2014-04-13, 01:25
Medlem
Vohkuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Bullshit, level 700-1000 de har antagligen fuskat, att ha en level 300 vid det här laget kräver inget fusk. Däremot måste man spela mycket.

Men det finns så klart lägre levels som fuskat också, svårt att säga och spelar ingen roll för någon annan ändå.
Det finns förmodligen några lyckliga få som tagit sig upp till lvl 1000 legit, men chansen är väldigt liten.
Spelet släpptes i september och online-versionen släpptes tidigt i oktober, vilket var ungefär 200 dagar sedan. 4800 timmar; bland dessa måste det finnas någon som knäckt rekordet.
Citera
2014-04-13, 01:41
Medlem
Stötte på en riktig fuskare nyss med märkligt vapen. Han var odödlig och hade något i handen som han slängde så blev det Airstrike. Detta kunde han slänga om och om igen hur många gånger som helst.
Har sett detta vapen en gång tidigare i en Survival.
Lär väl vara något dns-hack?
Citera
2014-04-13, 03:19
Medlem
Vohkuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoonenR
Stötte på en riktig fuskare nyss med märkligt vapen. Han var odödlig och hade något i handen som han slängde så blev det Airstrike. Detta kunde han slänga om och om igen hur många gånger som helst.
Har sett detta vapen en gång tidigare i en Survival.
Lär väl vara något dns-hack?
Det är ett hack, helt klart. Han måste ha kommit ifrån en crackad server.
Hur han lyckades få in detta i en officiell server är ju frågan...
Citera
2014-04-13, 08:15
Medlem
Tigerhund79s avatar
Appropå fusk så råkade jag ut för något konstigt igår. Fick en belöning utfäst på mig och gjorde som jag brukar göra: Kvickt ut till en ubåt och dyk och sitt på havsbotten tills belöningen hamnar på mitt konto. Tyvärr klantade jag mig efter halva tiden och lämnade ubåten på ganska djupt vatten med andra spelare runt omkring mig som försökte döda mig.

Jag accepterade mitt öde och simmade mot ytan tills jag plötsligt började falla fritt tillbaka mot havsbotten. Jag kunde alltså gå på havsbotten. Det har hänt förr men då bara i grunda vattendrag, t.ex. floder och liknande. Men nu stod jag till slut på havsbotten utanför piren vid stranden i söder. Folk försökte simma ner till mig för att försöka döda mig. Antingen drunknade de på väg ner eller så sköt jag enkelt ihjäl dem. Olyckligt men tursamt på en och samma gång.
Citera
2014-04-13, 10:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerhund79
Appropå fusk så råkade jag ut för något konstigt igår. Fick en belöning utfäst på mig och gjorde som jag brukar göra: Kvickt ut till en ubåt och dyk och sitt på havsbotten tills belöningen hamnar på mitt konto. Tyvärr klantade jag mig efter halva tiden och lämnade ubåten på ganska djupt vatten med andra spelare runt omkring mig som försökte döda mig.

Jag accepterade mitt öde och simmade mot ytan tills jag plötsligt började falla fritt tillbaka mot havsbotten. Jag kunde alltså gå på havsbotten. Det har hänt förr men då bara i grunda vattendrag, t.ex. floder och liknande. Men nu stod jag till slut på havsbotten utanför piren vid stranden i söder. Folk försökte simma ner till mig för att försöka döda mig. Antingen drunknade de på väg ner eller så sköt jag enkelt ihjäl dem. Olyckligt men tursamt på en och samma gång.
Och vart hittar du ubåten så där lätt varje gång?
Citera
2014-04-13, 11:39
Medlem
Hur gör man för att plocka upp hitchhikers i online?
Citera
2014-04-13, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerhund79

Detta hände mig i ett uppdrag, jag kunde gå runt på havsbotten och kunde inte simma.
Efter uppdraget var det likadant och även när jag bytte session. Gick inte att simma bara att knalla runt på botten.
Var faktiskt rätt så kul. När jag startade om spelet var allt som vanligt igen.
Citera
2014-04-13, 14:35
Medlem
Vohkuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Hur gör man för att plocka upp hitchhikers i online?
Jag är 99% säker på att det inte går.
Citera
2014-04-13, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vohkun
Jag är 99% säker på att det inte går.
Är det likadant med horor?
Citera
2014-04-13, 15:06
Medlem
Vohkuns avatar
Citat:
Ja, tyvärr
Citera
2014-04-13, 15:08
Medlem
Citat:
Det går att plocka upp dom och åka runt och göra det man har tänkt sig!
Citera
2014-04-13, 15:11
Medlem
Vohkuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Det går att plocka upp dom och åka runt och göra det man har tänkt sig!
Kommer den funktionen att släppas i en uppdatering?
Om så är fallet, har den ett release-datum?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in