2014-04-05, 19:37
Medlem
Rednecksvedala2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atervandsgrand4
Du får nog taga ett nytt snack med din opportunistiska så kallade källa.
Vad mig anbelangar har inget fordon körts av mig denna kväll.
Då det på så sett gör det omöjligt att samtidigt ha framför/kört min egen bil, för att sedan ställa den vid sjukhuset.

JAG ÅKTE TAXI FRÅN STAN OCH TILL BRÅTEN DENNA NATT.
JA GODMORGON A.L och du kom precis när vi skulle åka. Fredr....on skjutsade oss. Vi ville inte ha A.l med oss i bilen så vi gjorde så det inte såg ut som att ni skulle få plats, då diskuterade ni om att ta din bil. Kommer du ihåg. ??? Vem körde bilen av er, var det inte du, var ställde du bilen, Du kom ju till oss i kön från trädgårdsskolans håll. kommer du inte ihåg det heller. Fan vad packad du måste varit. En sak är fantastisk med dig, Det är att du minns allt utom dom viktigaste partierna i en brottsutredning, nämligen hur du tog dig ner. Viktigt, för den kan du ha använt till att plocka upp helena med efter statt. Eller har jag fel, du kommer ju inte ihåg, så det kan ju ha varit så. Sen minns du inget efter statt stängdes fram till taxi resan. Kan det ha varit så att du tog henne och frågade om hon ville ha skjuts, sen ville mer än hon ville. ?? sen gick allt snett, sen parkerade du bilen med henne i , tog dig ner till stan och helt PLÖTSLIGT SÅ MINNS DU IGEN Du kan inte säga att jag har fel. För du minns ju inte Kanske den stora lögnaren peter har rätt. Rätt har jag när det gäller ALIBI SOM DU VILLE HA..Men jag kan alltid tala med A.l, ser ju honom ibland. Tror att om ni tog bilen ner så kommer det komma fram, Tro mig. Framtiden får utvisa. Konstiga är att ingen har sett dig storvuxna karl på stan vid den tidpunkten som är känsligast.
Citera
2014-04-05, 19:38
Medlem
Rednecksvedala2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jourhavande
Vad fick dig att vänta 20 år med dessa uppgifter...... Ser inte problemet ring polisen tala om vad du vet och så får dom utreda om det ligger någon sanning i det.
20 år. lol nu är du allt ute och cyklar. läs tråden TACK
Citera
2014-04-05, 19:40
Medlem
Rednecksvedala2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rednecksvedala2
Jag hade ett liknande namn innan detta rednecksvedala eller rednecksvedala 1 , kommer inte ihåg, tappade lösen och startade upp detta.
Citera
2014-04-05, 19:50
Medlem
Jourhavandes avatar
Citat:

Har allt läst tråden men tycker ditt förförande är mycket underligt
Står ej i tråden att omedelbart efter Helenas försvinnande kontaktade du snuten om uppgifterna så varför komma in på gamla dar påverkad av div substanser eller ej och öppet beskylla någon för mord.
Citera
2014-04-05, 20:27
Medlem
Citat:
JA GODMORGON A.L och du kom precis när vi skulle åka. Fredr....on skjutsade oss. Vi ville inte ha A.l med oss i bilen så vi gjorde så det inte såg ut som att ni skulle få plats, då diskuterade ni om att ta din bil. Kommer du ihåg. ??? Vem körde bilen av er, var det inte du, var ställde du bilen, Du kom ju till oss i kön från trädgårdsskolans håll. kommer du inte ihåg det heller. Fan vad packad du måste varit. En sak är fantastisk med dig, Det är att du minns allt utom dom viktigaste partierna i en brottsutredning, nämligen hur du tog dig ner. Viktigt, för den kan du ha använt till att plocka upp helena med efter statt. Eller har jag fel, du kommer ju inte ihåg, så det kan ju ha varit så. Sen minns du inget efter statt stängdes fram till taxi resan. Kan det ha varit så att du tog henne och frågade om hon ville ha skjuts, sen ville mer än hon ville. ?? sen gick allt snett, sen parkerade du bilen med henne i , tog dig ner till stan och helt PLÖTSLIGT SÅ MINNS DU IGEN Du kan inte säga att jag har fel. För du minns ju inte Kanske den stora lögnaren peter har rätt. Rätt har jag när det gäller ALIBI SOM DU VILLE HA..Men jag kan alltid tala med A.l, ser ju honom ibland. Tror att om ni tog bilen ner så kommer det komma fram, Tro mig. Framtiden får utvisa. Konstiga är att ingen har sett dig storvuxna karl på stan vid den tidpunkten som är känsligast.

Du var ej på statt denna kväll.
Citera
2014-04-06, 01:32
Bannlyst
Citat:
Nej, kände henne ej. Bara kände till henne och hälsade på varandra ibland.

Har du någonsin disponerat /haft tillgång till en vit/ljus Peugeot 205,P.U?
Citera
2014-04-06, 01:41
Medlem
Prinzezzans avatar
@Atervandsgrand4

Vad jag förstår så gick du inte till polisen, trots polisens uppmaningar i lokalpressen att de ville prata med dem som befunnit sig på Statt den aktuella kvällen/natten. Jag är nyfiken på varför du inte gjorde det. Du såg Helena inne på Statt, du säger dig t o m ha hejat på henne. Du skulle ha kunnat göra iakttagelser, som ev. hade kunnat intressera polisen.
Citera
2014-04-06, 02:36
Medlem
Otroligt intressant att just dom som anses aktuella i försvinnandet av Helena dyker upp och skriver tätt. Stenkoll, why?
Citera
2014-04-06, 08:15
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xeitum
Jo, jag uppmärksammade också det för ett tag sedan (inlägg 7554). Han har uppenbarligen inte ändrat sedan dess.

Snart har det gått ett halvår sedan du skrev det inlägget och fortfarande har han inte svarat, det får min misstankegrad mot honom att öka. Han kanske är skyldig och har problem med att ljuga folk rakt i ansiktet, därav den totala tystnaden ifrån honom?

Citera
2014-04-06, 13:40
Medlem
Rednecksvedala2s avatar
Citat:
Du var ej på statt denna kväll.
Ha ha, va?? Var jag ju visst det. Det var inte mycket till svar, Klart jag var på statt
Citera
2014-04-06, 13:47
Medlem
Rednecksvedala2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamya
Otroligt intressant att just dom som anses aktuella i försvinnandet av Helena dyker upp och skriver tätt. Stenkoll, why?
Tror nog dom flesta oavsett om dom är uthängda här eller inte har ganska bra koll på vad man gjorde den kvällen . Det var ju en kvinna som försvann, precis som man vet vad man gjorde 9/11. Jag tror att jag kan lägga upp massor av namn här som är helt oskyldiga, och dom kommer också att komma ihåg. Sen är vi lite olika i personligheter, En del skiter i om grannens fru får spö. andra reagerar och gör något åt det. Inget konstigt alls.
Citera
2014-04-06, 13:52
Medlem
Rednecksvedala2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jourhavande
Har allt läst tråden men tycker ditt förförande är mycket underligt
Står ej i tråden att omedelbart efter Helenas försvinnande kontaktade du snuten om uppgifterna så varför komma in på gamla dar påverkad av div substanser eller ej och öppet beskylla någon för mord.
Viste inte om tråden för en polare vid namn Ander. Hag... talade om att mitt namn fanns med här. Hade inte ens hört talats om varken facebook eller flashback vid den tiden. Som sagt har jag förklarat varför jag kontaktade först 97 tror jag det var till polisen. OCH JAG ÄR INTE PÅVERKAD AV NÅGRA SUBSTANSER. Jag är ren från ändan upp till munnen. JAG HAR FÖRKLARAT VARFÖR JAG INTE GICK TIDIGARE. Fattar du inte det, så är det ditt problem, inte mitt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in