2014-04-05, 13:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Skillnaden är att när en tjej drar hem en kille från krogen så handlar det om hennes lust och sexualitet, inte om killens - förstår du verkligen inte det. Man drar inte hem killar från krogen för att man vill tillfredsställa random killes behov.

Nej när en tjej drar hem en kille från krogen handlar det om att ha sex med honom för att han ska vilja ha ett förhållande med henne och i framtiden betala för henne. Det är som att hon har sex med honom på kredit alltså att han behöver inte betala då de har sex men han måste betala mer om 6 månader eller 1 år.
Citera
2014-04-05, 13:38
Bannlyst
Citat:
Du är en prostituerad som säljer sex för att det är så härligt med sex och du samtidigt kan tjäna en hacka på denna lustfyllda aktivitet?

Edit:
Btw
I Spanien kan du köpa "märkesgrejer" för en billig penning i stort sett i vilket gathörn som helst .. fast du kanske inte noterade det...

Nope. Men jag känner och umgås med prostituerade. Jag vet det mesta om de flesta och är med på deras privata gatherings.

Haha jag har noterat de billiga "märkeskläderna". Det går dock inte riktigt ihop med deras inkomst, boende samt deras restaurangbesök och uteliv.
Citera
2014-04-05, 13:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Nope. Men jag känner och umgås med prostituerade. Jag vet det mesta om de flesta och är med på deras privata gatherings.
Om du frågar din lokala krögare vad han tycker om dig som gäst så kommer du sannolikt inte få ett helt ärligt svar där heller - han kommer uttala sig på ett sätt som gör att du återkommer om han inte förlora dig som gäst..dvs dina pengar och sin inkomst.

Är den matematiken verkligen så svår för dig?

Citat:
Haha jag har noterat de billiga "märkeskläderna". Det går dock inte riktigt ihop med deras inkomst, boende samt deras restaurangbesök och uteliv.
Vi kan nog konstatera att det snarare än någon form av eskorter du stött på och inte vanliga prostituerade...
Att det finns undantag har ingen förnekat.
Citera
2014-04-05, 13:42
Medlem
[Infinite]s avatar
Haha roli trådnamn inte fö att ja tror på de men ändå, visst vore det tjeckt med bordeller
Citera
2014-04-05, 13:49
Bannlyst
Citat:
Om du frågar din lokala krögare vad han tycker om dig som gäst så kommer du sannolikt inte få ett helt ärligt svar där heller - han kommer uttala sig på ett sätt som gör att du återkommer om han inte förlora dig som gäst..dvs dina pengar och sin inkomst.

Är den matematiken verkligen så svår för dig?

Men här är grejen. Jag betalar inte henne. Om hon var ute efter att behålla mig som kund var det jävligt dumt att inte ta betalt. För jag kommer aldrig att betala för något jag fått gratis av samma person. Jag kommer aldrig att betala henne för sex och hon har aldrig bett mig om pengar. Om hon ville ha betalt nu skulle jag bara gå vidare till nästa.

Det är inte eskorter, det är tjejer som arbetar på en bordell.
Citera
2014-04-05, 13:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men här är grejen. Jag betalar inte henne. Om hon var ute efter att behålla mig som kund var det jävligt dumt att inte ta betalt. För jag kommer aldrig att betala för något jag fått gratis av samma person. Jag kommer aldrig att betala henne för sex och hon har aldrig bett mig om pengar. Om hon ville ha betalt nu skulle jag bara gå vidare till nästa.

Det är inte eskorter, det är tjejer som arbetar på en bordell.
Det låter mer och mer som om det verkligen är prostituerade det är frågan om och som det du är involverad i och har erfarenhet av verkligen är frågan om sexköp och vilka mekanismer det är som är i spel där...

Tycker du inte det själv?
Citera
2014-04-05, 14:23
Medlem
goran744s avatar
Alpha et masculi är män som inte besöker bordeller. Fram med mer Silver ryggar. Jag älskar dem Ingen tänder mig mer än en stor och stark Silver rygg. Alfa hannen
Det finns inget mer åtråvärdare än en MAN med pondus och intelligens.
Män som pratar slid och hor språk är de mest avtändande och sexuellt frustrerande män jag vet.
Om de blev män med stort M så skulle de inte vara så sexuellt frustrerade.
Finns det ingen Mans skola som lär vissa män att bli en MAN?
Det är Alfa mannen många av oss kvinnor vill ha. Inte slasktrattarna. Bli en Alfa hanne då får du det du vill ha och jag som kvinna får det jag vill ha.
Citera
2014-04-05, 14:26
Medlem
Citat:
Du har rätt i att det inte kommer finnas i Sverige. Skillnaden mellan en legal bordell och dina förslag är att legala bordeller existerar i många andra delar av världen och har funnits i Sverige. Däremot så har ditt förslag aldrig existerat i något land.

Jo, David Beckham, Cristiano Ronaldo, Justin Bieber, Robbie Williams, Hugh Grant osv är ju kända för att ha svårt att få ligga utan att behöva betala.

Det är ju kopplerilagstiftningen som omöjliggjort bordellverksamhet i Sverige, inte prostitutionslagstiftningen. Hur är det i andra länder i Europa med koppleri?
Citera
2014-04-05, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Finns det ingen Mans skola som lär vissa män att bli en MAN?
.

Jo. Fast många kvinnor brukar bli förbannade, för dessa "skolor" lär män att "luras" genom att lära män hur det ska bete sig. Kvinnor vill så gärna tro att alfabeteende är nåt medfött, det är det inte.*
Man "är" inte i sitt umgänge, man "beter" sig - vilket även kvinnor gör. Alla gör det.
"Snygga" kvinnor "luras" på samma sätt - de har lärt sig ett beteende som funkar, klart som fan att ju mer de tränar desto bättre blir de. Medvetet eller omedvetet.

Det fanns ett talesätt när jag var ung, och det var nåt i stil med att "hon är skitsnygg, det bästa är att hon inte vet om det själv".

Här har du nåt att läsa om män och manlighet. Läs och begrunda:
http://therationalmale.com/ (Rollo Tomassi)
http://heartiste.wordpress.com/ (James "Roissy" Weidman)
http://www.returnofkings.com/
Citera
2014-04-05, 15:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangart
Jo. Fast många kvinnor brukar bli förbannade, för dessa "skolor" lär män att "luras" genom att lära män hur det ska bete sig. Kvinnor vill så gärna tro att alfabeteende är nåt medfött, det är det inte.*
Man "är" inte i sitt umgänge, man "beter" sig - vilket även kvinnor gör. Alla gör det.
"Snygga" kvinnor "luras" på samma sätt - de har lärt sig ett beteende som funkar, klart som fan att ju mer de tränar desto bättre blir de. Medvetet eller omedvetet.

Det fanns ett talesätt när jag var ung, och det var nåt i stil med att "hon är skitsnygg, det bästa är att hon inte vet om det själv".

Här har du nåt att läsa om män och manlighet. Läs och begrunda:
http://therationalmale.com/ (Rollo Tomassi)
http://heartiste.wordpress.com/ (James "Roissy" Weidman)
http://www.returnofkings.com/

Använd sunt förnuft, snygga kvinnor är snygga för att de har rätt gener. Samma sak gäller för män som är attraktiva för kvinnor de har ärvt rätt gener. En man med fel gener kan aldrig bli attraktiv för kvinnor. Det betyder att 90% av männen inte kommer att få ett aktivt sexliv om de inte köper sex.
Citera
2014-04-05, 16:13
Medlem
Machinerators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
"Källor"

Är du beredd att lämna din vidriga syn på kvinnor om jag kommer med källor som visar motsatsen?
Citera
2014-04-05, 16:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machinerator
Är du beredd att lämna din vidriga syn på kvinnor om jag kommer med källor som visar motsatsen?

Det är en meninglös fråga eftersom jag vet att jag har rätt. Jag har ingen "vidrig syn" på kvinnor jag har en realistisk syn på kvinnor för att jag är kvinna själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in