2014-04-12, 13:52
Medlem
Tycker mig se en skrämmande syn på samhället år 2030 om vi inte gör något drastiskt åt invandringspolitiken och sätter hårda krav på vilka som kommer hit. År 2030 har vi säkert tagit hit minst 1,5 miljoner människor. Jag är väldigt empatiskt men tänker också på att samhället kommer vara identitetslöst snart, då vi är för många kulturer i Sverige. Det kommer bli krig(se biskopsgården). Jag hoppas att Gated communities kommer komma för oss etniska svenskar som fortfarande vill bo ifred!

Hur ser ert Sverige ut?
Citera
2014-04-12, 13:54
Bannlyst
Svenskarna i minoritet 2049 http://www.youtube.com/watch?v=m9rsdgMrnOI
Citera
2014-04-12, 13:57
Medlem
Gallipolis avatar
2030 kommer vi ha mer smarrig och hälsosam mat.

2030 kommer personer med utländsk härkomst försörja Sverige p.g.a för lågt inhemskt barnafödande. Tack världen, ni räddar våra pensioner.

2030 kommer vi har fler egna företagare bland personer med utländsk härkomst och således fler anställda.
Citera
2014-04-12, 14:01
Medlem
Då talar vi inte om sverige längre, då talas det om flyktingkatastrofen i norr. Kulturberikningen i det här landet kan nog bara jämföras med en aggresiv cancers spridning, okontrollerbar.

Tror tyvärr det är kört, miljontals folk som inte kan eller vill arbeta och några stackars svenskar som ska försöka dra runt eländet. Vi blir som slavar för vårt eget land.
Citera
2014-04-12, 14:08
Medlem
Majoriteten av dom människor vi importerar kommer att bidra till samhället.
Vi har en väldigt hög arbetslöshet nu så vi måste skyffla in mer människor till Sverige. Det förstår ju vem som helst. 1+1 =2 liksom

Att vi sen skulle bli en minoritet stämmer inte, för dom som kommer hit blir svenskar. Så vi blir faktiskt fler svenskar.
Enda skillnaden är att dom är kolsvarta och är svåra att se i mörkret.

Priserna på kebab kommer att gå ner i pris. Se bara hur priserna är i malmö 40kr för en stor kebab.

Sen knyter vi bra kontakter med dom sydafrikanska länderna.
Vi får tex billigare bananer och bongotrummor

I det stora hela är det bara positivt
Citera
2014-04-12, 14:46
Medlem
Penningskramlarens avatar
Jag vet inte om jag vill leva i det sverige som kommer att existera år 2030.
Citera
2014-04-12, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penningskramlaren

Låt oss ponera att det hela fortsätter i samma veva 15 år framåt med tredje generationens invandrare (som enligt SCB klassas som svenskar), illegala främlingar, halv blattar-rasblandningar etc. uträknat bara för att ungefärligt försäkrad:

116 000x 15 år = 1,74 miljoner främlingar + 2,2 miljoner med utländsk bakgrund = 4 miljoner med utländsk bakgrund = minst 40% av befolkningen (10 miljoner 2030) kommer alltså vara av utländsk bakgrund år 2030.

För att inte tala om det låga barnafödandet bland etniska svenskar (på grund av subversiv feminism) och det högre hos etniska blattar. Sedan får vi naturligtvis inte glömma hur många svenskar som kommer att immigrera på grund av diverse anledningar vilket kommer skynda på det organiserade folkmordet. Allt kommer att gå snabbare än vad vi kan ana
Senast redigerad av Kamora 2014-04-12 kl. 15:51.
Citera
2014-04-12, 15:05
Bannlyst
Sverige kommer bli en enda stor förort. Där våldtäkter och mord är vardagliga upplevelser.
Citera
2014-04-12, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kamora
Låt oss ponera att det hela fortsätter i samma veva 15 år framåt med tredje generationens invandrare, illegala främlingar uträknat bara för att ungefärligt försäkrad:

100 000x 15 år = 1,5 miljoner främlingar + 2,5 miljoner med utländsk bakgrund = 4 miljoner med utländsk bakgrund = 40% av befolkningen kommer alltså vara av utländsk bakgrund år 2030.

För att inte tala om det låga barnafödandet bland etniska svenskar och det högre hos etniska blattar. Sedan får vi naturligtvis inte glömma hur många svenskar kommer att immigrera på grund av diverse anledningar vilket kommer skynda på det organiserade folkmordet. Allt kommer att gå snabbare än vad vi kan ana

Många av mina gamla bekanta har lämnat landet och de som är kvar har planer på att lämna landet. Några få procent anser sig inte ha råd eller ork att lämna landet. Fåtal av de alla jag känner har inga sådana planer för närvarande då de har företag och vill inte lämna landet.

Ända sättet att ändra det som sker i landet är att man rensar ut regeringen och börjar om på nytt. Nu menar jag inte varken höger eller vänsterpolitik utan att man måste starta om helt och hållet. Inga från något parti ska sitta kvar.

Det kommer aldrig ske så Sverige är förlorat på det viset att det är inte Svenskt längre.

Skulle jag vara från något land och vill ut och semestra så vill jag se ursprungsfolket, deras kultur, mat mm. Ska jag då välja ett land att semestra på blir det inte Sverige i framtiden om några år.

Inte om jag visste hur det ser/kommer se ut.
Citera
2014-04-12, 15:16
Medlem
Det finns en kalkyl i en annan tråd

(FB) Hur många negrer blir det på 15 år? Diskutera min kalkyl!

Den visar på 2-4 miljoner nya negrer de närmsta 15 åren, sen tillkommer lika många MENA. Det blir alltså 4 - 8 miljoner nya negrer/araber, lägg sedan till de som redan finns här plus de barn som dessa föder, så blir totalen kanske 5 - 10 miljoner främlingar i Sverige. Det blir en majoritet som inte har svenska värderingar eller svensk kultur. Situationen blir bara värre längre fram eftersom negrerna och araberna förökar sig mycket fortare än de äkta svenskarna.

Sverige kommer att likna Afrika mer än något annat. De nyanlända är så dåligt utbildade att de bara kan ta enkla jobb, som att städa eller hämta sopor. De flesta nyanlända kommer inte att arbeta överhuvudtaget, eftersom de är kvinnor som stannar hemma, barn/ungdomar och äldre. Således ett mycket blygsamt tillskott till BNP, och desto mera av kostnader. Välfärdslandet Sverige förvandlas till ett U-land.

Jag kommer kanske att flytta till Finland där de är klokare med sin invandringspolitik.
Citera
2014-04-12, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLikeGiraffes
Majoriteten av dom människor vi importerar kommer att bidra till samhället.
Vi har en väldigt hög arbetslöshet nu så vi måste skyffla in mer människor till Sverige. Det förstår ju vem som helst. 1+1 =2 liksom

Att vi sen skulle bli en minoritet stämmer inte, för dom som kommer hit blir svenskar. Så vi blir faktiskt fler svenskar.
Enda skillnaden är att dom är kolsvarta och är svåra att se i mörkret.

Priserna på kebab kommer att gå ner i pris. Se bara hur priserna är i malmö 40kr för en stor kebab.

Sen knyter vi bra kontakter med dom sydafrikanska länderna.
Vi får tex billigare bananer och bongotrummor

I det stora hela är det bara positivt

HAHA fan jag får radera altt jag skrivit här på forat
Citera
2014-04-12, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penningskramlaren

Nej vem fan vill det, men vart ska man ta vägen??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in