Citat:
Ursprungligen postat av
ManManne
Den som vill ändra på läget har eget ansvar att göra så. Mannen kanske trivs jättebra med en fruga och lite betal-sex på sidan om. Kvinnan kanske också vill ha det så. Jag har sett många enligt mig konstiga förhållanden. Upp till dem!
Nej, eftersom det inte är lagligt att köpa sex i Sverige så är det inte upp till dem. Utan då får han skaffa en älskarinna istället.
"Om du älskar mig så ställer du upp" .. "Om du inte ställer upp så måste jag knulla andra..", "Killars pung kan faktiskt svälla upp och sprängas ...(Men dra en tralla då, ditt ägg)
Kan du inte valserna? Trodde du var expert på dem...
Personligen kan jag inte tänka mig något mer dödande än någon som tjatar eller försöker trycka sig till sex... (här behövs verkligen en kräksmiley) Sen klagar folk på att partnern inte vill .. men va konstigt..
Tvinga i en unge godis ständigt och jämt vare sig den vill eller inte och se sedan lyckan när det är dags för lördagsgodis .. lovar att den entusiasmen är något mindre än för den unge som faktiskt inte får godiset nerkört i halsen..
Edit:
Och ja- tjatsex och ovilja återfinns från/hos båda kön givetvis .. oavsett vad somliga Flashbackare har för vriden uppfattning om mäns ständiga och kvinnors icke-existerande drifter.