2014-04-12, 04:15
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Oh snälla word warrioor kan du inte komma och knulla med mig! Eller ja kanske inte, glöm det förresten knulla du i din misär med kvinnor som är tvungna ta emot din sperma pga pengarna.

Jag måste tyvärr nobba dig. Men mejla en bild så får vi se... Jag har både partner, hora och älskarinna....

Däremot tycker jag vi ska fortsätta diskutera topic: hur ska män kompenseras för att kvinnor lättare kan få tillfällig sex?...

Du roar mig...
Citera
2014-04-12, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag måste tyvärr nobba dig. Men mejla en bild så får vi se... Jag har både partner, hora och älskarinna....

Däremot tycker jag vi ska fortsätta diskutera topic: hur ska män kompenseras för att kvinnor lättare kan få tillfällig sex?...

Du roar mig...
Jag skulle klippa kuken av dig med en rostig sax.
Citera
2014-04-12, 04:26
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag skulle klippa kuken av dig med en rostig sax.

Comon baby...im waiting for you... In the shadows...

Men i den här tråden diskuterar vi ju som sagt hur män kompenseras för att kvinnor har fler sexpartners. Själv har jag löst frågan som du vet, och frossar i brudar med vältrimmade och unga lena kroppar.

Vi måste ordna lagliga bordeller i Sverige, så att även bilmeckar-svenne kan få sina behov tillgodosedda...
Citera
2014-04-12, 04:36
Medlem
Citat:
Comon baby...im waiting for you... In the shadows...

Men i den här tråden diskuterar vi ju som sagt hur män kompenseras för att kvinnor har fler sexpartners. Själv har jag löst frågan som du vet, och frossar i brudar med vältrimmade och unga lena kroppar.

Vi måste ordna lagliga bordeller i Sverige, så att även bilmeckar-svenne kan få sina behov tillgodosedda...
Vi som har fitta är nöjda med upplägget i Sverige du kan försöka utbilda dig till bilmekaniker eller liknande.
Citera
2014-04-12, 04:41
Medlem
Citat:
Detsamma gäller ju dig själv, eller hur? Svensk kvinnodominans leder till en brain drain som ödelägger landet. Stanna du, jag själv drar iväg med min höga läkarlön... Ännu högre utomlands... Svenska staten betalar..

Givetvis så måste vi tillse att svenska män är sexuellt tiilfredsställda. Statliga (nåja) privata bordeller blir nog rätt bra...

Om jag vore singel och ständigt misslyckades med att få partners, antingen det vore för onenightstands eller mer stadigvarande, kanske jag skulle börja fundera på om jag gjort något fel själv! Det är det jag har velat få fram.

Men naturligtvis borde den som vill gå till bordeller, såväl kvinna som man, ha rätten att göra det är det väl bäst att tillägga!

Och nej, ekonomiskt sett har jag inte möjligheten att fly landet. Jag lever nämligen på 6700 i månaden.
Senast redigerad av Hiitsme 2014-04-12 kl. 04:45.
Citera
2014-04-12, 04:42
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Vi som har fitta är nöjda med upplägget i Sverige du kan försöka utbilda dig till bilmekaniker eller liknande.

Om nu folk med fitta är så jävla nöjda, varför gnälls det hela tiden? Detta negativa beteende är inget jag känner igen bland mina golfpolare... Vad är fel på er?

Jag upprepar topic: vi som är män i Sverige måste få våra behov tillgodosedda. Annars försvinner ridderligheten och vi lämnar er i islamisternas klor.

P.S: did i tell u im just growing a powerful beard? Im the real patriarchy...
Citera
2014-04-12, 04:49
Medlem
Citat:
Om nu folk med fitta är så jävla nöjda, varför gnälls det hela tiden? Detta negativa beteende är inget jag känner igen bland mina golfpolare... Vad är fel på er?

Jag upprepar topic: vi som är män i Sverige måste få våra behov tillgodosedda. Annars försvinner ridderligheten och vi lämnar er i islamisternas klor.

P.S: did i tell u im just growing a powerful beard? Im the real patriarchy...
Skiter jag i din jävla horknullar försvarar doktrin.
Det är fittan som bestämmer lär er det kvinnohatare.
Senast redigerad av CherryJul 2014-04-12 kl. 04:53.
Citera
2014-04-12, 04:51
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Skiter jag i din jävla horknullar försvarar doktrin.

På vilket sätt är detta ett argument inom ramen för topic? Du är en liten loser tjejen. Tyvärr...
Citera
2014-04-12, 04:54
Medlem
Citat:
På vilket sätt är detta ett argument inom ramen för topic? Du är en liten loser tjejen. Tyvärr...
Du har ju verkligen utmärkt dig med bra argument looser.
Citera
2014-04-12, 04:58
Medlem
Klopeks avatar
Har läst en del i tråden. Men öppningen av trådstarten var om det ska öppnas statliga bordeller. Varför inte även privata bordeller. Finns ju kommunala skolor och privata, vore perfekt med även privata bordeller ifall dom statliga inte håller måttet.

Mycket skitsnack i tråden om att bara "manliga" män som tar för sig får ligga och vissa får ligga med 10-poängare. Och att det finns en viss procent som inte får ligga alls. Jag kan ligga gratis men jag vill också knulla skitsnygga sliddjur precis som kvinnor vill knulla med skitsnygga män som har pengar.

10-poängare får få män ligga med som inte har hög status, lön och ett bra utseende hjälper också till förstås.

Jag köper sex inte för att jag egentligen måste, för sex kan jag få gratis. MEN jag kan ALDRIG få den där otroligt översnygga tjejen med perfekt kropp, ansikte (ev silikonbröst) om jag inte betalar för det. Finns dom män som är rika och har ett snyggt utseende till sin rikedom som gör så att dom får doppa i vackra tjejer dagligen. Jag vill ha möjligheten att unna mig att göra detsamma för att jag vill och för att jag kan.

Ni kvinnor kan om ni vill ligga när som helst med vem som helst i princip om ni nu inte ser förjävliga ut men även om ni är fula som stryk finns det alltid någon desperat stackare som vill ligga med just er. Saken är den att ni inte gör det för ni har spärrar för det medans vi män inte har det och därför krockar vi med varandra. Vi jagar, ni blir jagade och ni tröttnar och vi bli otåliga.

Man kan ju undra hur det ser ut i länder i närområdet som Holland, Tyskland, England där män får doppa när dom vill bara dom betalar för det. Männen kan omöjligt klaga lika mkt där på att det är brist på sex?

Ibland köper jag mig en hora när jag är kåt för att jag inte orkar ragga och då är det en hora som ligger över den "klass av utseende" som jag inte kan få gratis med en vanlig tjej.

Till er tjejer, många män är trötta på att jaga er med blåslampa. Själv så orkar jag inte lägga ner någon tid på någon fulsnygg tjej som ser alldaglig ut, vill ligga och få det fram så fort som möjligt om hon vill det annars kan det kvitta, då tröttnar jag för det ändå jag vill är att tömma min pung som är överfull varje dag. Det smärtar i pungen om jag inte får tömma min säd.
Senast redigerad av Klopek 2014-04-12 kl. 05:01.
Citera
2014-04-12, 04:59
Medlem
Behöva knulla med prostituerade för att få fett på sylen otroligt patetiskt försök träffa riktiga kvinnor som är kåta istället.
Citera
2014-04-12, 05:01
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Du har ju verkligen utmärkt dig med bra argument looser.

Nu tycker jag att du ska utveckla hur ditt resonemang utvecklar frågeställningen i topic. Jag kan inte se att du gör detta.

Det du borde behandla är: hur ser vi till att tillgodose mäns sexuella lustar? Kvinnors lustar är ju redan tillfredsställda, så de kan vi ju bortse ifrån. Eller? Är bordeller en lösning? Jag tror det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in