Citat:
Ursprungligen postat av
Lavezzi92
Därför att du inte förtjänar något svar och jag har gett ett svar från början. Du skulle bara ha behövt skrapa lite på ytan. Du borde varit förmögen till att hitta svaret med tanke på det finns en motivering.
Det handlar om att utföraren ska vara kompetent nog att utföra tjänsten på ett tillfredsställande sätt. Det är något du får fråga den som utför tjänsten.
Annars är det väl ingenting. Dock så skulle jag aldrig vilja anställa någon som hellre är arbetslös. Testa att gå på en arbetsintervju och visa dig totalt ointresserad för jobbet och kundens åsikt så kan jag garantera att du inte blir anställd.
Det handlar inte om ett jobb är särskilt krävande eller ej, det handlar om att ingen vill anställa någon med dålig attityd till jobbet.
Så har du ändrat dig om att det inte är krävande att vara hora? Vad krävs det för särskilt kompetens för att hora?
Om man sen skulle få jobbet eller ej är irrelevant, frågan var om man ska tvingas söka tjänsten. Idag tvingas man ju söka massor med jobb man varken är intresserad av eller kompetent för.
Om man sen får jobbet handlar ju om tillgång och efterfrågan. Finns det redan nog horor behöver dom inte ta in ovilliga, behövs det fler kommer dom givetvis ta in de bästa av de som söker, ovilliga eller ej. Så fungerar det med andra jobb också, men idag är ju arbetsmarknaden sån att det normalt finns villiga sökanden så att de inte behöver ta ovilliga.
Men som sagt, speciellt unga pojkar finns det troligtvis betydligt större efterfrågan på än tillgång idag, så med förslaget statliga bordeller kan många av de arbetslösa killarna här på flashback snabbt komma i sysselsättning.