2014-02-22, 14:00
Medlem
huvudpunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Bra fråga! Verkar ju en aning skumt det där att du knappt får effekt. Jag har ätit 2 och en halv fm1or idag och jag känner mig euforisk med skönt body load.

Ja det är skumt förrut åt tjejen två st av dom och sov i 12h. Men jag känner mig bara normal efter ett par stycken. Aldrig lyckats få denna eufori eller bodyload! Känner mig bara normal och när jag äter 10st eller mera så somnar jag bara efter 2 timmar. Xanoren ger mig eufori och gör min lycka total!
Citera
2014-02-22, 14:07
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huvudpund
Ja det är skumt förrut åt tjejen två st av dom och sov i 12h. Men jag känner mig bara normal efter ett par stycken. Aldrig lyckats få denna eufori eller bodyload! Känner mig bara normal och när jag äter 10st eller mera så somnar jag bara efter 2 timmar. Xanoren ger mig eufori och gör min lycka total!

Bra att xanoren fungerar för dig i allafall . Får också eufori av xanor men inte lika mycket som jag får på fm1or. Sedan lider jag av en galen ångest och disverse andra negativa känslor så det gör ju att pillerna fungerar bättre
Citera
2014-02-27, 23:08
Medlem
Vart säljs dessa? Har aldrig stött på de. andra benzos, kommer och går men rohypyhpnol. aldrig.
är väl bara folk som får det utskrivet?
Citera
2014-02-27, 23:10
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qraanium
Vart säljs dessa? Har aldrig stött på de. andra benzos, kommer och går men rohypyhpnol. aldrig.

Man lär känna rätt folk helt enkelt. Jag har tur som har 2 stabila kranar som kränger dessa och jag är otroligt tacksam då det är få som får ut och säljer.
Citera
2014-02-28, 02:27
Medlem
Rohypnolen från Roche avregistrerades 2004 på våren för försäljning i Sverige. Blev rätt rejält missbrukad,den svarta marknaden omsatte mer än den vita. Kvar finns Flunitrazepam Mylan. Sista året såldes roppar på apotek för ca 8 miljoner medan det totala tullfynden uppgick till 90.000 tabbar i beslag 2004,det var ung 10% av den totala illegala införseln...

Den nuvarande Flunitrazepamen är modifierad för ökad svårlöslighet i vatten. Hur kvalitèn på importropparna är,vet jag inte...men tveksam till att det finns bättre shit att sova på.Har dock en brutal toleransutveckling,bara nån vecka...
Citera
2014-03-02, 10:41
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakan66
Rohypnolen från Roche avregistrerades 2004 på våren för försäljning i Sverige. Blev rätt rejält missbrukad,den svarta marknaden omsatte mer än den vita. Kvar finns Flunitrazepam Mylan. Sista året såldes roppar på apotek för ca 8 miljoner medan det totala tullfynden uppgick till 90.000 tabbar i beslag 2004,det var ung 10% av den totala illegala införseln...

Den nuvarande Flunitrazepamen är modifierad för ökad svårlöslighet i vatten. Hur kvalitèn på importropparna är,vet jag inte...men tveksam till att det finns bättre shit att sova på.Har dock en brutal toleransutveckling,bara nån vecka...
Kom med något nytt, det har redan nämnts 666 gånger i denna tråd.
Jag gillar att dom är "modifierade", det gör dom lättare att lösa upp i vatten jämfört med xanor, stess etc... Jag vågar påstå att det finns bättre shit att sova på, både Halcion och midazolam.
Vart hittade du dina siffror? 8 mille för flunisar låter lite överdrivet, speciellt med tanke på att det kostar typ 70kr att hämta ut 100st.
Citera
2014-03-03, 03:35
Medlem
Så du anser att det finns bättre preparat att sova på? Hört talas o ordet farmakodynamik? varför svarar en del bättre på aspirin än tex treo`Du ska få liiite hjälp på traven om de nämnda siffrorna. Gå in på Lakemedelsvarlden.se eller ring Mylan direkt... Allt e officiella siffror...
Citera
2014-03-03, 22:53
Medlem
Holmquists avatar
Vad är det flunitrazepam används till som medecin?
Depression?
Sömn?
Panikångest?

Det måste väl vara en av de svåraste bensos att lyckas få på recept?
Citera
2014-03-03, 22:57
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Depression?
Sömn?
Panikångest?
Effekter
Muskelavslappnande effekt
Sömnduration ökar
Citera
2014-03-03, 23:21
Medlem
kothics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Depression?
Sömn?
Panikångest?

Det måste väl vara en av de svåraste bensos att lyckas få på recept?

Den används nästan uteslutande för sömnproblem, har själv fått den utskrivet mot just det men jag anser att det finns bättre alternativ.

Det kan nog stämma att det är en av de svårare, men jag tror inte det är den absolut svåraste.
Citera
2014-03-04, 12:32
Bannlyst
Har fått en burk gamla FM1'or som gick ut 98. De översta tab har blivit lite gulaktiga men de andra är kritvita. Nån som varit med om nått liknande?
Citera
2014-04-07, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakan66

Varför då? Om man vill lösa upp dom är det väl bara att krossa/mortla dom till pulver i glaset innan man dricker de?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in