Citat:
Ursprungligen postat av
Windchester
Källa: du får försöka tyda deras egna ideologiska grundinställning. Pröva att läsa på om anarkism så kommer du gå från klarhet till klarhet i varför dom anser sig kunna bete sig som idioter.
Är RF verkligen anarkister?
Citat:
Ursprungligen postat av
Windchester
Sen stämmer det bra att dom attackerar personer inom naziströrelsen bland annat. Det handlar igen om fascism och att dom anser sig ha rätt att bekämpa den med alla medel tillåtna. Jag tycker dock att det är rent ut sagt förjävligt.
Okej, fast förut svamlade du på ett sätt som antydde att vi är värre än rödingarna eftersom rödingarna bara angriper folk av politiska skäl...
Citat:
Ursprungligen postat av
Windchester
Arnamo var mig veterligen en framträdande medlem i Näste 1. Dådet var väl inte sanktionerat av SMR centralt men det visar väldigt tydligt på vilka metoder era medlemmar är kapabla till.
Arnamo var aktivist och han är inte dömd för mord än. Den enda personen som dömts för mordet i Vallentuna var en sympatisör som varken var medlem eller stödmedlem då och än mindre är det idag. Mordet var helt opolitiskt och på sätt och vis förståeligt då han som dog var en pundare som viftade med en softairgun och kniv, om jag inte minns fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Windchester
Frost är ett annat exempel.
Ett jävligt absurt exempel på hur en oskyldig person dömdes för något han inte gjort. Dessutom var det fallet självförsvar. Om man går till angrepp mot folk får man skylla sig själv om man gör illa sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Windchester
Igen det finns en massa kålsupare inom vänstern som också hugger med knivar hit och ditt. Men det är er rörelse som mördar, det faktumet kan du inte fly ifrån.
Nu ljuger du igen. Motståndsrörelsen har aldrig mördat någon. Det som finns är kanske en eller två incidenter med dödligt våld där personer med någon koppling till organisationen varit inblandad. Att personer med en viss åsikt begår mord är inte något en politisk rörelse kan klandras för, annars tror jag att sossar och moderater begår flest mord i Sverige men logiskt och konsekvent tänkande är ju inte något som antirasister intresserar sig för.
Citat:
Ursprungligen postat av
Windchester
Du säger så men det tror ingen annan på än just er egen rörelse. Egentligen är det skit samma Martin. Eftersom ni dök upp beväpnade med flyglarm i högst hugg så är ni i allra högsta grad skyldiga till det avskyvärda dådet. Sen vem som kastade först är egentligen irrelevant. Ta lite ansvar för dom riskerna ni utsatte andra människor för istället.
Äckliga jävla hycklare. Varför skulle inte vi få göra samma sak som vänstern gör varje gång nationalister arrangerar demonstrationer? Varför tvingas aldrig antirasister ta ansvar för våldsvänsterns våld i anknytning till antirasistiska antidemonstrationer? Vilka som började kasta saker är ytterst relevant, om inte vi började kasta saker gjorde vi samma sak som antirasister i gemen alltid gör mot just antirasister - om vi började kasta saker gjorde vi som AFA och RF brukar göra mot en demonstrationer som var lite bredare än AFA och RF.