Citat:
Ursprungligen postat av
Svidmyra
Infon har stått i tidningarna och också flera ggr tidigare i den här tråden.
Personalen på dagiset kom på honom med en 5-årig flicka sedan andra barn uppmärksammat att det kom ljud från ett rum. När han blev upptäckt stack han därifrån.
Om Pedofilen stängt in sig i ett rum och blir påkommen, hur är det möjligt att släppa iväg honom därifrån?
Vi pratar ju inte om ett fysiologiskt mästerverk här.
Okej, den anställde var chockad av vad hon nyss bevittnat, och det kanske fanns fönster att hoppa ut från. Men min första tanke om jag sett något sådant hade vart att gett killen en snyting så slocknade.
Fortfarande aningen besviken att jag missat den infon...
Citat:
Ursprungligen postat av
Svidmyra
Det är väl inte säkert att han genast begav sig hem. Han kan ha vandrat runt och hållit sig undan ett tag innan han tog sig hemåt.
Om så är fallet får vi väl reda på förr eller senare. Man kan ju i så fall hoppas att polisen åtminstone var på hans hemadress och letade samt hämtade dator etc etc.
Men pedofilens bror hävdade i snyfthistorien han drog i AB att dom på fredagen bara fick reda på att han var anhållen och inte för vad. Så om inte hela familjen jobbade från torsdagen vid 17 snåret till fredagen vid 12 så borde någon av dom sett till en polis på gården.