Citat:
Ursprungligen postat av
mercy
Jag tror oxå att Fredrik gillar feta kvinnor, men det betyder inte att han för den delen dyrkar dem. Innerst inne kan han kan se ner på den här typen av kvinnlighet och känna att det är en brist av disciplin. Jag tror att Fredrik alltid varit uppskattad av det motsatta könet och haft det lätt att närma sig kvinnor.
På den tiden Marina var en skridskoåkare måste hon varit ytterst disciplinerad både vad gäller kost och träning. Efter skadan insåg hon naturligtvis att hon var körd i professionella. Detta innebär ju ändå inte att hon har mist sin disciplin! Givetvis är det en del av hennes läggning vilket hon bevisar genom att bli en framgångsrik fotograf i ämnet.
Ja, det har jag ingen åsikt om. Men Marina va förmodligen kär i honom i början. Och tyckte även synd om honom också då hon egentligen ville gå vidare.
Det finns män som gillar större kvinnor av naturen utan att ha baktankar med det, så jag ser inget konstigt i det. Men det kan finnas ett förakt också det vet man inte med denna typen av människa.
Han fick i alla fall en trygg tillvaro och hade det förspänt med Marina. Det skulle han förlora och det visste han om. Han kände sig både svartsjuk och kränkt av det som skulle komma.
Han gjorde fordonsförfrågan på JE som skjutsade hem Marina. Det va också JE hon skulle träffa den 28 juli, men hon svarade aldrig på hans sms att han inte kunde. Hon levde ju inte då givetvis för jag tror hon va intresserad åt det hållet. Hon ville gå vidare utan Fredrik.
Precis som i Hasselsjöfallet som hade lämnat mannen, så sköt han henne med ett avsågat hagelgevär först i ryggen och sen blåste han bort halva ansiktet.