Citat:
Ursprungligen postat av
Largerthanahouse
Klart att det går att lyckas på Badoo men den stora frågan är hur fan man orkar. Att behöva sänka sina krav något helt extremt mot vad man hade behövt göra ute en kväll på krogen och sedan i tillägg behöva jobba hårdare än vad man hade behövt göra för att lyckas med en riktigt jävla het brud för att lyckas få igång en konversation med en tjej som man inte ens hade kollat på om hon stod bredvid dig i baren känns så jävla "Meh" eller vad man nu ska säga.
I många fall när man lyckas få igång en konversation så är många verkligen helt galet tråkiga.
Sedan undrar jag om det är någon mer än jag som stött på en mängd brudar som är helt jävla schizofrena på Badoo? Jag har skrivit med en del tjejer som har varit så jävla kåta och nästintill uttryckt att dom vill bli knullade tills som knappt kan stå längre. Jaha tänker man då, trevligt. Sedan om man lite senare skriver till dom och kör på samma stil som dom körde på så blir dom stötta och tycker att man är ett jävla pervo som skriver sådana saker. Jaha märkligt tycker man då så man slutar skriva. Så väntar man någon dag så får man likadana kåtmeddelanden av dom igen. Mycket märkligt.
Frågan är ju då varför du inte fullföljer det dom säger? Söker du efter annat så säger du det till dom, alternativt frågar dom "Vad söker du på badoo?" och dom skriver "själv?" så skriver du det då.
Men att behöva sänka sig är BS, sänk dig inte, tvärtom. Till slut har du en riktigt bra tjej att skriva med.
Att sänka sig bara för att få skriva med någon låter rätt dumt tycker jag, speciellt på en skitsida som Badoo haha