2014-04-08, 00:59
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Får du ligga?

Rättning, vem skulle sjunka så lågt att han hade sex med dig?

Jag är en kvinna som tar det jag vill ha och ger det jag vill ge och nej jag behöver INTE betala eller betalas för knull.
Det är bara MÄN som vill ha mig och som jag vill ha. Just nu är jag upptagen sedan många år med en MAN med stora bokstäver. Tyvärr mig får du inte! Du får söka vidare bland horor och bordeller. Tack.
Citera
2014-04-08, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Jag är en kvinna som tar det jag vill ha och ger det jag vill ge och nej jag behöver INTE betala eller betalas för knull.
Det är bara MÄN som vill ha mig och som jag vill ha. Just nu är jag upptagen sedan många år med en MAN med stora bokstäver. Tyvärr mig får du inte! Du får söka vidare bland horor och bordeller. Tack.

Ursäkta, men jag har lite för mycket självrespekt för att ligga med dig. Du är säkert ful som fan också. Gammal och fet.
Citera
2014-04-08, 01:17
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursäkta, men jag har lite för mycket självrespekt för att ligga med dig. Du är säkert ful som fan också. Gammal och fet.

Tro vad du vill. Jag skulle aldrig ens överbevisa dig.Det där är gammal modiga ramsor som män tar till då en mans ord tar slut då kommer slaskset ur munnen i stället i form av du är säkert ful och fet, avundsjuk, slyna med mera . Du får hålla dig till hororna där finns din respekt. Du betalar för din självrespekt. Jag bryr mig inte ett dugg om ditt gammal, fet och ful snack. Du tillhör inte min bekantskapskrets. Vi pratar inte om penisar, slidor, och horor. Vi pratar om helt andra saker.
Så är det.
Citera
2014-04-08, 01:25
Medlem
goran744s avatar
Citat:
g
Jag förstår att du inte gillar mina åsikter eftersom de är helt olika dina åsikter. Då börjar du att prata om mig istället. Det avböjer jag mig och har ingen lust att sitta om prata om utseende eller fin eller ful. Du vet inget mer om mig än det jag skriver . Resten är bullshit
Citera
2014-04-08, 01:29
Bannlyst
Citat:
g
Jag förstår att du inte gillar mina åsikter eftersom de är helt olika dina åsikter. Då börjar du att prata om mig istället. Det avböjer jag mig och har ingen lust att sitta om prata om utseende eller fin eller ful. Du vet inget mer om mig än det jag skriver . Resten är bullshit

Jag står fast vid mitt påstående angående ditt utseende, men det är din fucked up personlighet som gör att jag äcklas för mycket utav dig. Min självrespekt skulle säga nej till dig oavsett hur du ser ut, nu tror jag iofsig att du är ful, fet och gammal. Angående dina åsikter så är de svåra att ta på allvar då du beter dig som en psyksjuk.
Citera
2014-04-08, 01:56
Medlem
Chiropandras avatar
Jag tycker inte att män ska kompenseras för någonting, däremot är jag för statliga bordeller där man tar in skatt på slampiga slynor och (till större del) sliskiga gubbar. Då kan man ju sänka skatterna ännu mer, så att folk har mer pengar att bränna på sex
Citera
2014-04-08, 08:11
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Jag står fast vid mitt påstående angående ditt utseende, men det är din fucked up personlighet som gör att jag äcklas för mycket utav dig. Min självrespekt skulle säga nej till dig oavsett hur du ser ut, nu tror jag iofsig att du är ful, fet och gammal. Angående dina åsikter så är de svåra att ta på allvar då du beter dig som en psyksjuk.

Ja tack det respekterar jag och som sagt var jag umgås inte med bordellkunder som du skrikit om här inne länge nu att du jävlar i mig har rätt till att vara. Ja det har du också! Och jag tar inte bordell och horkunder på allvar då jag sagt att jag inte respekterar män som slaskar runt med både balle och penningpung och jag går heller aldrig in i ointelligenta slaget underbältet nivåer och kalla dig fet ful...som för övrigt är en melodi som män utan omanlighet använder som ett mantra. Du är fet, du är en nucka, du är avundsjuk, du är en fitta, du är en slyna. Det är just de männen jag springer ifrån så fort jag kan. För det är just dom jag ser som underkuvade icke alfa hanar,bordellkunder och pungslynor. Männen som tror att kuken är en Gud kvinnor tillber. Nej tack. Usch vad äckligt. Du får kalla mig psyko bäst du vill det visar endast vem du är intelligensmässigt och språkmässigt. Jag brukar ge folk kramar men dig väljer jag nog att ge en bordell
Senast redigerad av goran744 2014-04-08 kl. 08:16.
Citera
2014-04-08, 08:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Kommer inte att räcka, feministhororna kommer ju bara välja de 5% rikaste, snyggaste med högst status ändå.

Ja det är ju klart eftersom det föds 107 pojkar på 100 flickor. http://en.wikipedia.org/wiki/Human_sex_ratio
Citera
2014-04-08, 09:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ponnylover99
Ja det är ju klart eftersom det föds 107 pojkar på 100 flickor. http://en.wikipedia.org/wiki/Human_sex_ratio

Plus att det importeras ett otroligt överskott av skäggpojkar utifrån. Det är därför män måste kompenseras med statsägda horhus.
Citera
2014-04-08, 09:28
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag menar att du inte lever efter dem och att dina barn enbart kommer att fostras efter dem i de delar som tilltalar din bekvämlighet som man, inte de som begränsar dig som man.

Kulturella/religiösa lögner som används för att begränsa kvinnor helt enkelt.

Levde du själv efter dem och faktiskt trodde på det som stod gick du att ta på allvar - men så fungera inte du, och väldigt många med dig använder religionen på samma sätt. Bekvämt.

Det är trams du kommer med. Jag försöker följa min religion.
Dessutom begränsar det inte kvinnor. Som du själv var inne på kan religiösa skäl innebära större möjlighet att neka jobb där man måste bära korta kjolar. I det aktuella exemplet tjänar alltså kvinnan på religion. Eller du kanske ser det som väldigt befriande att ha kort kjol på jobbet?
Citera
2014-04-08, 09:35
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Det var jag som påpekade att vi kvinnor blir kallade slynor och horor fast det nu då enligt dina procentsatser är män som knullar runt.

Om kvinnan knullar runt är hon slyna/hora.
Att jämföra med män är efterblivet då det inte är samma sak om en man ligger runt. En man knullar, en kvinna blir knullad.

Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Och så undras det varför jag legat runt och inte bara skaffat ett kk/förhållande. Varför skulle jag hålla mig till endast en kille om han knullar andra?
T.ex, har i nuläget 3 killar jag knullat innan(setts regelbundet) som har flickvänner men ändå vill knulla mig. Ångrar inte en sekund att jag inte bara höll mig till dom.

Krävs väldigt mycket för att jag ska hålla mig till en kille, att ens ge det chansen.
Och har jag ingen sådan kille så tänker jag njuta fritt av sex och orgasmer.

Det är okej så länge du accepterar att män ser dig som en slampa. Annars är det dubbelmoral.
Citera
2014-04-08, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
Det är trams du kommer med. Jag försöker följa min religion.
Dessutom begränsar det inte kvinnor. Som du själv var inne på kan religiösa skäl innebära större möjlighet att neka jobb där man måste bära korta kjolar. I det aktuella exemplet tjänar alltså kvinnan på religion. Eller du kanske ser det som väldigt befriande att ha kort kjol på jobbet?

Jo, om jobbet försigår i ex. 30° varma tågvagnar under en het sommar. Då vill t.o.m män ha kort kjol. Friheten och rättigheten ligger helt enkelt i att kunna välja. Och kvinnor världen över tjänar absolut inte på religion. Ser man på vad religioner åstadkommit politiskt med sin "verksamhet" så är det katastrof för just kvinnan.

Citat:
Om kvinnan knullar runt är hon slyna/hora.
Att jämföra med män är efterblivet då det inte är samma sak om en man ligger runt. En man knullar, en kvinna blir knullad.

Du ligger alltså med viljelösa träbitar? Man är TVÅ då man knullar. (ibland flera) Synen att män enbart är den aktive och kvinnor enbart är den passiva, är stenålder, säkerligen kommen från din religion för övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in