2014-04-09, 17:30
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Testa den jag länkade tidigare. Out-Of-Step gillade den också

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/crusader#akgiQl!UahV!ZZYZbZ
Håller med! Den fungerar fint
Har testat en egen build som behöver finslipas (passives) men som fungerar riktigt bra i grupp nu efter buffarna
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/crusader#UkPRlf!aUhS!abaYZb
Citera
2014-04-09, 17:56
Medlem
Lingon_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maltzor
Vad händer med mirrorball? Såg inget i länken om patch 2.0.4..

Procrate på extramissilerna går från 100% till 0%, och nu är man tillbaks till o spamma signaturespells till leda eftersom apoc blev nerfat så hårt i ros.
Citera
2014-04-09, 18:20
Medlem
Out-of-Steps avatar
Någon som vet var man kan hitta plans? Har hittat "Demon Skin" och "Hallowed Defender" genom att döda samma elite som droppar crafting prylen. Men har problem att hitta "Wall of Man" (Manglemaw droppar inget längre ), "Piro Marella" och "The Helm of Rule".
Citera
2014-04-09, 18:21
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Någon som vet var man kan hitta plans? Har hittat "Demon Skin" och "Hallowed Defender" genom att döda samma elite som droppar crafting prylen. Men har problem att hitta "Wall of Man" (Manglemaw droppar inget längre ), "Piro Marella" och "The Helm of Rule".

Plans är helt random. Bara nöta bounties och rifts och hoppas!
Citera
2014-04-09, 18:35
Medlem
Arga.Apans avatar
Crusaderfråga: Funkar wrathful med blessed shield + gyrfalcon? Fire starter funkar iaf.
Citera
2014-04-09, 18:37
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arga.Apan
Crusaderfråga: Funkar wrathful med blessed shield + gyrfalcon? Fire starter funkar iaf.
Prova.
Citera
2014-04-09, 19:14
Medlem
Andersson93s avatar
Hej! Har två frågor jag skulle vilja ha svar på.

1) Vilken är den bästa crusader builden just nu? Kör heaven's fury med ascension och blessed hammer (dominion)

2) Ni som hade Witching Hour bältet innan RoS släpptes, har ni hittat någon uppgradering än? Har hittat ett par legendary bälten men alla ger minst 10% - i damage.
Citera
2014-04-09, 19:28
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
Hej! Har två frågor jag skulle vilja ha svar på.

1) Vilken är den bästa crusader builden just nu? Kör heaven's fury med ascension och blessed hammer (dominion)

2) Ni som hade Witching Hour bältet innan RoS släpptes, har ni hittat någon uppgradering än? Har hittat ett par legendary bälten men alla ger minst 10% - i damage.

1. Kolla min build och Out-Of-Steps build ett par inlägg upp.

2. Jag har sett folk länka Witching Hour level 70 modellen, har inte fått en själv dock.
Citera
2014-04-09, 19:52
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Håller med! Den fungerar fint
Har testat en egen build som behöver finslipas (passives) men som fungerar riktigt bra i grupp nu efter buffarna
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/crusader#UkPRlf!aUhS!abaYZb

Just Phalanx som min/mina partyn inte gillar då hästarna skuffar iväg mobsen..
Jag tröttnade dock lite på Crusaderns faktiskt långsamma spelstil, den är klumpig och rör sig uselt och sakta..
Skillsen kostar en förmögenhet och Wrath-regen är inte lättaste att få fram på ett smidigt sätt..

snabb-levlade min barb från 60-70 och kastade över gear och lekte runt med en WW build som är snabb, tankfunktion samt snabb som en teleport wiz nästan
Citera
2014-04-09, 20:28
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Just Phalanx som min/mina partyn inte gillar då hästarna skuffar iväg mobsen..
Jag tröttnade dock lite på Crusaderns faktiskt långsamma spelstil, den är klumpig och rör sig uselt och sakta..
Skillsen kostar en förmögenhet och Wrath-regen är inte lättaste att få fram på ett smidigt sätt..

snabb-levlade min barb från 60-70 och kastade över gear och lekte runt med en WW build som är snabb, tankfunktion samt snabb som en teleport wiz nästan
Gillar också min barb bättre men sedan patchen i natt så har Crusader gått från att vara meeh till en bra support i grupper
Citera
2014-04-09, 20:56
Medlem
tyses avatar
Citat:

Har wall of man och the helm of rule. Problemet jag har är att hitta materialen för att tillverka wall of man nu.

EDIT: Min Crusader build http://eu.battle.net/d3/en/calculator/crusader#biYekl!adTS!YZZZbb något som kan behöva ändras där kanske för mer effekt?
Senast redigerad av tyse 2014-04-09 kl. 21:01.
Citera
2014-04-09, 21:00
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Gillar också min barb bättre men sedan patchen i natt så har Crusader gått från att vara meeh till en bra support i grupper

Absolut fick Crusadern grymma lyft i patchen!
Men den är för långsam tycker jag
barben kan du tanka på likt crusadern, men barben har fart under fötterna, crusadern har skor av bly!
Den är trött och seg helt enkelt även om den har endel grymma skills, som dock som jag sa ovan..
är dyra, lång CD och wrath är bristvara..

Säger inte att jag ogillar crusadern nu utan tycker bara den inte faller i smaken med att alla tänkbara builds gör den långsam och inte värd den lilla skada den gör per minut kontra Barb, WD, Wiz, Monk.. Även DH för den delen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in