Citat:
Ursprungligen postat av
ManManne
Problemet är att äldre damer känner sig säkrare om det tror att deras man inte kan gå till en bordell.
Vidare är problemet att män låter sådana virrhöns till kvinnor få bestämma i samhället.
Problemet är att de flesta kvinnor vill inte ha med sådana män att göra. Vad har det med säkerhet att göra? Mannen kan väl dö i morgon, bli överkörd av en ångvält osv. Hon i sin tur kanske inte ens vill ha honom kvar. Det hon vill ha under tiden gubben är där, så är det respekt och hans ärlighet. Jag vill gå till en bordell hur ställer du dig till det?
Inte en man som spelar den snälle oskyldige gubben.
En man skall stå för sin sexualitet och jag som kvinna skall ha chansen att få säga. Ja visst får du det men jag vill inte ha dig kvar hos mig då. Eller också har båda kommit överens om att ha helt fria sexualliv oberoende av varandra.
Det är ju oftast män som säger att de har enorma sexuella behov. Ta ansvar för det då och stå för det. Var man för din hatt.
Virrtupparna bestämmer alldeles för mycket om båda könens sexualitet kontra icke sexualitet. Jag vill...inte du. Jag måste...inte du. Jag har behov...inte du. Jag är en erfaren man...du är en slyna.
Riktiga män resonerar inte så. Virrtuppar gör det!