Citat:
Ursprungligen postat av
Windchester
Vad man än säger till dig så kommer du alltid ta på dig offerkoftan. Det är meningslöst att diskutera med någon som aldrig ens kan erkänna att det begås misstag.
Nu börjar jag ledsna på dig rejält. Jag har inte tagit på mig någon jävla offerkofta. Jag fick själv en lättare smäll i huvudet i Kärrtorp men det är inget jag gnällt om (eller ens polisanmält) eftersom det var en risk jag räknade med och tog den dagen. Det står jag för. Jag står dock inte för att det var en planerad attack, för det var det inte. Det var ett provokativt drag från vår sida, men inget mer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Windchester
AFA och RF brukar inte attackera barnvagnsdemonstrationer. Det är skillnaden.
Stundtals har du hållit en okej nivå på slutet, men nu har du sjunkit EXTREMT lågt. "Barnvagnsdemonstrationer" är ett sjukt jävla nypåhittat propagandaord från vänstern. Ordet är så jävla fjantigt, falskt och hycklande att jag inte fattar att folk som tar det i sin mun inte spyr och skäms lite. AFA och RF saknar moral och drar sig inte för att attackera kvinnor och barn - faktum är att nationella inte kan ta med sig sina barn på sina demonstrationer eftersom svinen i AFA och RF då skulle kunna skada barnen. Samma sak gäller nationella kvinnor som ofta inte kan vara med på gatan eftersom svin som Linus Soinjoki Wallin blir helt lyriska om de får slå dammsugarrör i skallen på försvarslösa kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Windchester
Som jag förstod det med Slussen så skulle AFA bara anordna en motdemonstration. Sen när dom kom in vid torget så blev dom attackerade av SMR som anordnade en flygbladsutdelning.
Pajas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Korbo
Oavsett vem som attackerade vem i slussen så sprang ju faktiskt Frost ikapp någon som inte var så snabb och de facto hugg någon i nacken. Denna någon var ju vid tillfället inte en attackerande part.
Nej. Knivhuggningen inträffade i den första konfrontationen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Korbo
Killen som fick smaka i Kärrtorp kanske gjorde en attack vid just det tillfället och sen fick hugg i ryggen. Är detta då försvarbart med att det var självförsvar?
Försvarbart och försvarbart. Det mest försvarbara hade ju varit om Joel huggit sig själv i huvudet eller något. Juridiskt självförsvar var det knappast då polisen tryckt ut de nationella från torget och Djungel-Joel jagar efter med sin kniv och hugger en person i ryggen, snarare mordförsök. Dock är ju Joels beteende på sätt och vis förståeligt, det är ju störigt när folk kommer och stör en demonstration - att just han, som själv brukar försöka störa demonstrationer, knivhugger någon är ju dock hyckleri och fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Korbo
Att anta att Christian nu i kärrtorp eftersom han står i främsta ledet gör ett utfall, när han då inser sitt misstag då han ser hatet som kommer emot honom. Varpå han försöker gömma sig bakom sina stora ariska vänner.
Är du blatte, dyslektiker eller både och?