Citat:
Vet inte , kommer inte ihåg . JAG HAR EN FRÅGA TILL HONOM. EN ENDA. HÄR KOMMER DEN I REPRIS.................. VARFÖR , NÄR DU KOM UPP DEN MORGONEN , SKULLE JAG VARA ETT ALIBI TILL DIG . ATT DU VARIT MED MIG HELA NATTEN . VARFÖR?? EN SÅDAN SAK MÅSTE MAN BARA KOMMA IHÅG, Du tog ju tag i mig och skakade mig. Du gick ju ut i köket och satte dig på en stol och drack massa vatten , sen tog du av dig skjortan för den var blodig, sen tvättade du av dig blod etc i mitt kök, lånade en tröja, din sambo säger att hon inget sett. Önskar att jag träffar henne någon dag. just för att fråga. Hon var hos oss för att visa vad du gjort mot henne, så hon kan nog snacka, kan alltid hoppas. Men det finns ju andra som jag vet har sett dig riven, vilket du själv erkänt, dom berömda buskarna som gav dig en omgång. M..ja, N..ja, Ra...a eller varför inte U..e. Någon av dom borde tala ut lite mera. Men för mig räcker det att du svarar på, VARFÖR DU VILLE HA MIG SOM ALIBI, FÅR JAG ETT VETTIGT OCH TROVÄRDIGT SVAR SÅ KOMMER INTE JAG SKRIVA EN ENDA BOKSTAV MER PÅ DENNA TRÅD
För det första har jag redogjort för min berättelse för denna kväll.
Vad beträffande alibi, så finns det ingen grund till varför jag skulle behöva det. Har jag någonsin efter denna dag påkallat dig som alibi?
Sedan vad som surrats om denna kväll är ej relevant.
Då ej någon tid finns mellan avslutat samtal med taxiumgänget och uppgång till din lägenhet.
Alltsammans vet Polisen om och därför är det ej intresserade av dina uppgifter.
Ta en funderare VARFÖR det ej förhörde sig om dina påstådda iakttagelser.
Sedan är min fråga till dig hur du kopplar dina påståenden/ anklagelser till Helena fallet?
Avslutningsvis önskar även jag att du tog ett samtal med min ex. då du far med osanningar vad beträffar mig som kvinno misshandlare. Har även iakttagit andra skribenters slutsatser om att jag som person misshandlar mina flickvänner (observera plural).
Har på denna tråd för en längre tid sedan medgett att en örfil utdelades under vårt förhållande (exet). Denna var ej någon hård och utgav ej någon fysisk skada eller men. Så denna gång kan ej vittna om din påstådda utsaga. Sedan efter denna gång har aldrig till någon flickvän utdelats våld eller liknande. Så alla påståenden om det motsatta är en lögn och det vittnar alla mina flickvänner om.