2014-04-05, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Som jag misstänkte alltså.

Vid Slussen gick väl rödingarna till attack? Kärrtorp ser jag mer som en offensiv och provokativ motdemonstration än en attack från de nationella.

Som jag förstod det med Slussen så skulle AFA bara anordna en motdemonstration. Sen när dom kom in vid torget så blev dom attackerade av SMR som anordnade en flygbladsutdelning.
Citera
2014-04-05, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Det vore bättre om du slutade ljuga. Framförallt borde du komma ur garderoben och åtminstone erkänna att du är en fegröding från vänsterpartiet. På något sätt har jag större respekt för de våldsrunkande fullblodsrödingarna i RF och AFA än en sån hycklande slamkrypare som du.

Nej din tröttmössa. Jag röstade på FP i senaste valet och nu lutar det åt S. Skolan är min hjärtefråga. Håll käften nu.
Citera
2014-04-05, 22:53
Avslutad
Citat:
ETT inlägg med lite fesljummen kritik mot RF. Hur många inlägg har du skrivit i den här tråden, din hjärndöde lille kulturmarxist? 50?

Det komiska med små inbilska godhetsrunkare som dig är att ni inte ens fattar hur otroligt genomskinliga ni är. För att veta vad du tycker behöver jag bara surfa in på Aftonbajset.

Jag missade det här inlägget. Du är en bra förebild för andra i den så kallade nationella rörelsen. Fler som du så kommer den ariska rasen att resa sig. Lycka till med revolutionen.
Citera
2014-04-05, 22:54
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Windchester
Nej din tröttmössa. Jag röstade på FP i senaste valet och nu lutar det åt S. Skolan är min hjärtefråga. Håll käften nu.

Inte för att Fp är något annat än kulturmarxister, men då kan jag räkna med att du dyker upp med 50-100 antivåldsinlägg mot extremvänstern när någon sådan startas? Ett tips till dig är t.ex nedanstående tråd. Har du pruttat ur dig något i den?

(FB) Vänsterextremist (Joel Bjurströmer Almgren) begärd häktad för dråpförsök i Kärrtorp
Citera
2014-04-05, 22:57
Avslutad
Citat:
Inte för att Fp är något annat än kulturmarxister, men då kan jag räkna med att du dyker upp med 50-100 antivåldsinlägg mot extremvänstern när någon sådan startas? Ett tips till dig är t.ex nedanstående tråd. Har du pruttat ur dig något i den?

(FB) Vänsterextremist (Joel Bjurströmer Almgren) begärd häktad för dråpförsök i Kärrtorp

Det jag finner intressant kommenterar jag. Du bestämmer liksom inte över det, även om du tror att du har någon form av bestämmande rätt.
Du skrev förövrigt tidigare i tråden

"Som jag skrev, plocka fram ett inlägg från dig där du kritiserar våldsvänstern så tror jag dig ögonaböj."

Nu har jag uppfyllt den önskan åt dig. Kan du inte då återgå till att göra hemmagjord Snus eller vad det är du pysslar med om dagarna.
Citera
2014-04-05, 23:03
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Det jag finner intressant kommenterar jag. Du bestämmer liksom inte över det, även om du tror att du har någon form av bestämmande rätt.
Du skrev förövrigt tidigare i tråden
"Som jag skrev, plocka fram ett inlägg från dig där du kritiserar våldsvänstern så tror jag dig ögonaböj."
Nu har jag uppfyllt den önskan åt dig. Kan du inte då återgå till att göra hemmagjord Snus eller vad det är du pysslar med om dagarna.

Skit inte ned dig av vrede nu, du inbilske och vilseledde lille vän. Jag tror du förstår vad hyckleri är för något åtminstone även om tänkande inte brukar vara den starka sidan hos din sort. Men jag tolkar det som att du inte kommenterat rödingen Bjurströmers åtal för mordförsöket i Kärrtorp alls då, men däremot har du alltså skrivit sisådär 50-100 inlägg i denna Kärrtorptråd om SMR , hehe...
Senast redigerad av Aegishjalmr 2014-04-05 kl. 23:29. Anledning: Ord
Citera
2014-04-05, 23:21
Medlem
Citat:
Vad man än säger till dig så kommer du alltid ta på dig offerkoftan. Det är meningslöst att diskutera med någon som aldrig ens kan erkänna att det begås misstag.
Nu börjar jag ledsna på dig rejält. Jag har inte tagit på mig någon jävla offerkofta. Jag fick själv en lättare smäll i huvudet i Kärrtorp men det är inget jag gnällt om (eller ens polisanmält) eftersom det var en risk jag räknade med och tog den dagen. Det står jag för. Jag står dock inte för att det var en planerad attack, för det var det inte. Det var ett provokativt drag från vår sida, men inget mer.
Citat:
AFA och RF brukar inte attackera barnvagnsdemonstrationer. Det är skillnaden.
Stundtals har du hållit en okej nivå på slutet, men nu har du sjunkit EXTREMT lågt. "Barnvagnsdemonstrationer" är ett sjukt jävla nypåhittat propagandaord från vänstern. Ordet är så jävla fjantigt, falskt och hycklande att jag inte fattar att folk som tar det i sin mun inte spyr och skäms lite. AFA och RF saknar moral och drar sig inte för att attackera kvinnor och barn - faktum är att nationella inte kan ta med sig sina barn på sina demonstrationer eftersom svinen i AFA och RF då skulle kunna skada barnen. Samma sak gäller nationella kvinnor som ofta inte kan vara med på gatan eftersom svin som Linus Soinjoki Wallin blir helt lyriska om de får slå dammsugarrör i skallen på försvarslösa kvinnor.
Citat:
Som jag förstod det med Slussen så skulle AFA bara anordna en motdemonstration. Sen när dom kom in vid torget så blev dom attackerade av SMR som anordnade en flygbladsutdelning.
Pajas.
Citat:
Ursprungligen postat av Korbo
Oavsett vem som attackerade vem i slussen så sprang ju faktiskt Frost ikapp någon som inte var så snabb och de facto hugg någon i nacken. Denna någon var ju vid tillfället inte en attackerande part.
Nej. Knivhuggningen inträffade i den första konfrontationen.
Citat:
Killen som fick smaka i Kärrtorp kanske gjorde en attack vid just det tillfället och sen fick hugg i ryggen. Är detta då försvarbart med att det var självförsvar?
Försvarbart och försvarbart. Det mest försvarbara hade ju varit om Joel huggit sig själv i huvudet eller något. Juridiskt självförsvar var det knappast då polisen tryckt ut de nationella från torget och Djungel-Joel jagar efter med sin kniv och hugger en person i ryggen, snarare mordförsök. Dock är ju Joels beteende på sätt och vis förståeligt, det är ju störigt när folk kommer och stör en demonstration - att just han, som själv brukar försöka störa demonstrationer, knivhugger någon är ju dock hyckleri och fel.
Citat:
Att anta att Christian nu i kärrtorp eftersom han står i främsta ledet gör ett utfall, när han då inser sitt misstag då han ser hatet som kommer emot honom. Varpå han försöker gömma sig bakom sina stora ariska vänner.
Är du blatte, dyslektiker eller både och?
Citera
2014-04-06, 00:01
Medlem
rockingnrollings avatar
En av originalbilderna från kärrtorp:

http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp2.jpg

polisen står vänd med batongen mot vänstern, skyddar smr.
en av smr nazisterna har en stor kissfläck på byxan.
en annan blöder i halva ansiktet.

jag försöker förstå varför smr gjorde den här aktionen. kan nån från smr förklara? varför gör man en sån här sak som är dömt att bli så misslyckat? jag dömer ingen, undrar bara hur smr tänkte här? aldrig tidigare har smr gjort nåt så misslyckat i deras historia.
Citera
2014-04-06, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockingnrolling

jag försöker förstå varför smr gjorde den här aktionen. kan nån från smr förklara? varför gör man en sån här sak som är dömt att bli så misslyckat? jag dömer ingen, undrar bara hur smr tänkte här? aldrig tidigare har smr gjort nåt så misslyckat i deras historia.

Du har skrivit nästan identiska inlägg en jävla massa gånger nu, ingen bryr sig om någon jävla bild du hittat.

Nu är jag inte med i smr men svarar ändå. De tänkte väl förstöra demonstrationen, något de lyckades med. Och sen slutade det som alla andra sammandrabbningar mellan dessa grupper, lite halvfjantigt slagsmål med någon enstaka skada, innan polisen särar på grupperna.
Citera
2014-04-06, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rockingnrolling

Hahaha fyfan vilket härligt smajl killen med den blödande nosen har, "I got 99 problems but a Commie aint one!"
Citera
2014-04-06, 01:04
Medlem
rockingnrollings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarabouMercenary
Hahaha fyfan vilket härligt smajl killen med den blödande nosen har, "I got 99 problems but a Commie aint one!"
Att ni in i det sista ska försvara det, hade ni haft det minsta lilla självdistans hade ni sagt när folk hånar er för det där: oj, ja, det blev dumt, det gick fel" men som det är nu blir det bara ännu löjligare. När ni inte kan erkänna att detta var pinsamt för nazisterna.
Citera
2014-04-06, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rpiazza
Du har skrivit nästan identiska inlägg en jävla massa gånger nu, ingen bryr sig om någon jävla bild du hittat.

Nu är jag inte med i smr men svarar ändå. De tänkte väl förstöra demonstrationen, något de lyckades med. Och sen slutade det som alla andra sammandrabbningar mellan dessa grupper, lite halvfjantigt slagsmål med någon enstaka skada, innan polisen särar på grupperna.
Bra sammanfattning. Bortsett från knivhuggningarna och den där näsan som fick sig en rejäl smäll (vilket dock inte bekom den personen nämnvärt på plats) så är det i princip inga skador att tala om. Det är liksom ingen sport och alla kontrafaktiska resonemang är ointressanta; det spelar ingen roll om rödingarna hade "slaktat" de nationella eller omvänt om polisen inte varit på plats - för polisen var på plats och det gick som det gick. Det är det som är intressant och relevant, inget annat.

Om några hade något att bevisa så var det också rödingarna som var säkert tio gånger fler, inte de som dök upp och var i kraftigt numerärt underläge. Ser man t.ex. på hur han som fick näsan krossad flinar så måste man ju säga att rödingarna misslyckades med att skrämma honom åtminstone.

Ska man utse en "vinnare" i Kärrtorp, så får man nog - på gott eller ont - säga att polisen "vann". Det är också rättsväsendet som kommer göra/har gjort mest skada mot de nationella, inte Kärrtorps-rödingarna. Dock verkar rödingarnas förehavanden de senaste åren nu betala igen sig i långa fängelsestraff för nyckelmedlemmar, så på rättsfronten får rödingarna helt klart mest pisk och det är där det svider som mest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in