Citat:
Ursprungligen postat av
MrsMagoo
Pga att du tex hängde ut hela familjen i tråden kanske vilket va osedvanligt korkat.
Jag förstår inte vad hans familj har med det här att göra direkt, men du kanske har en förklaring?
Det står i AB att han va bekant med förskolechefen, så den ska väl synas också under lupp. För är det så att en 21 åring med en tioårings förstånd har fått praktisera bland barn 2-6 år är det ganska så oseriöst enligt min syn på saken.
Den häktade 21-åringen fick praktikplatsen via arbetsförmedlingen. Han är enligt uppgift bekant med förskolechefen sedan tidigare.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18695761.ab
(min fetning)
Jaha, så du menar att det är därför? Tack för att du ger mig sån makt.
Givetvis så har hans hemförhållanden med detta brott att göra, och dom är ju minst sagt röriga. Hade han inte bott "hemma" fortfarande, så hade det förstås varit en annan sak.
Du kanske har svårt med läsförståelsen, eller är ditt enda mål att fara runt i trådarna och irritera folk?
Efter alla dina "kloka" (läs
felaktiga och
idiotiska) inlägg i Dalarötråden, så är det givetvis ingen som tar dig på allvar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Snobb
Han verkar uppleva det så då han gått ut och berättat i tidningar om att familjen blir mordhotade. Sen tror jag nog att han vill försvara sin bror. Jag personligen tycker att han ska hålla låg profil nu, bara ta avstånd.
Det var absolut inte något kritiskt inlägg ifrån min sida, jag bara funderade på om jag missat något rörande gm´s bror. Jag håller även med dig att brorsan istället borde hålla en väldigt låg profil, det känns bara som att han kastar bensin på elden annars.