Citat:
Ursprungligen postat av
Lavezzi92
Har man svampinfektion får man stanna hemma, det tillhör fan mig sunt förnuft.
Jag skulle ta hand om feministerna, men fråga varför flator går till en manlig prostituerad och att de bör raka sig. Ok, seriöst skulle jag bara fråga lite försiktigt om de kunde raka sig till nästa gång. Det gör vi män.
Psykopat tanten får väl gå bra, men om hon blir aggressiv så påkallar jag säkerhetsvakten.
Rullstol nej tack. Det behöver fan mig inte tjejerna på bordellen stå ut med.
En fråga: Var är de rakade, ej överviktiga 92 tjejerna?
Tror du män med svampinfektioner, otvättade ollon stannar hemma? Så varför skulle kvinnliga kunder?
jag är feminist och är inte flata, ergo det existerar feminister som inte är flator, men du behöver inte oroa dig jag skulle aldrig uppsöka en bordell eller ens ligga med någon som vill ha betalning. Så mig slipper du. Och jobbar du eller jobbar du inte? Jobbar du kan du ju fan inte säga nej till jobb.
kan du säga nej betjäna någon i ett annat jobb?
För övrigt kan ju kanske flatorna uppsöka dig för att ha lite kul på din bekostnad. det är bara gilla läget.
Kunden har alltid rätt, så du ber fan inte några kunder om att de ska raka sig.
Du skickar heller inte säkerhetsvakten på en liten nojjig tant. Kunden har alltid rätt. Punkt.
Män i rullstol går självklart till bordeller, så varför inte kvinnor, är det nått fel på handikappade kanske?
De uppsöker inte nån patetisk hora på en statlig bordell fattar du väl, nått "äckligare" finns ju inte.
Det borde du väl själv veta.