Citat:
Ursprungligen postat av
Out-of-Step
Tänk på att den inte kan rolla lika många stats som vanliga gula. Dvs du kan inte ha blocken, crit, socket, strength, vitality - en måste offras
Hitta ett annat neck med 10% crit och str/vit istället för dmg/vit, såklart med crit dmg som du rollar. Likadant med ena ringen du rollat dmg, skulle tro att crit/crit dmg ger betydligt mer.
Avundsjuk på dina bracers, craftat ett par stycken och ingen av dem har haft str eller crit

. Likaså din sköld. Hur är vapnet? Verkar riktigt bra på större packen när den triggar en ny condemn på varje motståndare, fungerar den med runan som sänker CD:n? Vore riktigt OP

Ja, neck och ring känns båda som heta upgrades.
Skölden fick jag av blood shards så gå och lek med Kadala och se om hon är snäll
Vapnet är helt fantastiskt! Är det 4 enemies runt dig så skadar Condemn högre än Bombardment, ligger på 28% CDR just nu så kan spamma den ganska bra, tänkte försöka hamna någonstans runt 40%.
Akarath's Champion med Rally runa och Condemn är fixad nu efter patchen, så när det är uppe smälter elitepacks som smör i solen.
Vill dock få tag i ett Blade of Prophecy med bättre rolls, dock är jag absolut inte missnöjd med det. Skulle bara vilja byta ut CDR mot Wrath Reg så hade den varit i mitt hjärta för evigt!