Citat:
Ursprungligen postat av
Atervandsgrand4
För det första har jag redogjort för min berättelse för denna kväll.
Vad beträffande alibi, så finns det ingen grund till varför jag skulle behöva det. Har jag någonsin efter denna dag påkallat dig som alibi?
Sedan vad som surrats om denna kväll är ej relevant.
Då ej någon tid finns mellan avslutat samtal med taxiumgänget och uppgång till din lägenhet.
Alltsammans vet Polisen om och därför är det ej intresserade av dina uppgifter.
Ta en funderare VARFÖR det ej förhörde sig om dina påstådda iakttagelser.
Sedan är min fråga till dig hur du kopplar dina påståenden/ anklagelser till Helena fallet?
Avslutningsvis önskar även jag att du tog ett samtal med min ex. då du far med osanningar vad beträffar mig som kvinno misshandlare. Har även iakttagit andra skribenters slutsatser om att jag som person misshandlar mina flickvänner (observera plural).
Har på denna tråd för en längre tid sedan medgett att en örfil utdelades under vårt förhållande (exet). Denna var ej någon hård och utgav ej någon fysisk skada eller men. Så denna gång kan ej vittna om din påstådda utsaga. Sedan efter denna gång har aldrig till någon flickvän utdelats våld eller liknande. Så alla påståenden om det motsatta är en lögn och det vittnar alla mina flickvänner om.
Har aldrig sagt att du viljat ha mig som vittne efter den aktuella morgonen? Det jag säger är att min sambo och jag hörde att du ville ha mig som vittne för den natten, att till varje pris skulle jag vara ditt vittne att du varit med mig. Du tog tag i mig och skakade om mig . for runt i lägenheten och gapade, vad har jag gjort , gång på gång, .Har du glömt detta???. Hur jag kopplar detta till Helena fallet är uppenbart, Har du inte läst tråden vad jag skrivit. Har du svårt att ta till dig . Eller är det så att du förnekar dig själv. Kom gärna med något ordspråk som du brukar göra för att verka klyftig

Frågan är vad fasiken skulle du upp till mig att göra?? Enda gången du kom var när du varit otrogen och lånade soffan , så när din sambo ringde och jag svarade, så frågade ditt x om du var där, sen drog du din historia för henne att du somnat på soffan, minst 4-5 gånger skedde detta. Hoppas hon ser detta och tar kontakt med mig. Sen kom ditt x upp till oss en gång . Talade med mitt x om hur du var, därav att hon drog till sin mamma i Göteborg, Hon fick gå med solglasögon, pga av en jäkla stor blåtira. ingen örfil där kan jag säga.Sen till alla som tror p.r var ett lamm som inte gjorde en fluga förnär, så fel. visst han var inte som jag, jag slogs jämt. har aldrig dolt det. Men kommer du ihåg den killen som var ljushårig, långt hår som sedan flyttade till Töreboda och blev ihop med AN.. OLO...ON. han råkade komma i mot din bil med sin cykel när vi stod parkerade på torget. Cykel flög åt helskotta och han fick en smäll av dig som hette duga. hela huven din blev nerblodad. Hoppas han ser detta och kan bekräfta. Sen när du fick ett fyllespel hemma hos dina föräldrar, slog sönder totalt hela köket. slängde ut din far i snön i morgonrock och vi åkte ditt för att kakla om köket, Ambulans tillkallades på platsen. Det har vi dig, Du som är oskyldig som ett lamm. Inbrott har du inte gjort många. Kanske max 2-3 med mig, Men sålt anabola och droger . det har vi gjort tillsammans så det rök om det. Jag gömmer mig inte för vem jag är eller vad, Jag är den jag är på gott och ont. Men sanning . det talar jag fasiken, Sen kan du gå vidare med ditt liv. Bara lämna det bakom dig. som inget har hänt. Glöm inte Helenas familj. Dom kommer aldrig fullt ut kunna gå vidare. KJAG VET ATT DU SITTER OCH LJUGER SOM EN TRAVHÄST TRAVAR. JAG VET ATT DU VILLE HA MIG SOM ALIBI FÖR DEN NATTEN, DET DU.... DET RÄCKER SATANS LÅNGT FÖR MIG.