Kvant här. Gick katastrofalt tror jag. DTK var ett helvete. Hoppas detta är utprövningsdelen. Vad svarade ni på de fyra första? C, C, B, A har jag tror jag. Fick kvant med NOG där en fråga handlade om cykelsadlar.
Öppnade starkt men jag är så opolerad för HP.
Jag vill verkligen visa för mig själv att jag har rätt istället för att lita på min magkänsla, alltid tidsbrist i slutet av kvantdelarna medans verbala har jag (oftast) massvis med tid över.
Huvudsaken jag höjer mig från förra året, gör detta för min egna sadistiska skull. Gör jag det inte så är det fosterställning och gråtandes i duschen.
Kvant i Stockholm, detta kan som sagt inte ha varit ett provtest vilket är synd eftersom det kändes käpprätt åt helvete. Tycker det var svåra uppgifter på xyz och la alldeles för mycket tid däe, vilket resulterade i tidsbrist senare. Ni andra som inte är mattegenier, hur kändes det för er?
Vi fick ett gammalt prov i Arvidsjaur?!?! Folk satt med hörlurar och en kille hade skidhjälte och glasögon. Tror de att vi norrlänningar är efterblivna när sådant här tillåts???