Citat:
Ursprungligen postat av
swimp78
Ja, det är min bild också. Även om Alex profilerat sig på att vara lättkränkt, känns Sigge i relationen mellan dem två mest som den som inte tål att bli skämtad med. Alex tar sånt bättre.
Tycker överlag att Alex har mer självdistans än Sigge. Han reagerar men sen analyserar han sig själv. "Bjuder" eller blottar kanske är bättre ord också sina svagheter mer.
Till er som menar att man inte kan veta bara efter att lyssna på podden, tror faktiskt inte de kan eller är intresserade av att förställa sig så mycket. Efter så här lång tid är det klart att deras personligheter kommer fram.
Lättkränkt - de är väl snarare så här att när man nått en viss position så anses det att man ska klara av att ta lite skit. Dels pga den position och makt man fått och för att det stora flertalet av den respons man får är positiv och i detta fall hyllande. Titta bara på hur pappa Eklund agerade.
Sen tycker jag också att det var fult av Filter och gott att Sigge kunde berätta sin version, men det handlar också om på vilket sätt.
Har för övrigt redan skrivit att jag tycker vinskiten är töntigt.