2014-04-12, 20:53
Medlem
Plytons avatar
Om inget görs så lär det inte existera några länder år 2030. Vi är alla världsmedborgare vid det laget. Djupt skuldsatta av våra förfäder som sov djupt och lät de internationella investmentbankerna, som har skapat och styr detta ekonomiska pyramidspel, förslava oss under lån. Redan nu har ju vissa länder statsskulder närmare 100% av BNP. Det lär bli värre. År 2030 så har väl den plätt som kallades Sverige översvämmats av negrer och araber som har börjat mörda och plundra skoningslöst.
Citera
2014-04-12, 20:53
Medlem
Det blir Paradis när araber tar över Sverige. Vi ska bränna kyrkor och bygga moskeer. Vi ska lära alla barn tala arabiska, svenska blir förbjudet i skolan. Vi planterar dadelpalmer och exportera dadlar. Araber är experter på dadlar. Vi ska föda upp kameler och får och exportera över hela världen. Svennars jävla nattklubbar och disko blir förbjudet. Kvinnor måste bära anständiga kläder. Allt kött slaktas halal. Vi hugger handen av tjuven, hänger hädare. Det blir otrolit bra!
Citera
2014-04-12, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tensta-Mustafa
Det blir Paradis när araber tar över Sverige. Vi ska bränna kyrkor och bygga moskeer. Vi ska lära alla barn tala arabiska, svenska blir förbjudet i skolan. Vi planterar dadelpalmer och exportera dadlar. Araber är experter på dadlar. Vi ska föda upp kameler och får och exportera över hela världen. Svennars jävla nattklubbar och disko blir förbjudet. Kvinnor måste bära anständiga kläder. Allt kött slaktas halal. Vi hugger handen av tjuven, hänger hädare. Det blir otrolit bra!

Lols. Käften sandneger http://www.youtube.com/watch?v=m4RUSDPL7EE
Citera
2014-04-12, 21:10
Bannlyst
Citat:

Ja du har så rätt så, men du glömde nämna att vi även gifter bort alla barn till sina kusiner, vi blir världsmästare i balkongkastning, folk kommer till Sverige för att lära sig bli balkonkastarproffs och vi kan ta studieavgifter.
Vi tar tull i Östersjön och Nordsjön annars kapar vi fartygen, eftersom alla arabländer har olja kan även Sverige börja borra efter olja och vi blir rika shejker allahsammans.
Vi halshugger präster, videofilmar alltsammans o säljer filmsnuttarna på nätet, det bli Arabsveriges nya filmindustri. Bästa klipp ger en halshuggen o blodig Oscar.
Vi blir ledande på att utbilda piloter i simulator, bara flygning inte behöva lära sig start o landning.
Vi blir ledande på kemiklasser och västar åt studenterna.
Citera
2014-04-12, 21:26
Medlem
retepm.s avatar
Citat:

Ja för araber klarar sig utan bidrag och är fenomenala vad gäller utbildning.
Citera
2014-04-12, 21:36
Medlem
Fan vad negativa alla inlägg är i den här tråden!!

jag tror på följande scenario.

Ökade oroligheter - folk får nog - inbördeskrig - svenskarna kontrollerar fortfarande infrastruktur, ordningsmakten, försvarsmakten, infrastruktur = vi vinner = etniskrensning = svenskt Sverige

Men jag har å andra sidan alltid gillat sagor med lyckliga slut!!

Den svenska sagan kanske är mer åt skräckfilms hållet....
Citera
2014-04-12, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Heh, hur blev "etniska" svenskar svenskar då?

Evolution.
Citera
2014-04-12, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spanishboy
Svenskarna i minoritet 2049 http://www.youtube.com/watch?v=m9rsdgMrnOI

Det kommer nog ske tidigare än så. Siffrorna är gamla och baseras vad jag vet på siffror från sossetiden. Invandringen har under alliansregeringarna ökat, så med stor sannolikhet har vi en svensk minoritetsbefolkning tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av penka
Många av mina gamla bekanta har lämnat landet och de som är kvar har planer på att lämna landet. Några få procent anser sig inte ha råd eller ork att lämna landet. Fåtal av de alla jag känner har inga sådana planer för närvarande då de har företag och vill inte lämna landet.

Ända sättet att ändra det som sker i landet är att man rensar ut regeringen och börjar om på nytt. Nu menar jag inte varken höger eller vänsterpolitik utan att man måste starta om helt och hållet. Inga från något parti ska sitta kvar.

Det kommer aldrig ske så Sverige är förlorat på det viset att det är inte Svenskt längre.

Skulle jag vara från något land och vill ut och semestra så vill jag se ursprungsfolket, deras kultur, mat mm. Ska jag då välja ett land att semestra på blir det inte Sverige i framtiden om några år.

Inte om jag visste hur det ser/kommer se ut.

Det minsta du kan göra är att rösta på Svenskarnas parti(SvP).
Citera
2014-04-12, 21:54
Medlem
Citat:

Ni spränger väl er själva i luften som vanligt!
Citera
2014-04-12, 22:51
Medlem
javeliners avatar
Jag tror att multikulturalismen en vacker dag kommer att förinta sig självt. Det kommer bli så stora splittringar i länderna inom EU att det till slut kanske kan bryta ut i inhemska krig mellan olika folkgrupper.

Sedan efter denna "era" kommer vi successivt på något sätt återgå till mer homogena länder och man kommer blicka tillbaka på början av 2000-talet och undra vad i helvete man höll på med.
Citera
2014-04-12, 23:02
Medlem
Sverige2025s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellin
Tycker mig se en skrämmande syn på samhället år 2030 om vi inte gör något drastiskt åt invandringspolitiken och sätter hårda krav på vilka som kommer hit. År 2030 har vi säkert tagit hit minst 1,5 miljoner människor. Jag är väldigt empatiskt men tänker också på att samhället kommer vara identitetslöst snart, då vi är för många kulturer i Sverige. Det kommer bli krig(se biskopsgården). Jag hoppas att Gated communities kommer komma för oss etniska svenskar som fortfarande vill bo ifred!

Hur ser ert Sverige ut?

Se min avtar hur Sverige se ut 2025... Det bara se hur sunkigt Stockholm har blivit på några år...Från en trygg och säkert stad , till en stad som liknar New York på 1970 talet.

Men så länge vi inte få nationalister vid makten så kommer Sverige bli sunkigare och sunkigare.
Citera
2014-04-12, 23:19
Medlem
Citat:
för dom som kommer hit blir svenskar.

Aha, när?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem