Citat:
Ursprungligen postat av
FE-ANALYS
Nu vill jag i och för sig inte införa statliga bordeller, men varför skulle torskarna kräva av staten att bordellerna skulle ha incestuösa inslag? Det finns ingen logik i dina inlägg. Vilket ansvar är det du pratar om egentligen? Ett ansvar att vara en attraktiv man för kvinnor? Ett ansvar att inordna sig i rangordningen om man inte är det, och kanske leva utan sexuell kontakt? Det finns fler exempel.
Motsatsen till manlighet är ju kvinnlighet, kan man anse att torskarna bejakar sina kvinnliga sidor genom att köpa sex? Som vanligt handlar "manlighet" i sådana här diskussioner om män som är attraktiva på ett eller flera sätt. Du lägger en värdering i vad som är typiskt manligt utifrån vad du anser vara attraktivt. Att köpa sex är dock ett typiskt manligt fenomen, män köper sexuella tjänster i en mycket större omfattning än vad kvinnor gör.
Du missuppfattade mig totalt. Jag skrev att män som vill ha bordeller skall ta med sina fruar och mammor med mera och idka byteshandel. Du knullar min fru och jag knullar din. Du sätter på min mamma så sätter jag på din . Slyna som slyna! Här byter vi slynor med varandra. Det trodde jag att du insåg. Det var du som tänkte incest, inte jag. Det var tydligen din första tanke och ditt problem, varsågod.
Ansvaret jag pratar om har inget med skönhet eller attraktivitet eller en mans sexuella drift att göra.Det handlar om förstånd och intellektuella värderingar. Och framför allt ett ordnat språk utan könsord då han känner sig liten. Han vågar vara det.
Min värdering vad gäller män är att jag älskar MÄN som bejakar sin manlighet. OCH pungslynorna har jag ingen som helst lust att ha i min omgivning och har inte det heller.
Män som vartannat ord kallar kvinnor för slidslyna ,fitta, hora med mera har stora problem med sin MANLIGHET.
En MAN som beter sig som en MAN skall göra. Han är den skönaste mannen att bli knullad av. Han vet att han är en MAN oavsett hur han ser ut. Han tror på sig själv! Jag tänder på män som vågar vara män.
Pungslynor är vidriga och äckliga varelser. Slemmiga och omanliga som sjutton.