2014-04-12, 15:52
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Jag kan med all säkerhet och rätt konstatera här i det statliga bordelleriet att vissa män är livrädda för en KÅT kvinna och hellre betalar för ett hål att tömma sig i.
Skall ge er att gratis alternativ.

Vad snackar du i för bubbla? Ingen man är livrädd för en kåt kvinna men en man som inte får sex överhuvudtaget eller inte får den sex han behöver måste kunna få det på något sätt. Ni har möjligheten att få så mkt sex ni vill, fast dom flesta inte utnyttjar det då ni har spärrar i er som säger nej. Medans vi män funkar på ett annat sätt än er och behöver sex utan förbindelser så ofta som möjligt.

Ang trafficking är det vanligare i länder där prostitution är olagligt. I länder där det är lagligt sker det mer öppet så det finns mindre incitament att hålla på med trafficking då också utbudet är större. Skulle t.e.x cannabis vara lagligt i Sverige och det fanns att köpa på ett fik och i affärer så skulle svarta marknaden försvinna där också.
Citera
2014-04-12, 16:01
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Fast det bygger ju på att arbetslösa tjejer gärna vill ha jobb på bordell, och det vill de nog inte så länge de kan få a-kassa eller socialbidrag istället.

Många är nog nöjda med att ha knullandet enbart som en fritidssysselsättning.

Finns dom tjejer som har mycket lösa förbindelser, så varför inte tjäna en slant på det och resten av kvinnorna som gnäller på att vi män bara vill ha sex slipper tjatet. Tjejerna som vill knulla runt blir nöjda med en extrapeng och med tanke på utbudet och alla kåta män i Sverige som inte får tillräckligt med sex är det grova pengar att tjäna och inga "socialbidragspengar" vi snackar om.

Effekten hade ioförsig blivit gnäll från kvinnor ändå, att inga män vill ha sex helt plötsligt då alla män skulle börja knulla horor för det hade blivit så enkelt att få till det. Aldrig blir kvinnor nöjda. Ni gillar ha oss lindade runt lillfingret och bestämma när vi ska ha sex medans vi snällt får vänta tills vi får klartecken.

Hur kan ett jämställt samhälle tycka detta är jämställt? Det går bara att läsa om kvinnors sexualitet i alla möjliga tidningar, hur kvinnors njutning ska fulländas. Vi män är bara djur som ska nyttjas när ni behöver det för får bara ni kvinnor njuta ja då går samhället i rätt riktning? Hur skevt synsätt är inte detta.

250tusen sexköp görs årligen i bara sthlm.

Inbilla er inte kvinnor att ni på något är speciella. Alla män i alla samhällsklasser, åldrar, utseende ja ALLA går och köper horor. Kan vara din granne, din bror, din kollega eller till och med din man som köper sex. Just för att vi KAN och för att vi behöver det, annars så skulle det inte finnas någon marknad, säger sig självt. Efterfrågan styr marknaden.
Citera
2014-04-12, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Var det du som frågade om någon ville sälja musen ? Eller kom det som en blixt från ovan i ett pling och Pm från ingenstans?
Att det finns vissa kvinnor som säljer sex det vet vi alla och för all del en stor ökning av män i den kategorin också.
Finns EFTERFRÅGAN så finns TILLGÅNG.
Den stora frågan kvarstår ändå. Hur kan en man sätta sitt eget sexbehov först av allt och beskriva sig själv som en enda stor spermiespridare och betalar för det?
De männen föraktar sig själva anser jag.
Rättfärdigar det Pm:et alltså din egen bordellsyn och horsyn eller vad menade du med det du skrev?
Är man bordellmotståndare som jag så är jag naturligtvis emot det som håller verksamheten igång. Den så kallade betalande horan utav båda könen. Jag förstår inte hur en man kan lägga ner all sin energi och sitt förstånd på att kämpa för att få betala för sex. Det finns så mycket annat att kämpa för och använda sin intelligens på.
Har knappt skrivit ett inlägg i tråden.
Citera
2014-04-12, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Finns dom tjejer som har mycket lösa förbindelser, så varför inte tjäna en slant på det och resten av kvinnorna som gnäller på att vi män bara vill ha sex slipper tjatet. Tjejerna som vill knulla runt blir nöjda med en extrapeng och med tanke på utbudet och alla kåta män i Sverige som inte får tillräckligt med sex är det grova pengar att tjäna och inga "socialbidragspengar" vi snackar om.
De killar som de redan ligger runt med för att de är kåta på torde väl inte vara intresserade av att börja betala helt plötsligt.

Så varför skulle de då ge upp a-kassan eller socialbidraget för att börja ligga runt med mindre attraktiva individer?
Citera
2014-04-12, 16:26
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
De killar som de redan ligger runt med för att de är kåta på torde väl inte vara intresserade av att börja betala helt plötsligt.

Så varför skulle de då ge upp a-kassan eller socialbidraget för att börja ligga runt med mindre attraktiva individer?

Det är ju detta som är myten. Att det bara är fula män och gubbar som köper sex. Killar från 20-60år köper sex. Fula och snygga ja alla möjliga. Utav 250tusen sexköp i sthlm per år är en stor del snygga killar som inte orkar ragga på tjejer som tycker dom är tjatiga, där har du svaret på din fråga. Vi vill ha det för att det är enkelt liksom. Och har man inte snacket i sig för att ragga spelar det ändå ingen roll hur en kille ser ut. Och en del har inte heller tiden att ragga + orken men likt förbannat behöver alla killar sex, en mänsklig rättighet som jag ser det.
Citera
2014-04-12, 16:35
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Det är ju detta som är myten. Att det bara är fula män och gubbar som köper sex. Killar från 20-60år köper sex. Fula och snygga ja alla möjliga. Utav 250tusen sexköp i sthlm per år är en stor del snygga killar som inte orkar ragga på tjejer som tycker dom är tjatiga, där har du svaret på din fråga. Vi vill ha det för att det är enkelt liksom. Och har man inte snacket i sig för att ragga spelar det ändå ingen roll hur en kille ser ut. Och en del har inte heller tiden att ragga + orken men likt förbannat behöver alla killar sex, en mänsklig rättighet som jag ser det.

Det var exakt det jag menade med MELONERNA. Inget tjat! Ta dem bara, släng sedan bort dem eller ät upp dem. Är ungefär som en kvinnas könsorgan har jag hört en man säga. Saftiga, våta och behagliga.
Alla kan ta dem både ful som snygg.
Gratis också. Enkelt och o tjatigt och skönt samtidigt.
En MELON till alla män en rättighet och billig i drift och går att äta upp också.
Citera
2014-04-12, 16:39
Medlem
Citat:
Det är väl bara till att fortsätta att ligga med de tjejer som ligger runt med de killar de är kåta på då. Är man attraktiv så får man ju till det ändå.

Och det kan ju knappast vara enklare att jobba x antal timmar för att få ihop pengar till ett ligg än att koppla på charmen och attraktiviteten en stund. För den som har nån, vill säga.
Citera
2014-04-12, 16:55
Medlem
FyPharaos avatar
Citat:

Mjaaa..... vet inte riktigt jag.

Om sex möjligen är en mänsklig rättighet så är i alla fall inte sex med en annan människa en mänsklig rättighet.
Moraliskt har jag kanske inget emot prostitution, men jag ser många svårigheter i att säkerställa att människor som arbetar med det inte far illa.

Det funkar nog bra för Ulla, 49 år, som har en liten kundkrets om 6-7 stammisar, men så ser det nog inte ut för det mesta.

Om man nu ändå inte är ute efter det lilla extra, som riktig ömhet och känslor, så finns det ju faktiskt bra mycket bättre alternativ än meloner. För all del lite dyrare men förmodligen bättre (vafan ska man värma upp melonen innan eller? Känns som det kunde bli jävligt kallt annars).

För ca 50.000:- får du ju en fullständig kvinnokopia i silikon som kan vänta på dig, i vilken ställning som helst, närhelst du önskar. Då får du nog också välja hårfärg och bröststorlek!

Det kan tyckas vara mycket pengar, men alla som lever i ett riktigt förhållande inser snabbt att det är mycket billigt jämfört med the real thing.

Helt klart lite patetiskt, men är man så desperat som en del i den här tråden så.......
Citera
2014-04-12, 17:40
Medlem
Grejen är ju den att människor är olika. Bland de killar som inte får tillräckligt med sex har du ett fåtal som accepterar det, och ett mertal som gör vad som krävs för att lösa uppgiften. För den senare gruppen finns i princip tre alternativ förutom prostitution och beroende på förmåga. Take a pick!

1. Självmord.
2. Röja runt bland vanliga tjejer och dumpa dem på löpande band.
3. Våldtäkter.

Inget av alternativen brukar av vanliga tjejer anses som bättre än sex med en hora. Ergo!
Citera
2014-04-12, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Grejen är ju den att människor är olika. Bland de killar som inte får tillräckligt med sex har du ett fåtal som accepterar det, och ett mertal som gör vad som krävs för att lösa uppgiften. För den senare gruppen finns i princip tre alternativ förutom prostitution och beroende på förmåga. Take a pick!

1. Självmord.
2. Röja runt bland vanliga tjejer och dumpa dem på löpande band.
3. Våldtäkter.

Inget av alternativen brukar av vanliga tjejer anses som bättre än sex med en hora. Ergo!
Varför skulle man vara intresserad av att betala för sex om man redan röjer runt på löpande band?
Citera
2014-04-12, 17:51
Medlem
Angående mänskliga rättigheter tror jag ingen kunde ana att något så korkat som den svenska sexköpslagen skulle kunna uppstå, när man totade ihop listan.
Senast redigerad av ManManne 2014-04-12 kl. 17:57.
Citera
2014-04-12, 17:55
Medlem
Citat:
Varför skulle man vara intresserad av att betala för sex om man redan röjer runt på löpande band?

Nej, det är man inte såklart, men man inser hur en del tjejer lider efter ett tag...
Spelar liksom ingen roll hur ärlig man är. De förväntar sig ändå alltid ett förhållande och bryter ihop när man lämnar dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in