2014-04-12, 05:41
Medlem
WordWarriors avatar
[quote=Klopek|48347377]Och sedan blir det en win-win situation om prostitution blir lagligt. Tjejers arbetslöshets sjunker drastiskt, färre killar som raggar på er för ni är ju så jävla trötta på att vi raggar på er, enda ni gnäller om jobbiga killar. Och vi gnäller inte om för att vi får för lite sex och köpa sex blir förmodligen billigare också, d.v.s ännu mindre gnäll då man kan köpa sig en hora ännu oftare [/QUOTE

Bravo! Stämmer 100 %.
Citera
2014-04-12, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Prostitutionen florererar i Sverige. Det är en signal på obalans i samhället. Att köpa sex i U-länder innebär ju större risk att utnyttja folk?

För att återgå till topic: kvinnor och tjejer är så pass sexuellt priviligierade att de har blivit blinda för mäns behov. Ändå påstår sig kvinnor vara så jävla empatiska. Hur går detta ihop?

man har inte sex för att man är "empatisk" och tycker synd om någon.
Män har inte sex med kvinnor pga empati, så varför ska kvinnor?

Fortfarande samma syn på kvinnor märker jag som stenåldern, en varelse till för män inte för sig själva.
Citera
2014-04-12, 09:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Och sedan blir det en win-win situation om prostitution blir lagligt. Tjejers arbetslöshets sjunker drastiskt, färre killar som raggar på er för ni är ju så jävla trötta på att vi raggar på er, enda ni gnäller om jobbiga killar. Och vi gnäller inte om för att vi får för lite sex och köpa sex blir förmodligen billigare också, d.v.s ännu mindre gnäll då man kan köpa sig en hora ännu oftare

Det där lät lite för konstruktivt för att kvinnor skulle kunna ta till sig det.
Citera
2014-04-12, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Och sedan blir det en win-win situation om prostitution blir lagligt. Tjejers arbetslöshets sjunker drastiskt, färre killar som raggar på er för ni är ju så jävla trötta på att vi raggar på er, enda ni gnäller om jobbiga killar. Och vi gnäller inte om för att vi får för lite sex och köpa sex blir förmodligen billigare också, d.v.s ännu mindre gnäll då man kan köpa sig en hora ännu oftare
Fast det bygger ju på att arbetslösa tjejer gärna vill ha jobb på bordell, och det vill de nog inte så länge de kan få a-kassa eller socialbidrag istället.

Många är nog nöjda med att ha knullandet enbart som en fritidssysselsättning.
Citera
2014-04-12, 13:57
Medlem
goran744s avatar
Jag kan med all säkerhet och rätt konstatera här i det statliga bordelleriet att vissa män är livrädda för en KÅT kvinna och hellre betalar för ett hål att tömma sig i.
Skall ge er att gratis alternativ.

Köp en vattenmelon. Borra ett hål som är ungefär lika stor eller liten som din penis och kör in den i hålet. Köttigt, blött och skönt
Känns som en fitta har jag hört av en man för länge sedan då vi satt och pratade om sex och hjälpmedel för män med behov och som har svårt att få en riktig kvinna eller den som inte klarar av att knulla en riktig kvinna eller den mannen en kvinna inte vill ha sexuellt.
Köttigt, blött och skönt
Staten kan då bidra med en MELONBORDELL av hög klass. Små eller stora,gröna och så vidare
OCH det bästa av allt är att ni slipper prata med dem och kan kasta bort dem efteråt eller äta upp dem om ni vill.
Dessutom slipper ni få sjukdomar på penisen med tanke på de gånger ni betalar en större summa än annars för att slippa använda KONDOM eller PÖKPÅSEN.
Melonerna kan ni knulla utan kondomer OCH de är garanterat OKNULLADE av en annan man. Ni får alltid en ny och fräsch melon.
Då slipper vi kvinnor som kan vara kåta en fyrasekunders knullare.
Senast redigerad av goran744 2014-04-12 kl. 14:01.
Citera
2014-04-12, 14:01
Bannlyst
Jag håller ju med om denna jävla dubbelmoral vad det gäller kvinnor när det kommer till ALLT. Inte bara det här som är en av många exempel. Finns nog ingenting jag hatar mer än feministhoror på denna jord.
Citera
2014-04-12, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
man har inte sex för att man är "empatisk" och tycker synd om någon.
Män har inte sex med kvinnor pga empati, så varför ska kvinnor?

Fortfarande samma syn på kvinnor märker jag som stenåldern, en varelse till för män inte för sig själva.

Prostitution är tvärtom en väldigt liberal syn på kvinna, sex och mannen överhuvudtaget. Att prostitution ska vara olagligt kommer från en stenåldersreligion vi tog in i Sverige för ett par hundra år sedan.
Citera
2014-04-12, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissegrabben
Prostitution är tvärtom en väldigt liberal syn på kvinna, sex och mannen överhuvudtaget. Att prostitution ska vara olagligt kommer från en stenåldersreligion vi tog in i Sverige för ett par hundra år sedan.

Möjligen i en värld där jämlikhet råder och ingen part kan tvingas in i ex. prostitution.
Nu lever vi inte i en sådan värld om du tittar dig omkring. Utan prostitutionen ute i Europa och världen ex. består av stor andel trafficking och människor som prostituterar sig av nödtvång.
tp://www.regeringen.se/content/1/c6/13/04/69/6355d71d.pdf

Finns säkert människor som helt frivilligt och utan problem prostituterar sig under perioder av sitt liv,
men inte det vi pratar om här eftersom det inte är förbjudet. Förbudet gäller att köpa sex av människor som man alltså inte har nån koll på till hör gruppen frivilliga eller tvingade.

En man som fullt medvetet köper en man, kvinnas, barns kropp som han misstänker eller vet inte gör det frivilligt våldtar faktiskt någon, sen spelar de tingen större roll om han betalar eller inte. Det är ändå att utnyttja någons sårbara situation och ska självklart vara både helt förkastligt socialt sett och förbjudet enligt lag.
Citera
2014-04-12, 14:50
Medlem
Citat:
Möjligen i en värld där jämlikhet råder och ingen part kan tvingas in i ex. prostitution.
Nu lever vi inte i en sådan värld om du tittar dig omkring. Utan prostitutionen ute i Europa och världen ex. består av stor andel trafficking och människor som prostituterar sig av nödtvång.
tp://www.regeringen.se/content/1/c6/13/04/69/6355d71d.pdf

Finns säkert människor som helt frivilligt och utan problem prostituterar sig under perioder av sitt liv,
men inte det vi pratar om här eftersom det inte är förbjudet. Förbudet gäller att köpa sex av människor som man alltså inte har nån koll på till hör gruppen frivilliga eller tvingade.

En man som fullt medvetet köper en man, kvinnas, barns kropp som han misstänker eller vet inte gör det frivilligt våldtar faktiskt någon, sen spelar de tingen större roll om han betalar eller inte. Det är ändå att utnyttja någons sårbara situation och ska självklart vara både helt förkastligt socialt sett och förbjudet enligt lag.

Citat:
Köp av mig. Har aldrig sålt, men vill prova.
Bor i stockholm.

Fick det här som pm för några dar sen.
Citera
2014-04-12, 14:52
Medlem
Citat:

En kille möjligen?
Citera
2014-04-12, 14:54
Medlem
Citat:
En kille möjligen?
Vill inte outa någon så nämner inte vad hon hette.
Citera
2014-04-12, 15:38
Medlem
goran744s avatar
Citat:

Var det du som frågade om någon ville sälja musen ? Eller kom det som en blixt från ovan i ett pling och Pm från ingenstans?
Att det finns vissa kvinnor som säljer sex det vet vi alla och för all del en stor ökning av män i den kategorin också.
Finns EFTERFRÅGAN så finns TILLGÅNG.
Den stora frågan kvarstår ändå. Hur kan en man sätta sitt eget sexbehov först av allt och beskriva sig själv som en enda stor spermiespridare och betalar för det?
De männen föraktar sig själva anser jag.
Rättfärdigar det Pm:et alltså din egen bordellsyn och horsyn eller vad menade du med det du skrev?
Är man bordellmotståndare som jag så är jag naturligtvis emot det som håller verksamheten igång. Den så kallade betalande horan utav båda könen. Jag förstår inte hur en man kan lägga ner all sin energi och sitt förstånd på att kämpa för att få betala för sex. Det finns så mycket annat att kämpa för och använda sin intelligens på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in