Citat:
Ursprungligen postat av
FrankieOcean
Tycker bara det är så jävla segt när man farmar i 20 min för att sedan inte kunna begå några som helst misstag utan att förlora på det. Kändes inte som någonting hände under hela gamet. Det du beskriver är ju jävligt tryhard, vad är du för ELO? Om du inte är över Platinum tycker jag du borde slappna av lite.
Borde kanske tillägga att jag lirade en del CoD innan jag började med LoL, så jag gillar när det händer saker hela tiden, hade dock inget problem med långsamma games förän URF blev tillgängligt, och jag insåg hur kul det var

Pftja, beror på ens spelstil. Går jag top eller jungle så spelar jag så aggresivt så det alltid händer något och drar pressure, inte ovanligt att jag ligger på 5-6 death/5-6 kills vid 20 minuter, inte så att man måste frysa lanen och få enbart få alla CS.
Men ja spelet är mer objektivbaserat, inte exakt samma sak längre att du te.x kan stå som ADC i backline och döda hela laget, så vissa saker var väl bättre imo men älskar ranked och normals fortfarande, hur spelet förändras hela tiden.