2014-04-08, 00:28
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Blev utsatt för en fuskare som gav mig några hundra miljoner för några månader sedan. Har väl ungefär 130 miljoner kvar att leka för. Det är rätt skönt att kunna testa alla bilar utan att behöva tänka på kostnaderna

Så du har kvar pengar som alla andra har fått borttagna? Jag finner det högst osannolikt.

Vad det gäller pengar som en level femtio-snubbe nämnde så blir det enklare att tjäna pengar på högre levlar. Fler uppdrag som betalar bra. Det tar inte många spelkvällar innan man har råd att köpa vad man vill ha.

16 Coveted som nämndes tar inte lång tid, 45-60 minuter kanske? Upprepa fem dagar i följd och voila, man har lite pengar.

Spelar man mycket uppdrag så hopar sig snart pengarna.

Jag planerar att skaffa 10 nya bilar och uppgradera dem ganska snabbt när vi får möjlighet till en till property, det är vad jag sparar pengar till!
Citera
2014-04-08, 00:39
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efraejm
Haha oki då förstår jag dig. trodde du skrev här inne för att skaffa nya vänner..

Du får la Pm:a mig de istället då.. hehe

Ja, jag har mic men används mest när man e lite schne på styret.

Gjorde som du snackat om här några ggr. en lite brittunge på drygt 10bast som inte slutade tjöta.. och då var det redan ett antal som bet han vara tyst "typ", Så jag skred till handling åkte och skött han några ggr. han skrek som en gris.. mohahaha sen lätt jag han vara då gick han efter mig och jag sprayade han igen han tjoade ännu mer.. och gick sen i passivmode då tog jag fram bilen och körde på han ett antal gånger tror han skulle flippa helt då. 50$ per gång fick jag betala för hans sjukhusräkning.. skratta så jag ramlade ur soffan..

Så ska en snorunge behandlas, det är som du säger helfestligt att höra deras röst darra av ilska. Och inte faan har de vett att byta lobby heller. De fattar ju inte när det är dags att sluta.
Citera
2014-04-08, 00:47
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Så du har kvar pengar som alla andra har fått borttagna? Jag finner det högst osannolikt.

Var något mindre än jag mindes det, "bara" drygt 132 miljoner kvar. Jag är knappast den enda som har pengar över från fusktiden

http://i.imgur.com/6kF7VjA.jpg
Citera
2014-04-08, 00:49
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Ni som har många bilar hur bär ni er åt?
Köper ni GTA $ eller hur gör man?
Jag är snart på level 50 och har aldrig mer än 0,1 miljoner $ över.
Finns ju ingenting som ger mycket pengar. Som max kan man typ få 18000 $ för ett uppdrag.
Ska man samla ihop 1 miljon $ så måste man alltså lira ett sådant uppdrag minst 50 gånger.
Rockstars borde göra något åt utdelningen. Det var roligare när man hade obegränsat med cash.

Man spelar ganska mycket, och när ens bilar är fullmoddade och så så kan man ju lägga pengarna på hög. När polarna och vi lirar ett par timmar, blandat freeroam bounty hunting, racing och några uppdrag.

Det brukar generera ett par hundra tusen per kväll. Minst! Det är om vi inte får för oss att farma, då är det ju maskineri, ASTRÅKIGT men det ger ju stålar. Kanske 250.000 per timme. Kanske mer. Kanske mindre, ibland händer ju små glitchar som gör att man skiljs åt efter uppdragen.

Då är vi två eller tre som kör Rooftop Rumble och Coveted för att man inte totalt ska flippa av uttråkning.

Rooftop Rumble

Spelare 1: Tar fienderna på framsidan
Spelare 2: Tar fiendena från sidan
Spelare 3: Ringer helikopter. Ser till att den står nära utgången när väskan hämtas. Flyger snabbt och landar hos Martin.

Coveted

Spelare 1. Snipar alla nere där helikoptern landar
Spelare 2. Snipar alla runt där du hämtar containern.
Spelare 3. Hjälper Spelare 1 och kör helikoptern, viktigt att det är en säker helikopterförare som kan ta containern i flykten, sparar tid.

Så gör vi, då går det att få i hop till whatever som kostar en miljon+ på en kväll.
Citera
2014-04-08, 01:18
Medlem
Lyckades göra om min gubbe. SJUKT nöjd med utseendet.

http://gyazo.com/6491d7c9cc94e877265f1ec6296372aa
Citera
2014-04-08, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres

Faan va han ser ut. Som en Stockholms-stekare
Citera
2014-04-08, 06:00
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Var något mindre än jag mindes det, "bara" drygt 132 miljoner kvar. Jag är knappast den enda som har pengar över från fusktiden

http://i.imgur.com/6kF7VjA.jpg

Åfan, ja bara att skatta sig lycklig isåfall.

Ingen anledning att grinda missions för dig och den där snubben.
Citera
2014-04-08, 08:15
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ICAUlf
Nått skumt hände nyss. Det stod en vid en grind. Jag körde igenom den helt plötslig var jag långt upp i luften. Nån som vet vad som hände ?
Den är en vanlig glitch bland många andra i detta spel. Du kan få mer info via en Youtube sökning.
Citat:
Blev utsatt för en fuskare som gav mig några hundra miljoner för några månader sedan. Har väl ungefär 130 miljoner kvar att leka för. Det är rätt skönt att kunna testa alla bilar utan att behöva tänka på kostnaderna
Fick detsamma veckovis då den glitchen var populär men dom försvann så fort jag ändrare session
Citera
2014-04-08, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Faan va han ser ut. Som en Stockholms-stekare
Vadåå, positivt eller negativt med "fan va han ser ut". Själva utseendet är jag riktigt nöjd med!

Lyckades även duplicera min Adder ett par gånger så nu har man full upgraded Jester, Turismo och en Vacca igen
Citera
2014-04-08, 10:26
Medlem
Citat:

Röd-vit är inte den snyggaste kombinationen, tyvärr.
Citera
2014-04-08, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Röd-vit är inte den snyggaste kombinationen, tyvärr.
Polen ringde och vill döda dig.

Nej, men kläder kan man ju ändra. Jag ändrade på gubbens utseende.
Citera
2014-04-08, 11:03
Medlem
Citat:
Polen ringde och vill döda dig.

Nej, men kläder kan man ju ändra. Jag ändrade på gubbens utseende.

Alla ser ju i stort sett likadana ut. En sån jävla miss av Rockstar att inte låta en skapa en karaktär som man vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in