Citat:
Ursprungligen postat av
Luckmann
Jag hade ju naturligtvis gärna sett mig själv som #10 och inte #34.

Det finns ju faktiskt den möjligheten, att Du kan komma in på personval, och då spelar det ingen roll vilken plats Du har. Vilka frågor vill Du speciellt lyfta, som skiljer dig från de andra kandidaterna?
I vilket fall som helst, så har Du min respekt som inte tvekar att ställa dig i skottlinjen, när vänsterextremister ylar som vargflockar efter nationalisters blod. Det är inte vem som helst som vågar och därför är det så glädjande att så många kandidater har känt sig kallade och stigit fram ur ledet...