Citat:
Ursprungligen postat av
Tigerhund79
Appropå fusk så råkade jag ut för något konstigt igår. Fick en belöning utfäst på mig och gjorde som jag brukar göra: Kvickt ut till en ubåt och dyk och sitt på havsbotten tills belöningen hamnar på mitt konto. Tyvärr klantade jag mig efter halva tiden och lämnade ubåten på ganska djupt vatten med andra spelare runt omkring mig som försökte döda mig.
Jag accepterade mitt öde och simmade mot ytan tills jag plötsligt började falla fritt tillbaka mot havsbotten. Jag kunde alltså gå på havsbotten. Det har hänt förr men då bara i grunda vattendrag, t.ex. floder och liknande. Men nu stod jag till slut på havsbotten utanför piren vid stranden i söder. Folk försökte simma ner till mig för att försöka döda mig. Antingen drunknade de på väg ner eller så sköt jag enkelt ihjäl dem. Olyckligt men tursamt på en och samma gång.
Detta hände mig i ett uppdrag, jag kunde gå runt på havsbotten och kunde inte simma.
Efter uppdraget var det likadant och även när jag bytte session. Gick inte att simma bara att knalla runt på botten.
Var faktiskt rätt så kul. När jag startade om spelet var allt som vanligt igen.