2014-04-11, 21:21
Medlem
Penningskramlarens avatar
Har länge funderat över vad som kan vara felet i huvudet på transsexuella personer.

Varför vill en transsexuell tjej korrigera sig till kille? Jag stör mig på sådana idioter, tycker synd om deras familjemedlemar osv. Fan ta er. Vad är felet med dessa transsexuella egentligen?
Citera
2014-04-11, 21:42
Medlem
De har fått för sig att de kommer må bättre då.

Många hävdar att de är ”födda i fel kropp” men då måste de också bevisa att de är något annat än sin kropp.
Citera
2014-04-11, 21:46
Medlem
Diamondgrits avatar
Det som är fel är att dom vill vara något som dom inte är. Det blir alltid fel när man vill det. Det är bara att om en kille tror att han är Charlie Chaplin eller en fågel så är alla överens om att han är knäpp. Om han tror att han är en tjej så träder PKmaffian in och insisterar på att det är en "normalvariant".
Citera
2014-04-11, 22:19
Medlem
Penningskramlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esolcsid
De har fått för sig att de kommer må bättre då.

Många hävdar att de är ”födda i fel kropp” men då måste de också bevisa att de är något annat än sin kropp.

Det är just det. Hur fan kan man bevisa att man är något man inte är? Personligen tycker jag att hela den här grejen med transsexualism är ett hån mot våra naturlagar.
Citera
2014-04-11, 22:39
Medlem
kamparglods avatar
Vi måste acceptera ALLA människor. Ni vet inte hur transsexuella har och haft det i livet. Om ni har stora problem med att acceptera dem så förstår jag inte att ni orkar bry er och grotta i det. Lägg tiden på något ni gillar istället. Vi alla är olika och så kommer det att vara hela tiden och det är bara att köpa det, så tycker jag iallafall.
Citera
2014-04-11, 22:42
Medlem
Emoekkels avatar
Vad exakt tänker en transexuell när denne blir transexuell?

Är transexuell att man har kuk och bröst eller tvärs om? Fattar fan inte
Citera
2014-04-11, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamparglod
Vi måste acceptera ALLA människor. Ni vet inte hur transsexuella har och haft det i livet. Om ni har stora problem med att acceptera dem så förstår jag inte att ni orkar bry er och grotta i det. Lägg tiden på något ni gillar istället. Vi alla är olika och så kommer det att vara hela tiden och det är bara att köpa det, så tycker jag iallafall.
Hur långt ska det kunna gå ? Vissa kanske vill veta om ens parter haft en kuk mellan benen eller bara för att jag känner mig som en kvinna har jag då rätt att byta om hoss kvinnornas omklädningsrum eller måste jag först göra mig av med kuken?
Citera
2014-04-11, 23:02
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penningskramlaren
Har länge funderat över vad som kan vara felet i huvudet på transsexuella personer.

Varför vill en transsexuell tjej korrigera sig till kille? Jag stör mig på sådana idioter, tycker synd om deras familjemedlemar osv. Fan ta er. Vad är felet med dessa transsexuella egentligen?
Är det inte ganska korkat att störa sig på saker man inte kan kontrollera? Om du har funderat länge på detta och inte kommit fram till mera än att du stör dig kanske du ska ta en paus.

Jag kan ge dig svaret; felet med transsexuella är att de inte är som du.
Citera
2014-04-11, 23:14
Medlem
kamparglods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natvonkung
Hur långt ska det kunna gå ? Vissa kanske vill veta om ens parter haft en kuk mellan benen eller bara för att jag känner mig som en kvinna har jag då rätt att byta om hoss kvinnornas omklädningsrum eller måste jag först göra mig av med kuken?

Fråga personen rakt ut då! Föddes du som kvinna, då får du ju svaret. Så slipper du vara "orolig"

Ja det är ju en fördel om könskorrigering är gjord, då kvinnors omklädningsrum ska vara för
kvinnor, så svårt är väl inte det att förstå.
Citera
2014-04-11, 23:19
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penningskramlaren

Att vara sexuellt förvirrad är relativt vanligt idag, eller ja, det är mer adekvat idag än förr iaf.

Sen kan man vara en kille som vill vara mer kvinnlig och tänder på kvinnor t,ex. Eller motsatsen. Dvs, man är är inte gay, men samtidigt inte direkt straight.

En del killar vill vara som en kvinna fast med ett manligt könsorgan för att kunna tillfredställa andra kvinnor t.ex.

Men ju mer insatt du blir, ju mindre "konstigt" tycks detta beteende vara.
Citera
2014-04-11, 23:54
Medlem
Jag förstår inte riktigt heller grejen med det helt ärligt. Men alla gör vad de vill med sina liv helt enkelt. Drabbar ändå inte någon annan än de själva.
Citera
2014-04-11, 23:56
Bannlyst
Ett extremt behov av uppmärksamhet kanske?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in