Citat:
Ursprungligen postat av
BlackJewel
Det är det det gör. Men då ska man ha lite kunskaper först. Ngt du saknar. Som du borde veta, men avslöjar dig direkt. Tyvärr.
du saknar ju läsförståelse dör det första. nu när du försöker frmstå som seriös, skulle vilja se dig översätta i realtid för en gång i ditt liv. så vi kan "outa" det så smångingom, ska vi säga att det får bli barnbarnsbarnen? så det blir i din stil så du får ha lite makt med i spelet?
Jo, det har verkligen visat sig genom tråden, och alla som kritiserar mig i den med, nej just det, det var bara dom 3 vanliga som gjorde det, medan resten av forumet anser dig vara helt jävla efterbliven, in fact, fick ett bred angående det i dagarna, kan klistra:
"Jag följer tråden om religion i skolan, som du vet, och jag undrar om det faktiskt kan vara så att BJ inte är helt ok hälsomässigt. I en annan tråd vägrade hon förstå vad en teori är, trots att hon fick utmärkta förklaringar av en annan användare. För egen del försökte jag i ateisttråden hitta en 'gemensam ton' men det var oerhört svårt för henne tydligen att inte flyta iväg i egna medvetandeströmmar.
Jag har enbart KBT-utb. i bagaget, och utövar inte själv psykologi med tungt belastade personer, men det ingick i utb. att praktisera på psykiatrisk klinik. Dessutom har jag personlig erfarenhet av en reaktiv psykos i ung vuxen ålder. På grundlag av det tycker jag mig känna igen vissa drag i texten hos BJ som samstämmer med en störning. Hennes stil är inte helt 'ord-sallad' men nästan. "
Detta är vad folk tycker om dig i regel, förstår du det?
Citat:
Ursprungligen postat av
BlackJewel
så det blir stumpan. du är iaf inte dummare än att du vet vad du sysslar med. så visst kan du få mvg i religion allt.
Nu tror BJ att ett ord som "Stumpan" får mig att känna mig mindervärdig och underlägsen. Nu e det ju dock så att vi som är över 10 år gamla inte tar åt oss så mycket av liknande referenser. Men kör på du..
Citat:
Ursprungligen postat av
BlackJewel
det avgörande "ämnet". när man är mån om barnen och deras lifsviktiga framtid.
Ja? Vad är argumentet?
Citat:
Ursprungligen postat av
BlackJewel
mr geniet. du vill ha kvar kungaglansen, och komma igenom var du vill va, och sitter och tror du ska få godkänt genom att visa dig inte ens kunna läsa. är det p.g.a alla dina "professionella roller"
Kan ta ett annat citat om dig i mailen, kändes lite relevant:
"Om det är så att BJ inte är frisk, kanske det är värst för henne själv. Hoppas jag har fel, men något konstigt är det att inte kunna interagera socialt och behöva skifta ämnet till att handla om hennes s k expertisfält, konstant, trots att det medicinska inte har med tråden att göra. Hon kanske inte är vårdpersonal, hon kanske är patient. Hoppas jag har fel, men man börjar ju undra."
Citat:
Ursprungligen postat av
BlackJewel
som gör att du behöver så mycket för att "klara dig" eller du har ett hjärta som behöver... eh.. byta språk.. ? a lil negotiator?
Förstår tyvärr inte vad du talar om..
Citat:
Ursprungligen postat av
BlackJewel
melodramatikern --> du
jag
du
han hon
Ja?
Citat:
Ursprungligen postat av
BlackJewel
...observera att han och hon står på samma "fucking" linje , du som iaf kan läsa ord-för--ord
Vem? Vet inte ens vem du talar om.
Citat:
Ursprungligen postat av
BlackJewel
yeeeay, tutti du är.... nå... outleken som vanligt, fick du mvg i den också? du är alltså tillräckligt spatial och snappar upp globalm ,,, jo visst ska vi ha rligion som obligatorium
Outleken? Vet återigen inte vad du säger. Du talar för dålig svenska.
Citat:
Ursprungligen postat av
BlackJewel
lifsviktigt!!! för pappsingen ju, man uppför sig! inte sant.
hela du är ett

[/quote]
Och detta är helt intetsägande så, inte ett enda argument som rör TS...