Citat:
Ursprungligen postat av
Tvotrefyra
Har fått flera bekräftelser att den det skrivs om är GM. Av föräldrar till barn på förskolan där detta hände.
Du får ursäkta. Men en person som startat konto i april 2014 och första livstecknet på Flashback är just detta inlägg. Du behvöer komma med mer bevis.
Citat:
Ursprungligen postat av
Incipio
Kan någon komma med bevis på att det är han som ni redan hängt ut? Just nu verkar de enda källorna ni har några mentolrökande skvallerkärringar?
Ja. Lite så.
Citat:
Ursprungligen postat av
JSpun
Alla syskonbarn verkar vara killar- så det uteslutar nog det.
Frågan är om han kände redan ungen, om det var planerat.. Eller om han bara 'flippade' under något rollspel? Som sagt så har han sminkat sig till Jokern flera gånger... Issues...
Hur har han liksom blivit såhär? Jag tror som någon annan i tråden att det är något mysko med hela familjen... Han kanske blev utsatt som liten?
Jag känner många som sminkar sig till zombies, de är inte mindre normala för det. Kan inte killar förgripa sig på killar menar du? Det är också ganska vanligt... (även om övergrepp är ovanligt)
Citat:
Ursprungligen postat av
My-Time
Jag måste säga att Joakim verkar ha en stökig boendesituation. Han är skriven hos en man och kvinna, som inte är släkt med han. Mannen i huset är däremot ihop med Joakims faster som i sin tur inte är skriven på den adressen. Skriven på adressen är i stället en annan kvinna. Känns minst sagt rörigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
My-Time
Jag såg nu att Joakims faster och pappa står skrivna på samma "gata" som han, bara två nummer bort. 223 istället för 221 där Joakim står skriven. Detta rör ju bara till det ännu mer.
Nej, de rör inte till det. Åk till mösterås/ruda och kolla hur hålan ser ut. Det är så här i de riktigt små småländska byarna.