Citat:
Kan det vara så djävligt att alltihop har med droger att göra? VB kan ha varit en golare som behövde tystas och det började brännas under fötterna på några. Mordet och styckning ett sätt att statuera ett exempel på hur det går om man golar. (fantasiinslag, jag vet, men varför inte?) Om det är så, så är det en bra anledning att hålla tyst, även för KJ.MN är inte slangen (JR). Jag har sökt efter uppgifter på MN, inkl bilder men inte funnit någonting. Som bortblåst. Inte vän med sina kompisar eller bror, mamma på FB. Ingenting. Däremot var han på festen den 30/4 och vid Aldersjön den 17/5.
Det verkar iaf som det är dessa i KJs krets som tar droger. Kan vara så att han bodde svart i någon av lägenheterna intill KJ. Var väl två lägenheter som det inte var någon skriven person i.
Det verkar iaf som det är dessa i KJs krets som tar droger. Kan vara så att han bodde svart i någon av lägenheterna intill KJ. Var väl två lägenheter som det inte var någon skriven person i.
JR, TF, MB och KJ har alla en "gemensam" nämnare - ICA Kvantum. Vill inte starta någon trådsanning, men det verkar som att så är fallet. Det behöver inte betyda någonting. Det är väl bara en slump att JR jobbar på ICA (om det nu är den jag tror det är), att TF är granne med KJ, har en bror som ägde en svart pickup som stod ca 450 m från gula huset, vid ett förråd som KJ varit och _"letat" VB i perioden 4-23 maj, att MB varit i lägenheten brevid KJ, att JR är vän med KJ, varit i forten och tagit kort på gula huset och bunkrar, lagt ut bilder på en blodig asiatisk kvinna i plast, och alla kan ha varit samtidigt vid ICA Kvantum den 4 maj. Enormt långsökt... Kan duga som uppslag till någon deckarserie i bästa fall.
Märkligt att det inte går att hitta något på internet utav värde som ger en bild om vem MN är och hur han ser ut. Det finns säkert där ute om man bara kan lista ut vad man ska söka på. Återkom om du kommer på mer, intressant.