2014-04-04, 10:22
Bannlyst
Visst statliga bordeller kan säkert vara en bra lösning på prostitution men knulla är ingen rättighet. Är en intressant fråga dock, hur dåligt folk mår för att dom inte får knulla men du ser ju detta lite som en hämnd ts eftersom det är lättare för gemene kvinna att få ligga men jag vet inte jag, att män skulle få mer kontroll genom att få mer fitta finner jag lite osannolikt, gäller det knulla så kommer vi män alltid kollektivt att förlora till kvinnor.

Varför är det lätt för kvinnor att få ligga? För att män är lätta såklart. Så skit i fittan och ta kontroll över kuken istället, det känns faktiskt bara omanligt att behöva ha någon som håller en i handen och leder en till knulla för att man inte klarar det själv.
En massiv manlig sexstrejk, det hade varit något det. Kanske hade kvinnor blivit så tokiga att dom mördade oss alla, vem vet för har man varit bortskämd med att bara få något när man vill i hela livet och det helt plötsligt blir cold turkey med den saken så kommer saker att hända det är jag säker på. Några dagar inga problem, några veckor inga problem men när kvinnor som grupp unisont inte hade fått något på typ 3,4 månader så hade vi istället levt i ett samhälle där kvinnor hoppar på varje chans(kuk) dom bara har möjlighet till och offentliga våldtäkter av män är inget ovanligt och krogen vågar knappt män gå på längre för du har fått 8 skamlösa förslag innan du ens hängt av dig jackan. Det hade varit ett hemskt mysigt samhälle helt enkelt. Men för att det skall hända så måste du lära dig att säga NEJ! Kommer inte här med ditt leende och dina mysiga kvinnodelar och värme och tro att du kommer få kuk precis när du vill inte stumpan, schas! Lösningen är alltså mindre sex, inte mer.
Citera
2014-04-04, 10:27
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangart
Det vete fan. Jag är varken ung eller snygg längre, ser nog ganska alldaglig ut för män i min ålder, och inte speciellt snäll heller, men när jag är och jobbar i USA är det alltid en massa okända svarta, och några vita kvinnor som stöter på mig. I Sverige är det sällsynt. Samma sak händer i Baltikum, men det har nog andra orsaker än i USA. Det skumma är att i Baltikum så har levnadsstandarden stigit mycket sedan jag började jobba där, men det innebär inte att kvinnorna blivit mindre benägna att ragga på svenskar.
Kan tilläggas att jag aldrig gått vidare med någon som stött på mig, av en massa olika skäl, men fenomenet som sådant är intressant. Sydöstra USA i mitt fall.

Anledningen till att svarta kvinnor i USA raggar mycket på vita män är dels att de har vithetskomplex, dels att det är mindre konkurrens om svarta kvinnor vilket gör att de måste bli mer aktiva och ställa mindre krav.

Jag vet inte hur det fungerar i Baltikum. Aldrig varit där.
Citera
2014-04-04, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machinerator
Jag sa ju vad han skulle göra: Hålla käften och göra ist för att sitta och gråta på nätet.

Hur skall det få bort det onaturliga översitteriet med sex-förbud i samhället?
Citera
2014-04-04, 10:58
Medlem
Machinerators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Hur skall det få bort det onaturliga översitteriet med sex-förbud i samhället?

Sexförbud? Jag knullar när jag vill jag.
Citera
2014-04-04, 11:01
Medlem
Citat:
Sexförbud? Jag knullar när jag vill jag.

Det finns en sexköpelag. Hört talas om den? Struntar för övrigt i när du knullar, och det är det som är grejen. Staten skall inte lägga sig i när och hur människor knullar.
Citera
2014-04-04, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
Det beror också på att de har mer traditionella preferenser. Jag skrev att detta också gäller sydeuropéer (vilka knappast "låser in" sina döttrar).

1. Äktenskap i traditionella kulturer håller bättre.
2. Kvinnor knullar runt med spännande alfa-män, sedan när de är färdiga väljer de den snälla jämställda hederliga mannen. Tvärtom är en bättre deal för mannen, alltså att själv vara den som knullar runt och sedan välja en traditionellt lagd kvinna.

1. Därför att traditionella kulturer tenderar göra det avsevärt svårare för kvinnan leva oberoende av en man. Ibland är t.o.m skilsmässa förbjudet just för henne men inte mannen.
2. Och varför i hela friden skulle en "traditionell" svensk kvinna menar du vilja ha en runtknullande "skvätt" hanne, om hon själv ex. står för kristna värderingar? I sverige kan kvinnor välja precis de män de vill ha eller vara utan.
Tror lika väljer lika i Sverige. Folk som inte har "traditionella värderingar" utan har sex innan äktenskapet för att de är sugna och vill, väljer varandra. Och konservativa - händerna på täcket- folk väljer varandra.
Citera
2014-04-04, 11:10
Medlem
Machinerators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Det finns en sexköpelag. Hört talas om den? Struntar för övrigt i när du knullar, och det är det som är grejen. Staten skall inte lägga sig i när och hur människor knullar.

Du ska inte knulla på andras bekostnad. Det är vad hela köpelagen grundar sig på.....Har du missat det?

Behöver du köpa sex för att knulla?...Tragiskt.
Citera
2014-04-04, 11:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
1. Därför att traditionella kulturer tenderar göra det avsevärt svårare för kvinnan leva oberoende av en man. Ibland är t.o.m skilsmässa förbjudet just för henne men inte mannen.
2. Och varför i hela friden skulle en "traditionell" svensk kvinna menar du vilja ha en runtknullande "skvätt" hanne, om hon själv ex. står för kristna värderingar? I sverige kan kvinnor välja precis de män de vill ha eller vara utan.
Tror lika väljer lika i Sverige. Folk som inte har "traditionella värderingar" utan har sex innan äktenskapet för att de är sugna och vill, väljer varandra. Och konservativa - händerna på täcket- folk väljer varandra.

1) Nej det är inte svårt för en kvinna att leva oberoende i en traditionell kultur därför att kvinnans familj försörjer henne. Allt en kvinna behöver göra för att leva oberoende är att fortsätta leva med sin familj. Om kvinnan är gift kan hon lämna mannen och flytta tillbaka till sin familj det är en socialt accepterad separation i de flesta traditionella kulturer.

2) I traditionella kulturer förväntas mannen ligga runt med andra kvinnor.
Senast redigerad av Babianen 2014-04-04 kl. 11:25.
Citera
2014-04-04, 11:26
Medlem
Citat:
Du ska inte knulla på andras bekostnad. Det är vad hela köpelagen grundar sig på.....Har du missat det?

OK så om man lever på bidrag så ska man inte få knulla då ens knulleri är finansierat av andra. Du är ett geni.
Citera
2014-04-04, 11:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Om en man vill ha sex med en snygg kvinna måste han i de flesta fall betala för det därför att det finns inte tillräckligt många snygga tjejer för alla män som vill ha en snygg tjej. Det finns många former av sex som vanliga kvinnor inte vill ställa upp på det är ett annat skäl till varför många män måste betala för sex.
Senast redigerad av Babianen 2014-04-04 kl. 11:39.
Citera
2014-04-04, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Om en man vill ha sex med en snygg kvinna måste han i de flesta fall betala för det därför att det finns inte tillräckligt många snygga tjejer för alla män som vill ha en snygg tjej. Det finns många former av sex som vanliga kvinnor inte vill ställa upp på det är ett annat skäl till varför många män måste betala för sex.

Finns nog många män som är gifta, har flera älskarinnor, men även känner för lite betal-sex ibland. Machinerator är väl avundsjuk på de med lite pengar i vanlig ordning.
Citera
2014-04-04, 11:55
Medlem
Machinerators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

Känner inte igen den problematiken, vet inte vad du pratar om. Kan ej relatera.

Knullar med vackra kvinnor som ställer upp på vad jag vill i stort sett när jag vill.

Syntax error.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in