2014-02-18, 23:57
Medlem
Fattar inte heller de roliga.
Citera
2014-02-19, 22:25
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband1
Han är underhållande.
Att han är snygg är väl att ta i? Med svenska mått mätt.
Han ser ju definitivt bra ut oavsett de många svenskarnas benägenhet att se väldigt bra ut ,

Härligt att det fanns fler som tycker han är rätt trist
Citera
2014-02-19, 22:32
Medlem
regndroppens avatar
Han var väl en utav de första inom ''Lets play'' kategorin tror det är just därför han är så populär. Personligen så tycker jag han är en riktig jävla mupp. Kan verkligen inte förstå vad det är så jävla kul med ett psykfall som sitter å skriker hela jävla tiden. Nej usch.
Citera
2014-02-20, 08:41
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Förstår inte heller vad det är som är så himla roligt med honom.
Efter att hört från vänner att han är "skitrolig" osv tittade jag på några filmer.

Kan konstatera att de som tycker han är rolig har något allvarligt fel i huvudet.
En "vuxen" man som sitter och skriker som en liten tjej, det är inte kul
Citera
2014-02-20, 10:37
Medlem
Luriosans avatar
Förstår heller inte vad som är så roligt med Pewdiepie... Min kusin som är ett år yngre än mig dyrkar honom över allt annat medan jag tycker han är skräp. Tycker personligen att Arabtomten var så mycket roligare när han höll igång och spelade igenom spel som jag själv spelade. Annars är Yogscast fortfarande väldigt roliga enligt mitt tycke

Tycker det är tråkigt att så fort youtubare börjar tjäna feta stålar på sina videor så börjar de suga mer och mer. Man får helt enkelt inte samma känsla när man ser på de och det blir oftast mer och mer pk. Tråkigt att det blir så av riktigt roliga prickar... Men hade jag varit i deras situation hade jag nog också gjort mer som sponsorerna velat för det är alltid nice med mer pengar i månaden
Citera
2014-02-20, 11:18
Medlem
Det är småungar som tycker han är rolig för han skriker som en idiot och har en larvig röst.
Citera
2014-02-20, 12:21
Medlem
Loerthas avatar
Jag tål inte honom. Inte hans löjliga "bro army" heller. För att inte tala om alla jävla wannabe-LP:are som försöker vara lika "roliga" som honom.
Citera
2014-02-20, 12:57
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Jag började kolla på hans videor när han bara spelade Amnesia, och till skillnad från andra som spelar så kollar man inte på Pewdiepie för hans spelande, utan för att höra honom kommentera allt.
Kalla mig barnslig men jag älskar hans humor och unnar honom verkligen all framgång som han haft.

Citat:
Ursprungligen postat av Fulgrogg
Han är populär just för att han är populär. Liknande som med Bieber, Miley, Kardashians osv.

Är man en fjortis och inte gillar/följer dem, så blir man utstött. Det är så det funkar i dagens mediasamhälle.

Jo, det är nog väldigt många som blivit utstötta när de sagt att de inte gillar Pewdiepie eller Miley Cyrus...
Citera
2014-02-20, 15:33
Medlem
DieTeeTrinkerins avatar
''Vad är det som är så kul med Pewdiepie?''

Svar: Inget. Han är skrikig.
Citera
2014-04-08, 08:30
Medlem
[complex]s avatar
Edit:
Vart lite långt. Men jag fattar inte heller det roliga faktiskt. Såg nån video där han överdrev och skrek till spelet silent hill...
http://www.youtube.com/watch?v=gposrkl6cks

Om man ska spela ett spel kan man spela i lugn och ro, och njuta av ett spel istället för att överdriva och sånt... (Spela in i mikrofon och webcam.)
Hajjar inte poängen, men om han gillar och tycker det är roligt så är det väl bara att köra på..

Finns andra som lägger upp spel-videos på youtube med kommentarer, men dom skriker inte och spelar lugnt och sånt..
Läste att han tjänar pengar så det är säkert det också..

Men sålänge han tycker det är kul är det bara köra på. Har bara svårt att förstå hur den kanalen kan ha flest subscribers på hela youtube.
Inte sett så många fler videos av honom, så kan inte uttala mig om det..

Men ett spel är lite som en film. Man ser inte andra kommentera en film på youtube med webcam..
Antingen spelar man själv, eller med nån polare typ..

Men sålänge han tycker det är kul så är det väl bara köra på..
Senast redigerad av [complex] 2014-04-08 kl. 08:43.
Citera
2014-04-08, 10:09
Medlem
[complex]s avatar
Fan vad många återupprepningar det vart i förra posten

Men denna video var rätt bra.
http://www.youtube.com/watch?v=1mRnnp41eSg

4:19, lite så jag tänker själv..
Citera
2014-04-08, 16:58
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [complex]
Fan vad många återupprepningar det vart i förra posten

Men denna video var rätt bra.
http://www.youtube.com/watch?v=1mRnnp41eSg

4:19, lite så jag tänker själv..
Den svarta killen efter att ha hört att Pewdiepie har över 25 miljoner subscribers "Wow, that many sick people huh"

Jag kan lyssna på killar som snackar medan de spelar. T.ex Aplfisher som spelar CS, jag tror att jag gillar folk som kan verka lite mer intellektuella men samtidigt kan skämta lite under spelandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in