Varför använder alla som är emot sexköp ord som "lilla vän", "lilla pojken" ,"alfahannar" och " riktiga män" när ni argumenterar??
Vilka män tror NI det är som köper sex?? Personligen skulle jag likt polisen säga att det är vem somhelst!! Men ni får det att låta som att det är en liten grupp patetiska och osäkra individer
Jag skulle säga att det mest troliga är att just era män,era söner,era bröder eller pappor ligger bakom dessa ifrågasatta knull.
Min erfarenhet är att 90% av männen jag känner är otrogna om dom får chansen. 70% köper sex om dom får chansen. 99% av männen har fruar eller respektive som vet att JUST deras man aldrig skulle vara otrogen eller köpa sex
Varför tror dessa kvinnor detta då?? För att männen ljuger dom rätt upp i ansiktet såklart. Vilken man i ett förhållande med en svensk kvinna erkänner att han tycker det är ok att köpa sex?? Vilken man erkänner att han föredrar en tight 20 åring före sitt smalfeta liggsår?? Berättar männen för er att dom skulle vara otrogna asap om rätt tillfälle ges??
Inte!!

Nåväl,kan lova er att just DU har en man som drömmer om okänd kvinnas fitta.
Dom männen som står enade med sin fru i kampen för feminism och mot sexköp är enligt min erfarenhet dom som är riktigt nasty. Gör som jag och kalla dom gärna "lindbergare "
Så ni som skriker efter riktigt män,alfahannar och silverryggar!! Kolla er i spegeln så får ni se bilden av en riktigt blåst kvinna i sina naivaste dagar
Män knullar när dom får chansen. Är 2014 nu så man trodde denna enkla sanning fått fäste. Att feminister inte vill att bordeller ska få finnas handlar bara om svartsjuka och kontroll. Innerst inne vet dessa personer om att deras respektive kommer vara och "shoppa" loss efter först bästa firmafest.
Så tro gärna att ni vet bäst!!

Men snälla gör inte misstaget att tro er veta era mäns tankar och innersta fantasier.