2014-04-12, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Har läst en del i tråden. Men öppningen av trådstarten var om det ska öppnas statliga bordeller. Varför inte även privata bordeller. Finns ju kommunala skolor och privata, vore perfekt med även privata bordeller ifall dom statliga inte håller måttet.

Mycket skitsnack i tråden om att bara "manliga" män som tar för sig får ligga och vissa får ligga med 10-poängare. Och att det finns en viss procent som inte får ligga alls.

10-poängare får få män ligga med som inte har hög status, lön och ett bra utseende hjälper också till förstås.

Jag köper sex inte för att jag egentligen måste, för sex kan jag få gratis. MEN jag kan ALDRIG få den där otroligt översnygga tjejen med perfekt kropp, ansikte (ev silikonbröst) om jag inte betalar för det. Finns dom män som är rika och har ett snyggt utseende till sin rikedom som gör så att dom får doppa i vackra tjejer dagligen. Jag vill ha möjligheten att unna mig att göra detsamma för att jag vill och för att jag kan.

Ni kvinnor kan om ni vill ligga när som helst med vem som helst i princip om ni nu inte ser förjävliga ut men även om ni är fula som stryk finns det alltid någon desperat stackare som vill ligga med just er. Saken är den att ni inte gör det för ni har spärrar för det medans vi män inte har det och därför krockar vi med varandra. Vi jagar, ni blir jagade och ni tröttnar och vi bli otåliga.

Man kan ju undra hur det ser ut i länder i närområdet som Holland, Tyskland, England där män får doppa när dom vill bara dom betalar för det. Männen kan omöjligt klaga lika mkt där på att det är brist på sex?

Ibland köper jag mig en hora när jag är kåt för att jag inte orkar ragga och då är det en hora som ligger över den "klass av utseende" som jag inte kan få gratis med en vanlig tjej.

Till er tjejer, många män är trötta på att jaga er med blåslampa. Själv så orkar jag inte lägga ner någon tid på någon fulsnygg tjej som ser alldaglig ut, vill ligga och få det fram så fort som möjligt om hon vill det annars kan det kvitta, då tröttnar jag för det ändå jag vill är att tömma min pung som är överfull varje dag. Det smärtar i pungen om jag inte får tömma min säd.
Nej vi kvinnor gillar lagen som den är och anmäler män som begår övergrepp.
Citera
2014-04-12, 05:04
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Skiter jag i din jävla horknullar försvarar doktrin.
Det är fittan som bestämmer lär er det kvinnohatare.

Inget sliddjur har bestämt över mig när jag slantat upp pengar Då får jag det jag vill med en skitsnygg tjej som dom flesta män bara kan drömma om (om dom inte betalar för det förstås)
Citera
2014-04-12, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nu tycker jag att du ska utveckla hur ditt resonemang utvecklar frågeställningen i topic. Jag kan inte se att du gör detta.

Det du borde behandla är: hur ser vi till att tillgodose mäns sexuella lustar? Kvinnors lustar är ju redan tillfredsställda, så de kan vi ju bortse ifrån. Eller? Är bordeller en lösning? Jag tror det...
Nej glöm det pervo.
Citera
2014-04-12, 05:06
Medlem
Citat:
Inget sliddjur har bestämt över mig när jag slantat upp pengar Då får jag det jag vill med en skitsnygg tjej som dom flesta män bara kan drömma om (om dom inte betalar för det förstås)
Skitsnack du klarar inte av en kåt kvinna
Citera
2014-04-12, 05:08
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Skitsnack du klarar inte av en kåt kvinna

I dom perioder jag är singel har jag alltid haft flera kks. En kk är återkommande, annars kan du säkert googla det. Däremot vill jag knulla fler än vad jag har och framförallt snyggare, bara att slanta upp tills det blir jämställdhet så att både kvinnor och män får vad dom vill ha. Ska ni bara få dom ni gillar 100% till utseendet, nej. Kränkande.
Citera
2014-04-12, 05:11
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Nu tycker jag att du ska utveckla hur ditt resonemang utvecklar frågeställningen i topic. Jag kan inte se att du gör detta.

Det du borde behandla är: hur ser vi till att tillgodose mäns sexuella lustar? Kvinnors lustar är ju redan tillfredsställda, så de kan vi ju bortse ifrån. Eller? Är bordeller en lösning? Jag tror det...

Agree! Du har fattat hela grejen. För kvinnor är det en rättighet med så mycket sex dom vill ha, utan att det är uttalat eftersom dom kan välja och vraka. Finns en visst procent av den manliga befolkningen som aldrig får sex. Det borde vara en mänsklig rättighet, alla har sina behov men där är tyvärr kvinnor mer värda. Och så finns det en stor procent av den manliga befolkningen som aldrig får knulla med skitsnygga tjejer.
Citera
2014-04-12, 05:12
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Nej glöm det pervo.

Detta låter som ett extremt svagt argument i tråden. Kan du inte bättre? Jag är mycket besviken på dig!
Citera
2014-04-12, 05:14
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Nej vi kvinnor gillar lagen som den är och anmäler män som begår övergrepp.

Vilka övergrepp pratar du om, denna tråden handlar inte om våldtäkter så du går väldigt OT just nu. Att ni får knulla mer än oss är dock en mänsklig rättighet antar jag?
Citera
2014-04-12, 05:15
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Agree! Du har fattat hela grejen. För kvinnor är det en rättighet med så mycket sex dom vill ha, utan att det är uttalat eftersom dom kan välja och vraka. Finns en visst procent av den manliga befolkningen som aldrig får sex. Det borde vara en mänsklig rättighet, alla har sina behov men där är tyvärr kvinnor mer värda. Och så finns det en stor procent av den manliga befolkningen som aldrig får knulla med skitsnygga tjejer.

Det stämmer. Det var detta som fick mig att börja köpa sex. Jag är nöjd!

PS: prostitution finns ju av en anledning...
Citera
2014-04-12, 05:19
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Det stämmer. Det var detta som fick mig att börja köpa sex. Jag är nöjd!

Japp men sliddjuren fattar ingenting. Och det dom inte fattar är att vi män ibland bara vill tömma och orkar inte med alla "OS-grenar" för att ta oss i mål alla gånger. Ibland vill man bara tömma och så är det bra så. Därför många män ligger väldigt sällan och kvinnor oftare också just för att det är så komplicerat för oss att få till det medans kvinnor vickar på rumpan så är första bäste man där och smörar för att få till det.

Handlar inte om någon sorts omanlighet som en del vill få det till. Och en del män som aldrig får ligga tröttnar väl på alla nobbar dom får och då är lösningen att köpa sex och förmodligen köper dom "tjejen i deras drömmar" och det är gjort med ett telefonsamtal.
Citera
2014-04-12, 05:22
Medlem
Klopeks avatar
Och sedan blir det en win-win situation om prostitution blir lagligt. Tjejers arbetslöshets sjunker drastiskt, färre killar som raggar på er för ni är ju så jävla trötta på att vi raggar på er, enda ni gnäller om jobbiga killar. Och vi gnäller inte om för att vi får för lite sex och köpa sex blir förmodligen billigare också, d.v.s ännu mindre gnäll då man kan köpa sig en hora ännu oftare
Citera
2014-04-12, 05:23
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Japp men sliddjuren fattar ingenting. Och det dom inte fattar är att vi män ibland bara vill tömma och orkar inte med alla "OS-grenar" för att ta oss i mål alla gånger. Ibland vill man bara tömma och så är det bra så. Därför många män ligger väldigt sällan och kvinnor oftare också just för att det är så komplicerat för oss att få till det medans kvinnor vickar på rumpan så är första bäste man där och smörar för att få till det.

Handlar inte om någon sorts omanlighet som en del vill få det till. Och en del män som aldrig får ligga tröttnar väl på alla nobbar dom får och då är lösningen att köpa sex och förmodligen köper dom "tjejen i deras drömmar" och det är gjort med ett telefonsamtal.

Läs boken "Men on Strike" av Christina Hoff Summers och du kommer att komma till ny insikt. I love you brother! Sköt om dig...

Där framgår trådens topic...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in