Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Om det kan säkert AN svara på.
Så AN kan skilja på KJs svarta lögner och MBs vita? Vet hon säkert ingenting om, men det var inte det som var frågan.
Jag har ställt frågorna vilka jag inte får svar på från er som anser MB vara skyldig till mordet på VB flera, flera gånger. Ni kan och vill inte svara för det finns inget tillräckligt starkt svar på frågorna.
- Vad är det för skillnad på lögnerna från MB och KJ? Även
- Vad förutom anledning av otrohet och glömska är det som gör MB till lögnare och en potential styckmördare???
- Har ni läst om vad KJ ljuger om överhuvudtaget?
- Har ni läst FUP om bevisbördan, omständigheter, personlighet, funktionsnedsättning, intressen, liv, förloranden, misslyckanden? Bildat en tolkning av helheten i målet?
-VAD i KJs lögner går att jämföra med om MBs sk vita lögner då han inte kommer ihåg vilken tid han kom hem, om han gick och lade sig samtidigt som AN, satt vid datorn eller om han drack öl då han kom hem? (Samma gäller AN)
Enligt er finns bara -
men tänk om MB gjort, ljugit, inte åkt, inte varit där han säger han varit etc...
Inget annat än "tänk om.." finns för att MB/AN ska vara inblandad. Inte ett enda konkret bevis. Detta har diskuterats om och om och om igen. Samma skitsnack hela tiden.
Ni borde istället tänka: -
Tänk om MB är helt oskyldig, vad är det jag suttit och skrivit för skit under ett års tid! Skäms!!!
Fy fan vad det är låg nivå på den diskussionen. Handlar ingenting om VB överhuvudtaget och att få fast hennes mördare, handlar enbart om näthat, svartmålning och häxjakt mot en man som VB råkade älska och som utnyttjade henne, som var otrogen, som råkat glömma små skit-detaljer men som sedan lägger på fakta efter hand i förhören allt eftersom minnet klarnar.
För jävligt rent ut sagt.