Citat:
Ursprungligen postat av
Klopek
Det är ju detta som är myten. Att det bara är fula män och gubbar som köper sex. Killar från 20-60år köper sex. Fula och snygga ja alla möjliga. Utav 250tusen sexköp i sthlm per år är en stor del snygga killar som inte orkar ragga på tjejer som tycker dom är tjatiga, där har du svaret på din fråga. Vi vill ha det för att det är enkelt liksom. Och har man inte snacket i sig för att ragga spelar det ändå ingen roll hur en kille ser ut. Och en del har inte heller tiden att ragga + orken men likt förbannat behöver alla killar sex, en mänsklig rättighet som jag ser det.
Mjaaa..... vet inte riktigt jag.
Om sex möjligen är en mänsklig rättighet så är i alla fall inte sex med en annan människa en mänsklig rättighet.
Moraliskt har jag kanske inget emot prostitution, men jag ser många svårigheter i att säkerställa att människor som arbetar med det inte far illa.
Det funkar nog bra för Ulla, 49 år, som har en liten kundkrets om 6-7 stammisar, men så ser det nog inte ut för det mesta.
Om man nu ändå inte är ute efter det lilla extra, som riktig ömhet och känslor, så finns det ju faktiskt bra mycket bättre alternativ än meloner. För all del lite dyrare men förmodligen bättre (vafan ska man värma upp melonen innan eller? Känns som det kunde bli jävligt kallt annars).
För ca 50.000:- får du ju en fullständig kvinnokopia i silikon som kan vänta på dig, i vilken ställning som helst, närhelst du önskar. Då får du nog också välja hårfärg och bröststorlek!
Det kan tyckas vara mycket pengar, men alla som lever i ett riktigt förhållande inser snabbt att det är mycket billigt jämfört med the real thing.
Helt klart lite patetiskt, men är man så desperat som en del i den här tråden så.......