2014-04-09, 18:15
Avslutad
Olaga hot, olaga intrång osv.. Tycker så synd om denna kulturberikare:
http://imgbox.com/jgFMWAal
Citera
2014-04-09, 18:24
Medlem
Helt sjukt vad jag tycker synd om den här gumman. Det är väldigt sällan så här starka känslor väcks inom mig. Väldigt sällan.

Det här var fan det lägsta jag sett någon göra på ett tag, ännu lägre än arselbergets trolljägare.
Fyfan vad lågt.

Tänk er nu, hur hennes liv ser ut!? Kan ni tänka er hennes känslor när hon blir utfryst av alla runtomkring henne, efter att ha hjälpt folk i 40 år så ska hon avsluta sin sista period i livet på det här sättet, på grund av en kriminell liten parasitjävel.

Det här är inte hat mot den här killen, det här är en skam för alla oss som invandrat till Svearike.

Flashbackbröder, hur kan vi hjälpa den här gamla damen? Är kort det enda man kan skicka till henne? Ska vi inte ta och skicka en enorm mängd rosor till henne/hennes arbetsplats?
Citera
2014-04-09, 18:24
Medlem
Terugflitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
Olaga hot, olaga intrång osv.. Tycker så synd om denna kulturberikare:
Ta inte åt dej äran för det, en annan medlem har betalat för den och redan postat den i denna tråd!

(FB) Smygfilmad medarbetare utesluts ur Röda korset pga "rasism"
Citera
2014-04-09, 18:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Terugflits
Ta inte åt dej äran för det, en annan medlem har betalat för den och redan postat den i denna tråd!

(FB) Smygfilmad medarbetare utesluts ur Röda korset pga "rasism"
Jag har ju inte påstått att det var jag som letat upp domen. Oavsett vilket så vill jag bara poängtera vad det är för person detta stackars "offer" för rasism är.
Citera
2014-04-09, 18:30
Medlem
Flera personer på hans Facebooksida tycker att han är dum i huvet och här är en riktigt bra kommentar.

Haci Ter skriver så här - Den här personen fattar (och de flesta andra med när man läser kommentarerna)

"Nog för att jag avskyr rasism men kvinnan i videon är ju totalt harmlös ju. Hon uttrycker sin oro för sitt folk och sitt land utan på något vis raljera att hon är rasist. Vi alla människor försöker i första hand hjälpa vår egen familj, sedan vänner, sedan bekanta o.s.v. är jag en människohatare för att jag hellre ger min kompis 50 tusen för att hjälpa honom genom en svår ekonomisk kris än att skänka dem till Afrika där 50 tusen betyder mkt för många fler människor? Nej det betyder bara att man kärlek är större för mina nära å kära...Om någon trycker tillräckligt länge på mina knappar med en massa konstiga frågor skulle jag säkert framstå som självhatande kurd till slut på ett korrupt vinklat vis....Å hon har ju rätt, hur ska jag hjälpa en annan människa när jag själv knappt klarar min egen ekonomi exempelvis? Det kommer alltid finnas folk som behöver hjälp, men man måste hjälpa sig själv i första taget....Trodde videon skulle vara om hur en ond kvinna vräker ur sig "jävla invandrare" eller något...men så var det ju knappast"
Citera
2014-04-09, 18:30
Medlem
envackerblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmilAdrovic
Helt sjukt vad jag tycker synd om den här gumman. Det är väldigt sällan så här starka känslor väcks inom mig. Väldigt sällan.

Det här var fan det lägsta jag sett någon göra på ett tag, ännu lägre än arselbergets trolljägare.
Fyfan vad lågt.

Tänk er nu, hur hennes liv ser ut!? Kan ni tänka er hennes känslor när hon blir utfryst av alla runtomkring henne, efter att ha hjälpt folk i 40 år så ska hon avsluta sin sista period i livet på det här sättet, på grund av en kriminell liten parasitjävel.

Det här är inte hat mot den här killen, det här är en skam för alla oss som invandrat till Svearike.

Flashbackbröder, hur kan vi hjälpa den här gamla damen? Är kort det enda man kan skicka till henne? Ska vi inte ta och skicka en enorm mängd rosor till henne/hennes arbetsplats?
du kan kanske starta facebookgruppen "invandrare som stöder röda kors damen" ?
Citera
2014-04-09, 18:35
Medlem
Ja, ni... Vad ska man säga? Det hon säger är ju inte tokigt på något sätt, jag håller med henne till punkt och pricka.

Dessutom blir det ju bara pinsamt när ett stolpskott som Daban (?), som har en diger lista av brott bakom sig, vill framstå som något slags oskyldigt litet lamm i den här historien.

Jag fäller ett par invärtes tårar för Sverige och dess framtid.
Citera
2014-04-09, 18:36
Medlem
klassdifferenss avatar
Repostar denna från en annan medlem:

Citera
2014-04-09, 18:37
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Vilket jävla svin han är ! varför vill media ha ett raskrig?
Citera
2014-04-09, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klassdifferens
Repostar denna från en annan medlem:

Kan vi alla maila AB denna länk och tala om vad vi tycker!!!
Citera
2014-04-09, 18:42
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terugflits
Ja jisses, inte ens babbarna som kommenterar håller med honom. Detta måste ju vara något slags mediafulrekord!!

Dessutom har den fan mage att hänga ut kvinnan.

Ja, det finns vettiga männsikor i alla läger.

"Du har skämt ut dig och många andra invandrare. Varför försöker du inte göra rätt för dig här i livet istället för att försöka dra ner en gammal kvinna som vigt sitt liv åt att hjälpa folk, som dagligen offrar flera timmar utav sitt liv åt att hjälpa andra utan någon ersättning alls?

Du påstår att du aldrig antydde att hon hade rasistiska åsikter? Nehe, upplys mig om vafan du tror hon menade med det hon sa. Vad ska man tro att syftet med det här klippet - förutom att visa vilken äcklig liten fjolla du är - var då? Att hon gillar att laga äppelpaj? Nej, du menade från första början att hon är rasist och borde därför inte jobba på R.K. Men hör och häpna! Idioter som du har, inte bara missförstått vad ordet "rasist" betyder, men också använt det fritt utan att tänka på konsekvenserna människorna ni stämplar som "rasister" får leva med i resten av sina liv

Mina föräldrar, samt många andra invandrares föräldrar har kämpat varje dag sen de kom hit för att vi, deras avkommor skulle integreras så bra som möjligt i det svenska samhället. Nu har du mycket av VÅRA föräldrars arbete och 40 år av Barbros omtänksamhet, hängivenhet och kärlek. Videon du postade vittnar om en enda persons hat - DITT!"
Citera
2014-04-09, 18:44
Medlem
Wargs avatar
Poängen med att det existerar stater är att folket i en stat gemensamt hjälper till varandra för att skapa instanser som står till förfogande i nöd (genom rättigheter och skyldigheter), såsom sociala ekonomiska skyddsnät och sjukvård. Det här ser jag som grundläggande värderingar i synen på hur en stat bör konstrueras för att funktionera.

Att se till människorna som bor i staten först (oavsett hudfärg, sexuell läggning, religion and so on) är vad hela poängen med en stat går ut på. Utan den här inställningen så hade varenda stat i världen krackelerat.

Killen som fick damen sparkad och uthängd borde skämmas. Sitter man själv på fängelsedomar för våldsbrott så är man inte i position att leka moralriddare.
Senast redigerad av Warg 2014-04-09 kl. 18:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in