2014-04-04, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
För att tjata så jävla mycket om hur blåst jag skulle vara så visar du ju inte den klipskaste sida?

De 92 tjejerna som är mer attraktiva än de värsta 8 behöver inte gå till en bordell eftersom de får sex på annat håll. Det är bara de äckliga eller handikappade tjejerna som behöver gå till bordellen där du skulle tvingas arbeta.

Haha jag jämför med hur det faktiskt ser ut på bordeller där kvinnor arbetar. Jag skulle inte ha någonting emot att ta hand om de manliga kundernas fruar/flickvänner.

Dina fantasier väger väldigt lätt.
Citera
2014-04-04, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Har man svampinfektion får man stanna hemma, det tillhör fan mig sunt förnuft.

Jag skulle ta hand om feministerna, men fråga varför flator går till en manlig prostituerad och att de bör raka sig. Ok, seriöst skulle jag bara fråga lite försiktigt om de kunde raka sig till nästa gång. Det gör vi män.

Psykopat tanten får väl gå bra, men om hon blir aggressiv så påkallar jag säkerhetsvakten.

Rullstol nej tack. Det behöver fan mig inte tjejerna på bordellen stå ut med.

En fråga: Var är de rakade, ej överviktiga 92 tjejerna?

Tror du män med svampinfektioner, otvättade ollon stannar hemma? Så varför skulle kvinnliga kunder?
jag är feminist och är inte flata, ergo det existerar feminister som inte är flator, men du behöver inte oroa dig jag skulle aldrig uppsöka en bordell eller ens ligga med någon som vill ha betalning. Så mig slipper du. Och jobbar du eller jobbar du inte? Jobbar du kan du ju fan inte säga nej till jobb.
kan du säga nej betjäna någon i ett annat jobb?
För övrigt kan ju kanske flatorna uppsöka dig för att ha lite kul på din bekostnad. det är bara gilla läget.

Kunden har alltid rätt, så du ber fan inte några kunder om att de ska raka sig.
Du skickar heller inte säkerhetsvakten på en liten nojjig tant. Kunden har alltid rätt. Punkt.

Män i rullstol går självklart till bordeller, så varför inte kvinnor, är det nått fel på handikappade kanske?

De uppsöker inte nån patetisk hora på en statlig bordell fattar du väl, nått "äckligare" finns ju inte.
Det borde du väl själv veta.
Citera
2014-04-04, 21:25
Medlem
Citat:
Haha jag jämför med hur det faktiskt ser ut på bordeller där kvinnor arbetar. Jag skulle inte ha någonting emot att ta hand om de manliga kundernas fruar/flickvänner.

Dina fantasier väger väldigt lätt.

Men om ingen skulle måsta ta jobbet på den statliga bordellen så vilka kvinnor tror du jobbar där då?
Citera
2014-04-04, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Uppriktigt är du för statliga bordeller eller emot? Ska statliga bordeller fungera som vårt Systembolag tycker du?

Jag tycker att det är positivt om bordeller ägs av staten men precis som på bordellerna i Spanien så ska inte en arbetare tvingas ha sex med någon.
Citera
Bannlyst
Citat:
Uppriktigt är du för statliga bordeller eller emot? Ska statliga bordeller fungera som vårt Systembolag tycker du?
Visst skulle det kunna finnas statliga bordeller om det är så viktigt för män, men det ska ju inte vara levande varelser som utsätts för perversiteter där, utan uppblåsbara dockor och för att undvika diskriminering så borde de vara i alla storlekar och färger.
Annars finns det väl lösfittor?
Det sjuka är att ni som klagar på att tjejer har killar men killarna är singlar, tycker att tjejerna ska stå på rad och ni ska peka på dem ni vill ha och de ska ställa upp för att ni vill oavsett hur ni beter er.
Om alla skulle blivit tilldelad en partner redan vid födseln, så skulle ni klaga på att er tjej inte var lika fin som andras.
Citera
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Men om ingen skulle måsta ta jobbet på den statliga bordellen så vilka kvinnor tror du jobbar där då?

Helt vanliga kvinnor som gillar sex.
Citera
2014-04-04, 21:27
Bannlyst
Citat:

Frivilliga, alternativt inga.
Citera
2014-04-04, 21:31
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Jag har aldrig sagt det. Du gör dina egna tolkningar. Typ som djävulen läser bibeln.

Var har du inte sagt? Det är trådstartaren som föreslagit statliga bordeller och det är det som diskuteras. Allt jag skrev var att statliga bordeller kommer innebära att arbetslösa måste söka jobb på dessa, män som kvinnor. Det hade du problem med och motsatte dig.
Citera
2014-04-04, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Tror du män med svampinfektioner, otvättade ollon stannar hemma? Så varför skulle kvinnliga kunder?
jag är feminist och är inte flata, ergo det existerar feminister som inte är flator, men du behöver inte oroa dig jag skulle aldrig uppsöka en bordell eller ens ligga med någon som vill ha betalning. Så mig slipper du. Och jobbar du eller jobbar du inte? Jobbar du kan du ju fan inte säga nej till jobb.
kan du säga nej betjäna någon i ett annat jobb?
För övrigt kan ju kanske flatorna uppsöka dig för att ha lite kul på din bekostnad. det är bara gilla läget.

Kunden har alltid rätt, så du ber fan inte några kunder om att de ska raka sig.
Du skickar heller inte säkerhetsvakten på en liten nojjig tant. Kunden har alltid rätt. Punkt.

Män i rullstol går självklart till bordeller, så varför inte kvinnor, är det nått fel på handikappade kanske?

De uppsöker inte nån patetisk hora på en statlig bordell fattar du väl, nått "äckligare" finns ju inte.
Det borde du väl själv veta.
Man kan ju inte välja bort någon med handikapp.
Mongolidtjejer och Cp-skadade kanske med vill ha sex.
Men de rullstollsburna och mongolider oavsett kön verkar inte ha problem med att hitta partner, kanske beror på deras fina inre och att de inte är kvinnoförnedrande.
Citera
2014-04-04, 21:37
Medlem
Citat:
Du verkar inte ha lyssnat/förstått alls. Jag är inte ute efter att tvinga någon att jobba som prostituerad. Varför tar du det som ett påhopp? Ungefär som att jag skulle försöka tvinga dig att jobba som prostituerad. Nej, jag vet att tyvärr så finns det kvinnor som hör och häpna frivilligt jobbar som prostituerade. Om bordellen skulle stå tom, skulle jag gråta av glädje. För det skulle betyda att kvinnor hittat ett bättre alternativ än prostitution. Det är ju inte sanningen idag.

På vilket sätt drabbar prostitution kvinnor? På vilket sätt drabbar det dig?

Det drabbar inte mig gudskelov, jag har dock jobbat en del ideellt med dessa saker tidigare och sett mycket av baksidorna.
Som kvinna har jag nog också lättare att sätta mig in i sitsen som prostituerad och utsatt än vad average man på FB verkar kunna. Därför jag tar debatten. Det både Katzyn och jag försöker med dig är att vända på steken så du måste tänka tanken att själv vara i rollen. För hon har nämligen helt rätt.
Ska man legalisera prostitution och starta statliga bordeller så får man ju faktiskt ta det fullt ut och även legalisera arbetet "socialt" dvs jobb som jobb. Ut på arbetsmarknaden med det bara.
Finns som sagt massor med arbetslöss slynglar som du som kan jobba med att suga kuk 5 dar i veckan. Du och staten kommer håva in pengar...win-win som nån skrev ovan. Är ju som vilket jobb som helst som sagt.. Om du inte kan ens föreställa dig det livet själv, varför ska kvinnor? Och varför ska kvinnor eller män från andra länder bara för att de råkar vara fattigare än dig?

kan inte ni män ta hand om era egna ömmande kukar i stället?
Citera
2014-04-04, 21:48
Medlem
Citat:
Jag tycker att det är positivt om bordeller ägs av staten men precis som på bordellerna i Spanien så ska inte en arbetare tvingas ha sex med någon.

Men att inte få bidrag för att man inte tar de jobb som finns lediga är ju inte att tvingas till att ta jobben. Då blir det bara samma situation som det är nu, de som behöver pengar prostituerar sig. När man får ett bättre jobberbjudande så slutar man hora.
Citera
2014-04-04, 21:51
Medlem
Citat:
Ja du vill bara .... men frågan är väl vad staten vill om staten drar in kulor på statliga bordeller?

Citat:
Hah, tro mig det kommer inte gå i förlust. Iaf om man anställer mig som manager.

Citat:
Har man svampinfektion får man stanna hemma, det tillhör fan mig sunt förnuft.

Jag skulle ta hand om feministerna, men fråga varför flator går till en manlig prostituerad och att de bör raka sig. Ok, seriöst skulle jag bara fråga lite försiktigt om de kunde raka sig till nästa gång. Det gör vi män.

Psykopat tanten får väl gå bra, men om hon blir aggressiv så påkallar jag säkerhetsvakten.

Rullstol nej tack. Det behöver fan mig inte tjejerna på bordellen stå ut med.

En fråga: Var är de rakade, ej överviktiga 92 tjejerna?

Hur ska de inte gå i förlust när du väljer bort just de som är kundunderlaget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in