2014-04-04, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Det är ju värdelöst, det är ju lättare att vinna över 2 spelare än 15.

Nä, race ska betala ut mer om man är fler
Mindre om Catch-Up är på.
Och ännu mindre Slipstream och Traffic är av.

Ju svårare race, ju mer betalt. Pajasrace som Long Haul ska ge minimalt med deg.

Kan inte mer än att hålla med, men tycker dock att dem skulle kunna ändra i missions med, skulle ge lite mer cash, och där tycker jag dock att det skulle ge mer om man är färre..., kanske bara jag men men skål på ´re....
Citera
2014-04-04, 23:05
Medlem
drunkmonkeys avatar
Har dom tagit bort Karin Futo? Har letat efter den en timme nu utan resultat, och har för övrigt inte sett den ute på vägarna på evigheter. Tips på ställe att leta?
Citera
2014-04-05, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Det är ju värdelöst, det är ju lättare att vinna över 2 spelare än 15.

Nä, race ska betala ut mer om man är fler
Mindre om Catch-Up är på.
Och ännu mindre Slipstream och Traffic är av.

Ju svårare race, ju mer betalt. Pajasrace som Long Haul ska ge minimalt med deg.

Håller inte med dig om mycket när de gäller dina meningar ang GTA V mannen men här står jag vid din sida.. hehe
Citera
2014-04-05, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drunkmonkey
Har dom tagit bort Karin Futo? Har letat efter den en timme nu utan resultat, och har för övrigt inte sett den ute på vägarna på evigheter. Tips på ställe att leta?

Sorry mannen känns som det är den ända bilen jag ser på vägarna...
Citera
2014-04-05, 11:39
Medlem
danne9king9s avatar
Spelade Rooftop några gånger (som vanligt) igår och en av gångerna när ja körde med en annan okänd fick han 37000 när uppdraget var klart, ja fick den vanliga summan.
Han hade hög level som jag men ja sköt alla gubbar och lämnade väskan.
Blev lite förvånad. Någon som vet varför de kan ha blivit så? Vill ju också tjäna så mycket som möjligt
Citera
2014-04-05, 12:09
Medlem
Han kan ha varit en av dom som fick det uppdraget bortplockat ur sin uppdragslista när rockstar skulle fixa med det.
Då får man betalt som om det vore första gången man spelar det igen, men sen får man bara 18750 som vanligt.
Citera
2014-04-05, 12:20
Medlem
Drevs avatar
Eller... Så var det första gången han körer uppdraget..
Citera
2014-04-05, 13:16
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Eller... Så var det första gången han körer uppdraget..
Spelar ingen roll om man har högst level, spelar uppdraget för första gången (då vänner kan få olika summor när man grindar), är lobbyledaren, får mest kills/gör mest arbete eller om man har mest/minst pengar för jag för alltid 50%.
Så det får en tro att det är slumpmässigt men även då borde jag få full pott åtminstone någon gång.
Det är ett mysterium.
Citera
2014-04-05, 16:44
Medlem
drunkmonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efraejm
Sorry mannen känns som det är den ända bilen jag ser på vägarna...

10 minuter efter jag skrev inlägget hittade jag en, märkligt!
Citera
2014-04-05, 18:04
Medlem
danne9king9s avatar
Man blir ju lite trött på sig själv ibland.
Sitter och spelar flera timmar för att få ihop pengar som man tidigare lite onödigt slängt på en rakethelikopter, som man tydligen nästan aldrig använder. Får ihop ett par hundra tusen och ska avsluta... nej då får man någon impuls och trimmar en bil ifrån gatan, bara för att den såg ganska snygg ut. Blir så less. Såå onödigt
Vill ju ha pengar tills uppdateringen kommer nästa vecka...
Citera
2014-04-05, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Man får den i singleplayer för att ha hämtat alla space ship parts tror jag. Sedan har någon glitchat in den i online och har den i garaget.

Syftet med den är väl att vara unik och cool. Den lyser jäkligt nice, men annars är det en vanlig buggy.

Jag stal en sådan av någon som hade ställt den utanför garaget, försökte sälja den vid los santos customs men det gick ju inte att sälja bilar över 50k sen fick jag ett gäng spelare som jagade mig, antagligen för bilen så jag var lite elak och sprängde den :P
Citera
2014-04-05, 20:56
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Man blir ju lite trött på sig själv ibland.
Sitter och spelar flera timmar för att få ihop pengar som man tidigare lite onödigt slängt på en rakethelikopter, som man tydligen nästan aldrig använder. Får ihop ett par hundra tusen och ska avsluta... nej då får man någon impuls och trimmar en bil ifrån gatan, bara för att den såg ganska snygg ut. Blir så less. Såå onödigt
Vill ju ha pengar tills uppdateringen kommer nästa vecka...

Är det inte bara capture creator som kommer nästa vecka? Kommer "The High Life" uppdateringen med? Står bara "coming next week" efter capture creator rubriken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in