2014-04-06, 14:40
Medlem
4-Gotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revamp
Konstigt ändring på Heal. Den kommer ju typ fungera som counter mot ignite nu, istället för tvärtom som innan ändringen. Kommer defensiva/poke lanes bot bli vanligare nu? Morgana kommer nog bli ännu mer populär som counter mot all-in lanes. Vad göra mot en morgana med heal (eller exhaust) liksom.

Angående Heal;

NEW Crazy: Removes healing reduction effects on affected champions
NEW: Crazy-Awesome Affected champions gain +30% movement speed for 2 seconds

mm, blir en counter på ignite och andra healing reduction grejer som grevious wound. Den e lite trixy dock, du måste targeta den allied champen du vill sätta spellen på.
Citera
2014-04-06, 17:19
Medlem
Är inte heal buffen för mycket? Den countrar ju nu ignite istället för tvärtom + att man får mov. speed buff!
Citera
2014-04-06, 17:55
Medlem
Samwises avatar
Såg en tråd på reddit/lol, angående vilken roll man väljer som sista val.
Vilken är er?
Jag väljer helst att spela adc/support, därefter Mid eller toplane, att jungla är för mig relativt simpelt men jag avskyr pressen och att man konstant får skit.

För er?
Citera
2014-04-06, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Vilken är er?
Jag väljer helst att spela adc/support, därefter Mid eller toplane, att jungla är för mig relativt simpelt men jag avskyr pressen och att man konstant får skit.

För er?

Jag väljer helst support/jungle för att slippa bry mig om last-hits. Går aldrig top då jag verkligen inte kan hantera renekton och company.
Citera
2014-04-06, 18:13
Medlem
Citat:
Vilken är er?

För er?

Jungle, blir så lack om de counter junglar och adc då alla vill döda dig haha.
Mid eftersom det är så kul att roam eller support för att rädda ens noob adc som over extendar varje jävla gång
Citera
2014-04-06, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Ligger i mitten av plat. Spelar marksman och följer professionella scenen väldigt nära, är väl antagligen bidragande faktorer till att jag är så pass intresserad som jag är av de olika stadierna i ett game

Följer också professionella scenen ganska nära, iaf EU och NA, har inte så bra koll på koreanerna men är sjukt kul att kolla på dem. Ja du låter ju som en riktig tryhard du
Citera
2014-04-06, 18:35
Medlem
Citat:
Vilken är er?

För er?
För mig just nu är det top. Gillar inte nuvarande tank-metan, enda gången jag kör top är typ då jag vill spela Irelia.
Citera
2014-04-06, 21:10
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieOcean
Följer också professionella scenen ganska nära, iaf EU och NA, har inte så bra koll på koreanerna men är sjukt kul att kolla på dem. Ja du låter ju som en riktig tryhard du

Om man har som mål att bli D1/Challenger som marksman så får man vara tryhard!
Citera
2014-04-06, 23:06
Medlem
Fan vad jag önska dom bara lät alla roliga game-modes stanna och fixa/nerfa/buffra dom med hotfixes.

Så jävla gott o bara värma upp i en urf typ. Mycket mer effektivt än aram men endå fast-pace.
Eller när man vill köra ENDAST för nöjje... folk flamear och tryhardar sjukt i normals och t.o.m i aram. I URF har jag kanske spelar 35 games och stött på 2 flamers, varav båda trollade för att få reaktioner.

LET IT STAAAY!!
Citera
2014-04-07, 00:55
Medlem
Paerlis avatar
Tjena, bara jag som såg XDG mot TSM ikväll?
Tyckte att TheOddOne gjorde många feldrag och satte TSM i många knepiga situationer.
Jag vet att det är grymt länge kvar men vilket lag skulle ni tippa vinner denna season?
- Jag tippar TSM trots förlusten idag, Bjoergsen best player!
Citera
2014-04-07, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paerli
Tjena, bara jag som såg XDG mot TSM ikväll?
Tyckte att TheOddOne gjorde många feldrag och satte TSM i många knepiga situationer.
Jag vet att det är grymt länge kvar men vilket lag skulle ni tippa vinner denna season?
- Jag tippar TSM trots förlusten idag, Bjoergsen best player!

Ett par av oss som såg den matchen. LCS (och alla andra turneringar) diskuterar vi dock i matchpratstråden. Du är väldigt välkommen dit.
Citera
2014-04-07, 07:55
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Om man har som mål att bli D1/Challenger som marksman så får man vara tryhard!
Om man har mål att rent generellt vara över plat så måste man ju ha koll hur man kontrollerar en lane också vidare så..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in