Citat:
Ursprungligen postat av
Kamora
Låt oss ponera att det hela fortsätter i samma veva 15 år framåt med tredje generationens invandrare, illegala främlingar uträknat bara för att ungefärligt försäkrad:
100 000x 15 år = 1,5 miljoner främlingar + 2,5 miljoner med utländsk bakgrund = 4 miljoner med utländsk bakgrund = 40% av befolkningen kommer alltså vara av utländsk bakgrund år 2030.
För att inte tala om det låga barnafödandet bland etniska svenskar och det högre hos etniska blattar. Sedan får vi naturligtvis inte glömma hur många svenskar kommer att immigrera på grund av diverse anledningar vilket kommer skynda på det organiserade folkmordet. Allt kommer att gå snabbare än vad vi kan ana

Många av mina gamla bekanta har lämnat landet och de som är kvar har planer på att lämna landet. Några få procent anser sig inte ha råd eller ork att lämna landet. Fåtal av de alla jag känner har inga sådana planer för närvarande då de har företag och vill inte lämna landet.
Ända sättet att ändra det som sker i landet är att man rensar ut regeringen och börjar om på nytt. Nu menar jag inte varken höger eller vänsterpolitik utan att man måste starta om helt och hållet. Inga från något parti ska sitta kvar.
Det kommer aldrig ske så Sverige är förlorat på det viset att det är inte Svenskt längre.
Skulle jag vara från något land och vill ut och semestra så vill jag se ursprungsfolket, deras kultur, mat mm. Ska jag då välja ett land att semestra på blir det inte Sverige i framtiden om några år.
Inte om jag visste hur det ser/kommer se ut.