inte serberna mot kosmopoliter och globalister utan de krigade mot serberna med stöd av kosmopoliter och globalister. Enligt precis samma logik som nu i Ukraina.
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
I det här läget får nog Skillt helt enkelt vara glad ifall han kommer undan med livet i behåll skulle jag säga. Det är en krutdurk som väntar på att explodera. Skillt kan lika gärna hamna i ett dike skjuten i bakhuvudet som hamna i fängelse. Det är nog tyvärr den bistra sanningen.
Han klarar sig nog. Enligt min egen statistik för den typen av asymmetriska konflikter är överlevnaden i medel ca 20 år. Alltså när läget är på. Då ska man vara medveten om att gröngölingar dör i drivor i jämförelse med gamla rävar, så bara genom att klara det första året (eller ha väsentliga tidigare erfarenheter) så förbättras ens chanser dramatiskt.
Senast redigerad av Operations 2014-04-14 kl. 07:47.
Citera
2014-04-14, 11:08
Medlem
Har man skador som Skillt nämnde så sitter man inte och flinar under en intervju..
Citera
2014-04-14, 11:32
Medlem
Danne90s avatar
Fy fan vad den kille hittar på. När han säger att hans knäskålar är krossade så filmar de inte neråt vilket man automatiskt borde göra som kameraman. Varför vill de inte dokumentera skadorna. Det skulle man vilja om man ändå drog den snyfthistoria.
Nu vet jag att många här kommer inte att hålla med mig men fråga er istället om det var en blatte som berättade hur svenskarna slog sönder honom men Aftonbladet inte ville filma skador. Hade ni trott på det då? Jag gillar inte lögner arken från högern eller västern.

Glad påsk!
Citera
2014-04-14, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren

Jag träffar människor som får höga doser morfin på kneget dagligen. De har svårt att forma ord, glömmer vad de pratar om, byter ämnen till helt udda grejer, somnar(!) mitt i meningar.

Inte en chans att han har några större mängder smärtstillande i kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in