2014-04-13, 01:26
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
går att köpa för 100 euro eller var det dollar? från ryska affärer, koden skall visst funka på eu med

för mycket pengar tycker jag när derp vagnar kan plocka den ändå
även flera td kan penna den

Ah Mr Jingles, han är med i samma klan som mig, duktig snubbe och trevlig.
Citera
2014-04-13, 02:10
Medlem
Ace Venturas avatar
10 torsk, 1 vinst och 1 draw... trots 24 kills, snitt på över 1800 damage och WN8 upp mot 1500 på 12 matcher.

Idag IGEN!!!

Jag hatar det här spelet. Seriöst. Nu är det dags för en uninstall. Jävla fittlir!
Citera
2014-04-13, 03:45
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
10 torsk, 1 vinst och 1 draw... trots 24 kills, snitt på över 1800 damage och WN8 upp mot 1500 på 12 matcher.

Idag IGEN!!!

Jag hatar det här spelet. Seriöst. Nu är det dags för en uninstall. Jävla fittlir!

kul att man dödar halva motståndslageget själv eller mer och gör ens eget lag självmord så det är jag kvar i motståndarens bas och dom har 2-3 vagnar, dom cappar så klart snabbare och vågar intw riskera möta någon med 8-12 kills ; ((
Citera
2014-04-13, 03:48
Moderator
Arne.Ankas avatar
FAN -1 xp för jag träffa en medspelare och 5x också så -5xp fick bara 5990 :/

At 15 på ökenbanan, jag åker söderut och har 11 spelare efter mig, vänder om och kör norr istället.
11 spelare hålls upp i söder, dumdjävlarna vågade inte pressa mot 4-5 fiender under 6 minuter...samtidigt slår fienden igenom i norr med 8-9 vagnar...

Hade det inte varit för jag och en bors som tillsammans gjorde 7000 skada så hade basen tagits över...skrämmande hur 11 spelare kan fångas upp så och att 2 spelare på rätt ställe vid rätt tidpunkt med 2 supportvagnar kan vända en hel match.

Dom i söder hade kunnat pressa utan problem, det va tunga vagnar med mycket hp och grova kanoner...varför är många spelare så djävla fega?
Senast redigerad av Arne.Anka 2014-04-13 kl. 03:50.
Citera
2014-04-13, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
FAN -1 xp för jag träffa en medspelare och 5x också så -5xp fick bara 5990 :/

At 15 på ökenbanan, jag åker söderut och har 11 spelare efter mig, vänder om och kör norr istället.
11 spelare hålls upp i söder, dumdjävlarna vågade inte pressa mot 4-5 fiender under 6 minuter...samtidigt slår fienden igenom i norr med 8-9 vagnar...

Hade det inte varit för jag och en bors som tillsammans gjorde 7000 skada så hade basen tagits över...skrämmande hur 11 spelare kan fångas upp så och att 2 spelare på rätt ställe vid rätt tidpunkt med 2 supportvagnar kan vända en hel match.

Dom i söder hade kunnat pressa utan problem, det va tunga vagnar med mycket hp och grova kanoner...varför är många spelare så djävla fega?
Vet inte vilken gång i ordningen det är, men snälla!!!!! Bespara oss från dina anekdoter när du spelat random... ingen bryr sig. Klaga och beskriva din matcher kan du göra i en egen tråd eller starta en blogg.

Överens? bra . Siemka :O
Citera
2014-04-13, 07:11
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Tycker det är svårt att hitta någon rolig tank att lira i långa loppet.

Hetzer: Långsam och jävligt sårbar, kanonen ingen höjdare mot högre tier.
KV-1: Extremt långsam, svår att manövrera, kanonen klen mot högre tier

Försöker hitta någon medium att lira så kanske man får ett mellanting...

Härda ut till KV1s och du får en heavy med en mediums mobilitet (nästan) och en kanon som borde sitta på en t7 eller till och med en t8 heavy. Lägg till ryskt trollpansar så får du en av de bästa tanksen för sin tier i spelet.

Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Grinda dig upp till ISU'n i tier 8. Jobba ihop till BL-10 kanonen och du har en vagn
som håller i alla väder ända upp till tier10. Man behöver aldrig känna att pen inte räcker.
En tier10 match innebär bara mer skada och mer XP.

Har typ 1700 matcher i den vagnen med en wr på 58%. väldigt väldigt ofta topp 3
i skada även i tier10 matcher.

Edit: testa på T49an i teir 5. Mycket bra kanon och snabb... kräver lite tillvänjning
men invand, en mycket potent vagn.

ISU är op på samma sätt som RHM är det. Alldeles för mycket skada, pen och cammo. T49 är en papperstank som kräver en viss spelstil, tycker inte om den alls personligen, extremt överskattad. Hellcaten som kommer efter däremot, den kan inte ens den sämsta spelaren i världen misslyckas med.

Citat:
Ursprungligen postat av moral2000
Vet inte vilken gång i ordningen det är, men snälla!!!!! Bespara oss från dina anekdoter när du spelat random... ingen bryr sig. Klaga och beskriva din matcher kan du göra i en egen tråd eller starta en blogg.

Överens? bra . Siemka :O

Du bryr dig uppenbarligen inte, tala dock inte för resten av oss andra. Själv tycker jag det är kul och intressant att läsa andras anekdoter om hur de spelar.
Citera
2014-04-13, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Ah Mr Jingles, han är med i samma klan som mig, duktig snubbe och trevlig.

Jingles är väl inte med i nån klan? Och duktig är väl att ta i.
Citera
2014-04-13, 08:23
Medlem
Kriminalarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
ISU är op på samma sätt som RHM är det. Alldeles för mycket skada, pen och cammo. T49 är en papperstank som kräver en viss spelstil, tycker inte om den alls personligen, extremt överskattad. Hellcaten som kommer efter däremot, den kan inte ens den sämsta spelaren i världen misslyckas med.

I min T49 kan jag trolla de flesta och vinner runt 60%. I min Hellcat fruktar jag allt och alla och har en wr på 46% - förstår att jag massuppfittat något fundamentalt men har ingen aning om vad. Antar att jag skräms av "VII" och "VIII"
Citera
2014-04-13, 09:51
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalaren
I min T49 kan jag trolla de flesta och vinner runt 60%. I min Hellcat fruktar jag allt och alla och har en wr på 46% - förstår att jag massuppfittat något fundamentalt men har ingen aning om vad. Antar att jag skräms av "VII" och "VIII"

Det går alltså att misslyckas med hellcats? Tycker den är så nära "foolproof" man kan komma i WoT. Ligger betydligt lägre i wr i min t49 än vad jag gör med min hellcat.
Citera
2014-04-13, 10:54
Medlem
Kriminalarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Det går alltså att misslyckas med hellcats? Tycker den är så nära "foolproof" man kan komma i WoT. Ligger betydligt lägre i wr i min t49 än vad jag gör med min hellcat.

Tycker alltid jag hamnar med heavies som AFK-campar bas eller åker en och en mot den samlade fienden vilket leder till att jag allt som oftast ensam möter 4-5 KV-1S/T29 eller liknande på min flank.
Citera
2014-04-13, 12:02
Medlem
Polskt träck dygnet runt på WoT.
Citera
2014-04-13, 12:05
Medlem
Ny erfarenhet när det gäller försvara basen, sista fiende tanken capar och klockar tickar snabbt ner.
Jag och en annan rushar mot hemmabasen och kommer precis fram när tiden går ut och det står att den är erövrad, men båda skjuter och lyckas att slå ut den.

Är övertygad om att det är förlust men det visar sig att vi vinner matchen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in